NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة الحلقة الثانية من برنامج الخاطبة ( السيزون الثالث).

• عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
يعني احنا تبقى كل أسرار بيتنا مشاكلنا تحكيها لمامتك امال فيين الخصوصيه ولا هيا الخصوصيه بس اني محكيش لحد من اهلي وانت عادي
مجبناش سيرة كل اسرار بيتنا قولنا اللي بيحصل دا معناه انها مشاكل انا مش عيل صغير علشان معرفش افرق بين اسرار بيتنا و المشاكل طبعا
معنديش مانع انك تحكي لحد من اهلك بابا ماما يعني
وع فكره انتي ممكن تيجي تشتكيلي من نفسي انا هستوعب دا عادي
احنا الاتنين مفيش فرق بينا احنا واحد انا وانتي
اللي يمشي عليا يمشي عليكي علشان نعيش راضيين ومش شايلين هم حاجه

• حبيته
التفاعلات: ZEUS I
معلش اسرع شوي

• عجبني
التفاعلات: ZEUS I و الــــــعَــــــربــــــى
مجبناش سيرة كل اسرار بيتنا قولنا اللي بيحصل دا معناه انها مشاكل انا مش عيل صغير علشان معرفش افرق بين اسرار بيتنا و المشاكل طبعا
@Miraa 4765

• عجبني
التفاعلات: Miraa 4765 و الــــــعَــــــربــــــى
انا مبحبش اني احكي لحد مشاكلنا ومحكتش لحد من اهلي عشان المشكله متكبرش بس انتي بتحكي لمامتك كل حاجه ازاي ابقى ف بيتي وعند اهلك يعرفو كل المشاكل بينا ليه احنا مش بينا وبين بعض

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى، AMGjr و ZEUS I
اسرغ ي شباب

• بيضحكني
انا بمد إيدي لو حصلت مشاده بيني وبين حد برا .. يعني مثلا لو حد شتمني هسكتله؟ لا طبعآ .. ولكن انا جوه البيت مبحبش النكد آصلا وبحب التفاهم و ب اقدس الهدوء .. واكيد مهما كان سوء التفاهم مستحيل كلمه مني تخرج .. سوء التفاهم بيتحل ب الود والنقاش ده معاكي او مع غيرك .. والجواز بيكون اساسه موده ورحمه مش عشان نعلي صوتنا بالعكس إحنا بنطمن في وجود بعض
بدور عليك و الاقيك هنا
يسطا فين الجزء الجديد

• بيضحكني
التفاعلات: Hussain AlJaziri
انا بمد إيدي لو حصلت مشاده بيني وبين حد برا .. يعني مثلا لو حد شتمني هسكتله؟ لا طبعآ .. ولكن انا جوه البيت مبحبش النكد آصلا وبحب التفاهم و ب اقدس الهدوء .. واكيد مهما كان سوء التفاهم مستحيل كلمه مني تخرج .. سوء التفاهم بيتحل ب الود والنقاش ده معاكي او مع غيرك .. والجواز بيكون اساسه موده ورحمه مش عشان نعلي صوتنا بالعكس إحنا بنطمن في وجود بعض
مستني الخامس علي نار

• بيضحكني
التفاعلات: Hussain AlJaziri
انا مبحبش اني احكي لحد مشاكلنا ومحكتش لحد من اهلي عشان المشكله متكبرش بس انتي بتحكي لمامتك كل حاجه ازاي ابقى ف بيتي وعند اهلك يعرفو كل المشاكل بينا ليه احنا مش بينا وبين بعض
خلصو تعليقاتكم
3 دقايق راحة

والليدي تختار اللي هيخرج

• عجبني
التفاعلات: J U B A
انا قولتلك اشتكيلي انا من نفسي وانتي مصارحتنيش ب انك بتتضايقي لما احكي لاهلي مش بنيتي اني اخد خبره من مامتي ف اني ازاي ارضيكي وافرحك ومزعلكيش وانا قولتلك ان راحتنا سوا لو قولتيلي ابطل اعمل كدا هعمل كدا عادي لو شوفت انه بيضايقك لان اهم حاجه عندي انك تكوني مبسوطه ومرتاحة معايا

• عجبني
انا قولتلك اشتكيلي انا من نفسي وانتي مصارحتنيش ب انك بتتضايقي لما احكي لاهلي مش بنيتي اني اخد خبره من مامتي ف اني ازاي ارضيكي وافرحك ومزعلكيش وانا قولتلك ان راحتنا سوا لو قولتيلي ابطل اعمل كدا هعمل كدا عادي لو شوفت انه بيضايقك لان اهم حاجه عندي انك تكوني مبسوطه ومرتاحة معايا
خلصو تعليقاتك لو سمحت انتظر قرار الليدي

• حبيته
  • عجبني
  • عجبني
التفاعلات: ZEUS I و القمر 🌸
  • عجبني
التفاعلات: J U B A
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
@Miraa 4765
قرارك يقلبي هتخرجي مين

• محزن
  • بيضحكني
بس دي حاجه مش محتاجه اني اعرفك اكيد هبقي مرتاحه لو اخبار بيتي متخرجش بكرا وانتي بتحكيلها كل حاجه كلنا ايه خرجنا فيين روحنا هنا جينا هنا انا كدا اخبار بيتي عند اهلك مباشر😂

• عجبني
  • بيضحكني
بس دي حاجه مش محتاجه اني اعرفك اكيد هبقي مرتاحه لو اخبار بيتي متخرجش بكرا وانتي بتحكيلها كل حاجه كلنا ايه خرجنا فيين روحنا هنا جينا هنا انا كدا اخبار بيتي عند اهلك مباشر😂
انا خلاص كدا ولا عندي تعليقات تانيه؟

يا بنتي خلصت تعليقاتكم المفروض تختاري مشن هيخرج

• بيضحكني
التفاعلات: AMGjr و الــــــعَــــــربــــــى
  • عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%