NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

خواطر الحزن الكامن في القلوب

ولما متعرفش سعادتك فين اصلا تصنعها ل نفسك ازاي أو حتى لو عارف بس الدنيا كلها واقفه قصادك هتعملها ازاي بردو
لا كلنا عارفين ايه بيسعدنا
وليذهب الجميع الى الجحيم

ولما متعرفش سعادتك فين اصلا تصنعها ل نفسك ازاي أو حتى لو عارف بس الدنيا كلها واقفه قصادك هتعملها ازاي بردو
مافيش حاجة. فايدنا نعملها هي دي الحياة. اوقات هنفرح وأوقات هنزعل المهم لا تزعلي اكتر من اللازم ولا تفرحي اكتر من الطبيعي
ازعلي وطلعي اللي جواكي

مافيش حاجة. فايدنا نعملها هي دي الحياة. اوقات هنفرح وأوقات هنزعل المهم لا تزعلي اكتر من اللازم ولا تفرحي اكتر من الطبيعي
ازعلي وطلعي اللي جواكي
😪😪😪

• بيضحكني
التفاعلات: وهم الأقنعه
لا كلنا عارفين ايه بيسعدنا
وليذهب الجميع الى الجحيم
صدقني صعب ياريتها سهله زي سهوله الكلام كدا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كان ليا حد دايما يقول اعتزل ما يؤذيك حتى لوكان صاحبا. لو كان صاحبا ما اذاك
بس احنا بطبعنا بنحب نبروز الحزن الجوانا لحد مايسيطر علينا
مش عاوزين نوقف الحزن دا عند حده ولا قادرين نواجه عواقبه بسبب اننا ماسكين فاللى فات واللى حصل مع ان معانا وقت نعيشه بتفاصيل كتير وحوارات اكتر بس مصرين نلوم نفسنا ع حاجه حصلت وعواقبها لازم تتم بدل ما نتعايش ونشوف حلها
الفكره كلها فدماغنا وتفكيرنا 👌🏻
فهل هتسيبى نفسك لتفكيرك يسوحك ولا هتحاولى تحسنى الاوضاع وتواجهى العواقب

اتعرفون عن ماذا أريد التحدث الليله؟؟

اريد التحدث عن الحزن الكامن بداخل قلوبنا

حزن يجعلك لا تعرف للحياه طعما.... حزن يجعلك تبتعد عن كل البشر حتى اللذين يحبونك... تحاول الاقتراب والتكلم معهم لكن تجد نفسك تنخرط في وحدتك من جديد

كم هو صعب هذا الاحساس أن تفقد الشغف في كل شئ ان تظل تتمنى الموت ل نفسك على أن تعيش هذا الحزن الكامن

تحاول الخروج منه لكن تجد نفسك ترجع إليه من جديد..... كيف نتخلص من حززنا الكامن؟

هل هو مستمر؟ والي متي !

لقد تعبت وتعبت روحي.... أصبحت اريد ان يبتعد عني كل البشر....

اتعرفون ما المضحك في الأمر.... إنني حزينه ولا اعرف سبب ل حزني حقا... لا أنكر أن هناك أسبابا كثيره وأعتقد أنني نجحت في التعايش معها ولكني فشلت😪

أصدقائي لا اريدكم أن تواسوني أو تضايقون من عدم ردي عليكم ولكن اعلموا جيدا... إنني في حاله لم أستطع الخروج منها اريد ان اكون وحيده تماما... اعلم انني اقسوا على نفسي ولكن هكذا افضل😢👌
صديقتي العزيزه اصعب شئ انك تكتمي حزنك مانتي فيه تراكمات لابد التخلص منها وبترها من جذورها علشان ما تظهرش مره تانيه

• محزن
التفاعلات: أنثى لا مثيل لها
صديقتي العزيزه اصعب شئ انك تكتمي حزنك مانتي فيه تراكمات لابد التخلص منها وبترها من جذورها علشان ما تظهرش مره تانيه
صعب

لو لقيتى حل عرفينى لانى عايش نفس الحاله ووصلت للاكتئاب
بس برضه عندى امل فى ****

كان ليا حد دايما يقول اعتزل ما يؤذيك حتى لوكان صاحبا. لو كان صاحبا ما اذاك
بس احنا بطبعنا بنحب نبروز الحزن الجوانا لحد مايسيطر علينا
مش عاوزين نوقف الحزن دا عند حده ولا قادرين نواجه عواقبه بسبب اننا ماسكين فاللى فات واللى حصل مع ان معانا وقت نعيشه بتفاصيل كتير وحوارات اكتر بس مصرين نلوم نفسنا ع حاجه حصلت وعواقبها لازم تتم بدل ما نتعايش ونشوف حلها
الفكره كلها فدماغنا وتفكيرنا 👌🏻
فهل هتسيبى نفسك لتفكيرك يسوحك ولا هتحاولى تحسنى الاوضاع وتواجهى العواقب
بحاول بس مش قادره

• عجبني
التفاعلات: the predator
واضح ان الموضوع كبير
وكلام مصطفى الفقى مش هيجيب نتيجه معاه
لازم طريقة تانية
هافكر وارجعلك 😂
اوكي

انتى اكيد عندك حاجات حلوه فى حياتك تديكى امل ركزى عليا بلاش تستسلمى

• عجبني