NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة الحلقة الأولى من برنامج الخاطبة ( السيزون الثالث)

• بيضحكني
التفاعلات: LADY MONA
@القمر 🌸
@J U B A
قمر وجوبا بجد حلقة اكتر من رائعة انا بشكركم على المجهود الجميل ده
@LADY MONA منافستك كانت صعبة جدا وبجد كان ليا شرف انى اكون معاكى فى الحلقة الاولى كل الشكر ليكم
تسلم يا باشا 🌸❤️

• حبيته
التفاعلات: AMGjr
  • بيضحكني
التفاعلات: LADY MONA و mydoooo
  • حبيته
التفاعلات: القمر 🌸
  • بيضحكني
التفاعلات: القمر 🌸 و LADY MONA
أتشرفت جدا بوجودي وسطكم وسعيدة بالتعرف عليكم جميعا واتمني ميكونش فيه شيء شخصي بينا لأنها للتسلية في الاخير
سعيدة جدا بالفرصة اللي اتاحت ليا ظهوري هنا للموسم التاني
احنا اسعد يا منى بالتعرف عليكى اخت وصديقة جميلة

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: LADY MONA و AlFã7d
بالوتوفيق للجميع
استمتعت بالحلقة ومتابعتها بس ياريت اتمني بجد من منظمين البرنامج يفهمو الشباب الاسئلة عشان كل المشابقات الشباب بتجاول حاجات من دماغها ومش بتبقي فاهمه المفروض اي لازمة التلبيسة اللي واخدها بيطلع نفسو حلو وبس مش بيتناقش ف التلبيسة نفسها ياريت تقرو كويس وتفهمو وبعدين تحاوبو وتحاوولو تلتزمو بالنسق يعني وبالتوفيق

• أتفق
قمر انا وتيتو محمد صحاب جدا وانا بهزر افهمي
😂😂😂
اكيد يا معلم طبعا انت اخويا وحبيبى بس الناس مفهمتش أنه هزار حصل خير يا غالى

• عجبني
التفاعلات: AlFã7d
اخويا ❤️ ❤️

• حبيته
الف مبروكي اخويا♥

• حبيته
  • حبيته
التفاعلات: FLAME VOLCANO
بالوتوفيق للجميع
استمتعت بالحلقة ومتابعتها بس ياريت اتمني بجد من منظمين البرنامج يفهمو الشباب الاسئلة عشان كل المشابقات الشباب بتجاول حاجات من دماغها ومش بتبقي فاهمه المفروض اي لازمة التلبيسة اللي واخدها بيطلع نفسو حلو وبس مش بيتناقش ف التلبيسة نفسها ياريت تقرو كويس وتفهمو وبعدين تحاوبو وتحاوولو تلتزمو بالنسق يعني وبالتوفيق
تسلم لرايك اكيد هننتبه لنقاط دي بس الحلقة الاولى ممكن يحصل فيها خربطة او من توتر المسابقين بتوهو شوي

تسلم لرايك اكيد هننتبه لنقاط دي بس الحلقة الاولى ممكن يحصل فيها خربطة او من توتر المسابقين بتوهو شوي
اكيد واكيد الجاي احلى ❤

• حبيته
مساء الخير على كل اعضاء نسوانجي الكرام 🌸
سيداتي وسادت المنتدى الكرام 🥁🥁

اهلا ومرحبا بكم في اولى حلقات برنامج الخاطبة👏🏻🌸

🌸🌸🌸🌸
واول متسابقين برنامجنا برنامج الفن والمتعة:
@T i to
@AMGjr
@Alfâ7d
@EGYPTIAN LION

والليدي اللى هتنورنا النهاردة :
@LADY MONA

🌸🌸🌸🌸
في النهاية مننساش ان البوست هدفه الهزار واللعب ومنتخطاش اهم القوانين :
‼️(مهم ممنوع التطاول بالكلام، ممنوع الالفاظ السيئة والمزعجة)
‼️(اجابات الشباب هتكون بترتيب معين هنخبركم فيه بوقت الحلقة ممنوع الاجابات العشوائية وكل فقرة هنغير ترتيب المتسابقين اللي هيجابو عشان الكل يكون ليه فرص متساويه)
‼️(لو في حاجة متوضحتش هنوضحلك كل حاجة قبل الحلقة عشان تفوت الحلقة بقوة وتتاهل)
‼️(للمشاركة ولاي سؤال او استفسار تقدرو تكلمو المنظمين)

