NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة ثقافة الحلقة الثانية من برنامج الخاطبة

بصي أنا من الاساس حابب أعيش حياة مستقلة عن أهلي من بابه .. بمعني اني هاخد سماعتي و هعمل هجرة علي اي بلد لطيفة انا و شريكتي

و بكدا نكون هربنا من شغل البيت و جرت الامور كما هو مخطط لها 😂😂

بس بجد يعني انا اللي هتجوزها مش جايبها من بيت أبوها علشان تشتغل خدامة .. و في نفس الوقت امي اللي تعبت عليا و سهرت جمبي لما كنت اتعب عمري ما هخليها خدامة

هجيب ست تساعد في الحاجات التقيلة و اللي يقدر علي حاجة بعد كدا يعملها من ناحية الكل رجالة و ستات

و لو علي الدلع فدا العادي انا متجوز علشان ادلع مراتي .. و طالما البيت فيه راجل يبقا مفيش ست تمشي البيت بمزاجها 🤷‍♂️
تأخير في محله و لا رأيك اي يا عروستنا 😊

• عجبني
التفاعلات: BABA YAGA
  • بيضحكني
التفاعلات: BABA YAGA و HANNIBALL
المشترك اللي بعده علي ما روز تقرا

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: BABA YAGA و HANNIBALL
لو الشغل تمام و الراتب كويس هريحك و أريحها و اجيب حد يعمل شغل البيت
لو غير كدا أنا هشيل طلبات امي ...أو هقف معاكي في شغل البيت و اعمل الجزء اللي يخصها ..كنوع من أن اراضيكي و مش ازعلها..مع العلم انها مش هتقول دي بتدلع ..امي اصلا هتحبك بتدلعي علشان أنا اكون مبسوط
(حلو الموقف )
(مش سهلة انتي )
كنت فاكر اني بسعدك لدرجة انك تكوني سعيدة في راحة امي ...زي ما أنا كمان شايل اهلك فوق راسي زي امي و ابويا بلظبط

• عجبني
التفاعلات: Ms Roony و BABA YAGA
روز حاولي تركزي عشان دي اول فقره هترفضي فيه حد

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: EL_BEBO، 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑 و BABA YAGA
واضح ان محدش سهل انهارده😃

• بيضحكني
  • عجبني
  • أتفق
التفاعلات: القمر 🌸, لاشين, BABA YAGA و 2 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بصي أنا من الاساس حابب أعيش حياة مستقلة عن أهلي من بابه .. بمعني اني هاخد سماعتي و هعمل هجرة علي اي بلد لطيفة انا و شريكتي

و بكدا نكون هربنا من شغل البيت و جرت الامور كما هو مخطط لها 😂😂

بس بجد يعني انا اللي هتجوزها مش جايبها من بيت أبوها علشان تشتغل خدامة .. و في نفس الوقت امي اللي تعبت عليا و سهرت جمبي لما كنت اتعب عمري ما هخليها خدامة

هجيب ست تساعد في الحاجات التقيلة و اللي يقدر علي حاجة بعد كدا يعملها من ناحية الكل رجالة و ستات

و لو علي الدلع فدا العادي انا متجوز علشان ادلع مراتي .. و طالما البيت فيه راجل يبقا مفيش ست تمشي البيت بمزاجها 🤷‍♂️
طيب اوكي الجزء الاخير جميل بس الجزء الاول بيدل على انك بتهرب من ماكاشك

• عجبني
التفاعلات: BABA YAGA و Ms Roony
  • عجبني
طيب اوكي الجزء الاخير جميل بس الجزء الاول بيدل على انك بتهرب من ماكاشك
مش بتهرب من مشاكلي بس بجد انا مش غرضي ابعد عن اهلي بس الفكرة اني عايز اعيش في افضل وضع ممكن .. و مصر برغم انها اجمل بلاد العالم بس بجد عندنا مشكلة في الخصوصية و الهدوء

• عجبني
التفاعلات: Dot com، BABA YAGA و Ms Roony
  • عجبني
  • عجبني
  • بيضحكني
نكتفي بمناقشة الدكتور يا روز الراجل اتعصر نشوف اللي بعده 😂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: LEGEND KYSER، HANNIBALL و BABA YAGA
لو غير كدا أنا هشيل طلبات امي ...أو هقف معاكي في شغل البيت و اعمل الجزء اللي يخصها ..كنوع من أن اراضيكي و مش ازعلها..مع العلم انها مش هتقول دي بتدلع ..امي اصلا هتحبك بتدلعي علشان أنا اكون مبسوط
(حلو الموقف )
(مش سهلة انتي )
كنت فاكر اني بسعدك لدرجة انك تكوني سعيدة في راحة امي ...زي ما أنا كمان شايل اهلك فوق راسي زي امي و ابويا بلظبط
؟

(حلو الموقف )
(مش سهلة انتي )
بصراحه شيفاها اوفر اوى منك حتة انك تساعدها بدالى دى

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: القمر 🌸, 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑, BABA YAGA و شخص آخر
مش بتهرب من مشاكلي بس بجد انا مش غرضي ابعد عن اهلي بس الفكرة اني عايز اعيش في افضل وضع ممكن .. و مصر برغم انها اجمل بلاد العالم بس بجد عندنا مشكلة في الخصوصية و الهدوء
اوكى ماشي

• عجبني
التفاعلات: 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑، BABA YAGA و Ms Roony
  • عجبني
نكتفي بمناقشة الدكتور يا روز الراجل اتعصر نشوف اللي بعده 😂
كل ما كان بيجاوب بحاول ازنقه اكتر 😂

• محزن
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: HANNIBALL، BABA YAGA و Ms Roony
  • عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑، HANNIBALL و BABA YAGA
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: HANNIBALL, القمر 🌸, BABA YAGA و 2 آخرين
اوفر اني اساعد اني 🫣
هيبقا عندك شغل + تربية اولاد معي + مشاكل عائلية لابد ان تتوجد + انا امك لو طلبت من الساعه 10 الصبح اعمل حاجه ارن عليك اجيبك من الشغل تعملها يعني 😂

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: PepOoz69, القمر 🌸, Ms Roony و 3 آخرين

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%