NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة ثقافة الحلقة الثانيه من برناامج الخاطبه...(الموسم الثاني)

• بيضحكني
التفاعلات: T i to و LADY MONA
@the dead man
التبرير الثاني: بعد كده هسيبك في البيت وهنزل لوحدي

برر الاجابه دي واستني مني منشن

• بيضحكني
التفاعلات: T i to
@FLAME VOLCANO
التبرير الثالث: هكلم حد من صحابي يجي يتصرف معاه

برر الاجابه دي واستني مني منشن

• بيضحكني
التفاعلات: T i to
@Kιɳg Jr

التبرير الأول: هبص عليكي عشان افهم بتتعاكسي ليه
هبص عليكي علشان اعرف بتتعاكسي ليه
بعدها بدرك قد اي انا كنت اعمي ومش شايف جمالك ولا حلاوتك؟
انتي محترمه واستيالك محترم حاجه كدا زي الشيكولاته المتغلفه علشان كدا مكنتش اعرف بس لازم الواحد يتامل ويطول البصه ليكي علشان عينه تشبع ويعرف قد اي انتي جميله

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: الدكتُور و THE Director
انتي محترمه واستيالك محترم حاجه كدا زي الشيكولاته المتغلفه علشان كدا مكنتش اعرف بس لازم الواحد يتامل ويطول البصه ليكي علشان عينه تشبع ويعرف قد اي انتي جميله
ده بدل ما تعلمو الادب تسيبو يعاكسني وتبص عليا فين الرجوله ان مراتك تتعاكس وانت تسكت

• بيضحكني
التفاعلات: بحب الكس الابيض, الدكتُور, THE Director و شخص آخر
يعني انت راضي يفضل يتامل وبيصلها اي ده استغفر لله😂😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ده بدل ما تعلمو الادب تسيبو يعاكسني وتبص عليا فين الرجوله ان مراتك تتعاكس وانت تسكت
حضرتك ده التبرير وانا مضطر مني اوضح التبرير مش موقفي وقتها؟

تلات كومنتات ⚠️

هشوف ايه السبب الي تتعاكسي في شارع إذا كان من طريقه ضحكتك ولا طريقه لبسك ولا طريقه ماشيك
افهمك انك كدة غلط و تصلحي من نفسك وتغيري من طريقه لبسك و مشيتك و طريقه الي تضحكي بيها و هتخانق مع الي يعاكسوكي عشان مينفعش حد يعاكسك غيري انا
عشان كدة لو حصلت مره تانيه هبقي مضطر اسيبك في البيت وانزل لوحدي وبعد كدة لما ارجع اعاكس القمر بتاعي لوحدي
يسطاا انا من الموسم الاول اقول متنزلش اجابتك غير لما يوصلك مني منشن

احذف المومنت ده واستني مني منشن

• عجبني
التفاعلات: THE Director
@the dead man
انزل بتبريرك يلا
هشوف ايه السبب الي تتعاكسي في شارع إذا كان من طريقه ضحكتك ولا طريقه لبسك ولا طريقه ماشيك

افهمك انك كدة غلط و تصلحي من نفسك وتغيري من طريقه لبسك و مشيتك و طريقه الي تضحكي بيها و هتخانق مع الي يعاكسوكي عشان مينفعش حد يعاكسك غيري انا

عشان كدة لو حصلت مره تانيه هبقي مضطر اسيبك في البيت وانزل لوحدي وبعد كدة لما ارجع اعاكس القمر بتاعي لوحدي

👆

• عجبني
  • عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%