NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة الحلقة الثانية من برنامج الخاطبة ( السيزون الثالث).

انا فاهم انها فرصه بس الفرص بتروح و تيجي وانا زاثق فيكي طبعا ده كده كده بس مش واثق فيه هو و اخاف عليكي اكيد و عارف انك عارفه حدودك بس انتي عارفه اني بغير و بتضايق اصلا من سيرته هترضي انك تروحي تشتغلي معاه وانتي عارفه اني بتضايق و بغير عليكي؟
@Miraa 4765

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Miraa 4765 و ZEUS I
انا فاهم انها فرصه بس الفرص بتروح و تيجي وانا زاثق فيكي طبعا ده كده كده بس مش واثق فيه هو و اخاف عليكي اكيد و عارف انك عارفه حدودك بس انتي عارفه اني بغير و بتضايق اصلا من سيرته هترضي انك تروحي تشتغلي معاه وانتي عارفه اني بتضايق و بغير عليكي؟
يعني انت عشان ترضى نفسك متكونش متضايق من وجودي معاه تكسر نفسي وانا كنت طايره الفرصه دي هترضها

• بيضحكني
  • ايه ده
  • لا تعليق
التفاعلات: AMGjr, الــــــعَــــــربــــــى, CESAR و 2 آخرين
  • بيضحكني
  • أتفق
  • عجبني
التفاعلات: S A R A H, Miraa 4765, CESAR و شخص آخر
يعني انت عشان ترضى نفسك متكونش متضايق من وجودي معاه تكسر نفسي وانا كنت طايره الفرصه دي هترضها
اكيد مش هكسر ب نفسك انا هكون حابب افرحك و ابسطك اكيد بس مظنش ان هي دي الحاجه الي هتفرحك و انتي مبسوطه و شايفاني متضايق انا مش باصص اني ارضي نفسي انا باصص لنا احنا سوا و لو انتي شايفه ان ده هيخلي مستقبلك احسن ف هفكر فيه انا عايز ارضيكي و ارضيني ف نفس الوقت انا هحاول ارضيكي ع قدر المستطاع بس مش معني كده اني اخليكي جمب حد ممكن يخسرنا بعض او يسبب بنا مشاكل بس هفكر و نتكلم سوا و احاول اجبلك فرصه احسن منها ١٠٠ مره ف مجال شغلك لو معرفتش و خلاص مقدمكيش غيرها هفكر بس بشروطي عشان انا مرضاش ان مستقبلك يتدهور و كده بس لو وافقت هوافق ب شروط طبعا و بعد تفكير كتير بنا عشان انتي برضو مترضيش ان ده يحصل

• عجبني
  • بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: Miraa 4765، ZEUS I و الــــــعَــــــربــــــى
كدا خلصو تعليقاتكم

• بيضحكني
التفاعلات: ZEUS I
  • عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انتي قولتي بالنسبالك ان جو العيله بتحبي تقدسيه معناها ان اي قرار مش هيبقا اهم من رأي جوزك وراحته وانا راحتي مش هتبقا ف وجود واحد كان مسبب لينا مشاكل اولاً
ثانياً بقا انا زي ما قولت فوق ف التعريف عن نفسي اني مش بحب الماديات مش فارقلي الشغل والنقله اللي هتتنقل لحياتنا انا عندي اعيش ف كهف بس ابقا مرضي ومرتاح احسن من مليون مره من اني اعيش ف قصر وحتي لو الشغل دا مش هيبقا في عائد منه مادي قصدك ك اسكيلز يعني في الف فرصه تانيه غيرها **** مش بيضيع تعب حد وهيعوضك عنها بس منروحش للمشاكل برجلينا مفيش حاجه اسمها ان طرف واحد بينا يكون مبسوط في مليون طريقه تانيه نتبسط بيها سوا
وبس كدا

• عجبني
التفاعلات: AMGjr, ZEUS I, Miraa 4765 و 2 آخرين
انتي قولتي بالنسبالك ان جو العيله بتحبي تقدسيه معناها ان اي قرار مش هيبقا اهم من رأي جوزك وراحته وانا راحتي مش هتبقا ف وجود واحد كان مسبب لينا مشاكل اولاً
ثانياً بقا انا زي ما قولت فوق ف التعريف عن نفسي اني مش بحب الماديات مش فارقلي الشغل والنقله اللي هتتنقل لحياتنا انا عندي اعيش ف كهف بس ابقا مرضي ومرتاح احسن من مليون مره من اني اعيش ف قصر وحتي لو الشغل دا مش هيبقا في عائد منه مادي قصدك ك اسكيلز يعني في الف فرصه تانيه غيرها **** مش بيضيع تعب حد وهيعوضك عنها بس منروحش للمشاكل برجلينا مفيش حاجه اسمها ان طرف واحد بينا يكون مبسوط في مليون طريقه تانيه نتبسط بيها سوا
وبس كدا
تمام اكتفييت

• حبيته
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
راحة دقيقتين

• عجبني
التفاعلات: AMGjr، J U B A و الــــــعَــــــربــــــى
الليدي اختاري عاوزة تخرجي مين
@Miraa 4765

• عجبني
التفاعلات: Miraa 4765
  • بيضحكني