NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال الحرب و الجنس و الغموض (جنس فالار) | السلسلة السادسة | ـ عشرة أجزاء 6/5/2023

• بيضحكني
التفاعلات: night player
ما خلاص يا رايق، مش هنهزر احنا 👍👍
ولا انا بهزر لو هو هناك حاجة مش بتاعتي ومش ذنبي ان انت شايف اسلوبي نفس أسلوبه وانا واخد كلامك لغاية الان ضحك وهزار تتكلم باسلوب احسن من كدة ياريت

ولا انا بهزر لو هو هناك حاجة مش بتاعتي ومش ذنبي ان انت شايف اسلوبي نفس أسلوبه وانا واخد كلامك لغاية الان ضحك وهزار تتكلم باسلوب احسن من كدة ياريت
مش عايز اتكلم معاك اصلا، اظن كدا كلامي معناه خليك ف حالك 👍👍

مش عايز اتكلم معاك اصلا، اظن كدا كلامي معناه خليك ف حالك 👍👍
خلاص وانت خليك ف حالك ومش كل شوية تقولي انك عبده انا كنت داخل عشان القصة كسم القصة ع المنتدي عادي جداا😂😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
خلاص وانت خليك ف حالك ومش كل شوية تقولي انك عبده انا كنت داخل عشان القصة كسم القصة ع المنتدي عادي جداا😂😂
👍👍👍👍

• عجبني
التفاعلات: night player
متقولش سيزر سربلي النهايه
مازن هيموت بسبب غدر رفيق عمره علي
و زوجات مازن هيتزوجو من غيبان
لا يسطاا

• بيضحكني
التفاعلات: şervan
اقسم ب**** ما في حد فيكم عارف حاجة، دماغكم هتسيح متقلقوش 😂😂
الجزء الجديد زي ما قولت هيكون يوم السبت الساعة ٧بليل

• عجبني
التفاعلات: العنتير و ♕الشبح♕

عزيزى سيزر..كل عام وأنت بخير
صدقنى أنا بقرا كل جزء من قصتك ببقى مبهور بالأحداث ومتمتع بالقراءة غير هذا وذاك لا يوجد ملل نهائى والقصة دسمه من جميع النواحى خصوصاً فى الأفكار الرائعه.. أحييك على أسلوبك ومجهودك الخرافى وتسلم ايدك يا فنااااااان ومنتظرين الجزء الأخير على خير..

مع خالص تحياتى...

• عجبني
التفاعلات: العنتير و CESAR

عزيزى سيزر..كل عام وأنت بخير
صدقنى أنا بقرا كل جزء من قصتك ببقى مبهور بالأحداث ومتمتع بالقراءة غير هذا وذاك لا يوجد ملل نهائى والقصة دسمه من جميع النواحى خصوصاً فى الأفكار الرائعه.. أحييك على أسلوبك ومجهودك الخرافى وتسلم ايدك يا فنااااااان ومنتظرين الجزء الأخير على خير..

مع خالص تحياتى...
حبيبي يا غالي، الجزء الأخير هيكون رخم شوية معلش 😂😂دماغكم هتسيح معلش

• عجبني
التفاعلات: العنتير و الخديوى
  • عجبني
التفاعلات: العنتير
يسطا من غير نقاش كتير، أنا عارف ومتأكد أن الجزء هيكون روعة، بس بال** عليك تطوله شويتين تلاته، حتي لو هتتأخر، بس يبقا جزء يستاهل بجد
اقسم ب**** ما في حد فيكم عارف حاجة، دماغكم هتسيح متقلقوش 😂😂

• عجبني
التفاعلات: العنتير

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%