🌸🌸🌸🌸​

البنات اللي هتشارك في كل حلقه هتوصل منهم واحده للحلقه النهائيه بعد تصويت من الاعضاء يختارو ليدي واحده بس هي اللى هتكسب معنا (لو علي اكيبكم كلكم لانه دائما يحي فريق الليدي 😂🌸)

🌸🌸🌸🌸
البرنامج بادارة وتنظيم :
@القمر🌸
@J U B A

البرنامج تحت رعاية :

نائب المدير @قيصر نسوانجى
كبيرة المشرفين @Eden 123
مشرفة اقسام الفضفضةوالقسم العام @Ms Roony
❤❤❤

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هتعمل ايه لو احنا متجوزين في بيت عيلة وحماتي قاعدة معانا في البيت وطبيعة شغلك بتستهلك معظم يومك

فبنكون أنا وحماتي طول النهار مع بعض وعلاقتنا مع بعض ممتازة سواء معاك أو مع حماتي

رجعت في يوم من الشغل لاقيت ماما ماسكة شنطة هدومها وبتقولك يا تطلقها يا هطفش واسيبلك البيت وامشي

ماما رافضة التفاهم وبالطبع الصعيدي منشفة دماغها
وانا اصلا مش عارفة أنا عملت ايه

قولي بقا هتعمل ايه
ب الرغم اني مكنتش مشارك الا ان ليا رائي واتمني اخواتي جوبا وقمر وليدي يقبلو الكومنت بتاعي
وهي اني مش هسيب امي تطفش ومش هسيب امي زعلانه هخليهم يلبسو هما الاتنين واخدهم ونخرج نتعشي بره ونغير جو ونتفسح ونتصافي من اي خلاف لاننا عيله واحده انتي زي بنتها واكيد اللي حصل مجرد سوء تفاهم بينكو وانا مجرد وسيط لمصالحه ام ببنتها لكن مقدرش علي اني ازعل اي طرف فيكو لان امي هي الخير والبركه وانتي الحب الحب ف مينفعش حد يزعل
ومعرفش ليه محصلش من حد من الشباب فكر ف كده ليه 😂😂

ب الرغم اني مكنتش مشارك الا ان ليا رائي واتمني اخواتي جوبا وقمر وليدي يقبلو الكومنت بتاعي
وهي اني مش هسيب امي تطفش ومش هسيب امي زعلانه هخليهم يلبسو هما الاتنين واخدهم ونخرج نتعشي بره ونغير جو ونتفسح ونتصافي من اي خلاف لاننا عيله واحده انتي زي بنتها واكيد اللي حصل مجرد سوء تفاهم بينكو وانا مجرد وسيط لمصالحه ام ببنتها لكن مقدرش علي اني ازعل اي طرف فيكو لان امي هي الخير والبركه وانتي الحب الحب ف مينفعش حد يزعل
ومعرفش ليه محصلش من حد من الشباب فكر ف كده ليه 😂😂
اجابتك جميلة بس اللي بكون متسابق تفرق بكون متوتر عاوز جواب وبسرعة يخلص قبل ميتاخر فممكن مخه يقفل 😂🌸

• بيضحكني
التفاعلات: Señora Abeer
اجابتك جميلة بس اللي بكون متسابق تفرق بكون متوتر عاوز جواب وبسرعة يخلص قبل ميتاخر فممكن مخه يقفل 😂🌸
اديني هكون مكانهم الاسبوع الجي وهشوف هقدر اعمل ايه واتمني اكون جاهز وفايق

• حبيته
اديني هكون مكانهم الاسبوع الجي وهشوف هقدر اعمل ايه واتمني اكون جاهز وفايق
ان شاء **** كل التوفيق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%