NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كيوت الحقيني يا ماما انا اتخرمت

طلع لسانه يا محي ولفه وحطه تاني
اشرحلك😂
بصي انتي هتحددي تتسئلي سؤال او تنفذي تحدي وانا برضه هحدد ولازم نجاوب او ننفذ التحدي علي حسب اختيارنا

اشرحلك😂
بصي انتي هتحددي تتسئلي سؤال او تنفذي تحدي وانا برضه هحدد ولازم نجاوب او ننفذ التحدي علي حسب اختيارنا
اعملي منشن

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
علي فكرة العرب مش بيعرفوا يعملوا كده
علغكره القصه مش قصة عربي و اجنبي القصة قصة ان موعظم العرب و المصريين ما يعرفوش يعني ايه سكس اديوكشن فا هو بالسبالو نيكها جامد و خليك فحل و بس و الست اصلا النيك لوحدو ميصلهاش لل اورجازم لازم حاجات تانيه كتير زي ال oral stimulation و ال mind stimulation و الديرتي تالك و الشراسه و انك تحسسها بثقه في نفسها عظيمه تخليها تحس انها جامد جدا عشان تفك و فوق كل ده لازم تبقي هارف هياه بتحب ايه و الي بيهيجها و اكتر المناطق حساسه عندها و حاجات زي كده

كلكو بتقولو كده وساعت الجد بتقلبو قطط
ولو لحمنا الاول في التاني تهربو مننا اسبوع
مهو ياخويا هياه لو لحمت الاول في التاني و هياه اصلا مش مبسوطه مش هتيجي اكيد عشان البنات مش زينا مش بيتكيفو من النيك و بس لازم حاجات تانيه كتير عشان تحس بالمتعه هياه

مهو ياخويا هياه لو لحمت الاول في التاني و هياه اصلا مش مبسوطه مش هتيجي اكيد عشان البنات مش زينا مش بيتكيفو من النيك و بس لازم حاجات تانيه كتير عشان تحس بالمتعه هياه
انتا لو روقت عليها اول متشوف رقمك بعد كده الهرمونات هتجري في جسمها و هيبقي نفسها فيك في اي وقت

علغكره القصه مش قصة عربي و اجنبي القصة قصة ان موعظم العرب و المصريين ما يعرفوش يعني ايه سكس اديوكشن فا هو بالسبالو نيكها جامد و خليك فحل و بس و الست اصلا النيك لوحدو ميصلهاش لل اورجازم لازم حاجات تانيه كتير زي ال oral stimulation و ال mind stimulation و الديرتي تالك و الشراسه و انك تحسسها بثقه في نفسها عظيمه تخليها تحس انها جامد جدا عشان تفك و فوق كل ده لازم تبقي هارف هياه بتحب ايه و الي بيهيجها و اكتر المناطق حساسه عندها و حاجات زي كده
كلام مظبوط

يادين امي بيكون جامد فشخ خليتها تدوقه من على بتاعي قبل كده

تتهني وتاخدي تاني يروحقلبي

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Abo hassan، دكر مصري بالأردن و Hard sex😍😍
يادين امي بيكون جامد فشخ خليتها تدوقه من على بتاعي قبل كده
يسطا مش انت المفروض مارست مع روس ، الروس علي فكرة بيشربوا الهما بيجبوه وده الانت متعرفوش

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%