NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة الحلقة الثالثة من برنامج الخاطبة (السيزون الثالث)

ارجعي لكلامي تاني هتلاقيني قيلك انا هعمل ايه ب الظبط بس كل اللي هعمله لازم انتي مخليكيش تحسي ب حاجه عشان متضيقيش دي الفكره اللي خلتني ابعدك عنه واكلمه واخلي حد من اهلك يكلمه يمشي
تمام

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: القمر 🌸 و LEGEND KYSER
خلاص ي شباب عشان الفقره الجايه

• عجبني
التفاعلات: القمر 🌸 و mydoooo
تمام 👍

• عجبني
التفاعلات: القمر 🌸
@FLAME VOLCANO اولا انت تقريبا مقرأتش السؤال كويس لان انا قايلة في الفرح وانت في اخر اجابتك بتقول سواء كنتي خطيبتي او مراتي دا اولا ثانيا انت كدا بوظت الفرح وبوظت فرحتنا حتي لو انا غلطت وعملت حاجة غلط وانت غيور جدا كنت تقدر تاخد موقف وبهدوء مش خناق
@mydoooo انت مخدتش اي موقف خالص ومحسستنيش ان فيه غيرة خالص وحتي لما قولتلك فين موقفك قولتلي هكلمك مامتك يعني انت كمان بردوا مخدتش موقف
@LEGEND KYSER انت كنت منطقي جدا واتعاملت مع الموقف بحكمة وبهدوء وعديت الامور ونفس الوقت كان فيه موقف
@dola22 في الاول مكنش ليك موقف بردوا اوي ومكنش موقفك واضح بس بعدها قولت هتصرف واكلمو وهخلي صحابي يمشوه واتصرفت بردوا

فا الخاسر @FLAME VOLCANO اتمني متز
الموقف مينفعش في اليوم دا لانه هيبوظ الفرح والامور في الافراح لازم يكون فيها حكمه لانها بتبوظ بتفاهه
بعدين في بيت نتكلم فيه ونتناقش وممكن تحصل امور كتير بعيد عن اليوم دا وطبعا اكيد اضايقت وقولتلك كدا في التعليق

• عجبني
التفاعلات: C h e r r y و القمر 🌸
الموقف مينفعش في اليوم دا لانه هيبوظ الفرح والامور في الافراح لازم يكون فيها حكمه لانها بتبوظ بتفاهه
بعدين في بيت نتكلم فيه ونتناقش وممكن تحصل امور كتير بعيد عن اليوم دا وطبعا اكيد اضايقت وقولتلك كدا في التعليق
مفيش فايدة من التبرير هلا يا ريت نجهز للفقرة البعدها

• عجبني
التفاعلات: LEGEND KYSER، mydoooo و C h e r r y
الفقرة الثالثة: برر ي جنتل
والفقرة دي يا شباب انا كمنظمين بتحرياتنا عرفنا سلبيات عنكم كدا هنفضحكم فيها قدام والليدي بحسب الرقم اللي هتختاره من (١-٣) مهمتكم انتو تبررو وتحسنو صورتكم بعد السلبي اللي فضحناكم فيه
وكل واحد فيكم ليه ٣ تعليقات تتناقشو فيهم كحد اقصى طبعا بتقدرو اقل لو اكتفت الليدي (الفقرة دي هيخرج منها شخص)

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: LEGEND KYSER
اختارو ارقام ي شباب

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: C h e r r y
تمام ماشي واحد

• بيضحكني
التفاعلات: dola22
ع شو اتفقتو

المواضيع المشابهة

عودة