NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال الحرب و الجنس و الغموض (جنس فالار) | السلسلة السادسة | ـ عشرة أجزاء 6/5/2023

يااخي انته عالمي

حضرات السادة القراء و الكتاب
كل التحية و التقدير لكم جكيعاً
أما بعد
في يوم 25 من نوفمبر عام 2021م
كنت قد سجلت عضويتي في المنتدي و بالفعل انضممت إليكم و احببتموني كأخ و صديق لكم و منكم من شاهد أعمالي من قبل فطلب مني كتابة قصة هنا في هذا المنتدي الأكثر من رائع و فعلا و حرفاً قد بدأت في كتابة قصتي " الحرب و الجنس و الغموض " و مرت الأيام و الليالي و قد كبرت عائلتي بكم و أصبح الكثير منكم أصدقائي و تشرفت بذلك كثيرا ، لكن دوام الحال من المحال ، السعادة لا تدوم ، و لي كل الشرف لمتابعتكم قصتي و لكم كل الحب لدعمي في كتابتها و إكمال سلاسلها و لكم كل الشكر لتحمل تأخر نشر الأجزاء في بعض الأوقات و كل الحب و الإحترام و التقدير لكم أعزائي القراء المحترمين ، لكن للأسف كما قلت دوام الحال من المحال و لذلك أود انا CESAR بكل جوارحي و قلبي و خواطري أن "أعلن إعتزالي الكامل عن كتابة القصص" ، إن العين لتدمع لقولي هذا لكنها الحقيقة المرة الصعبة و أود أن أتأسف لكل القراء لترك قصتي دون إكمالها و أرجوا من أعضاء هيئة إدارة المنتدي ان يتفهموا قراري و أرجو منكم تقبل قراري بصدر رحب كما تقبلتم و أحببتم قصتي.
تحريراً في يوم : 24/4/2023
@دكتور نسوانجي
@أمنيه رشدى
أرجو منكم كل التقبل و الإحترام لقراري.
الكاتب و المؤلف و الشاعر الكبير /
CESAR
"The Last Pirate"
يااخي انته عالمي
هتشتممي بعد ما تقرأ دا

حضرات السادة القراء و الكتاب
كل التحية و التقدير لكم جكيعاً
أما بعد
في يوم 25 من نوفمبر عام 2021م
كنت قد سجلت عضويتي في المنتدي و بالفعل انضممت إليكم و احببتموني كأخ و صديق لكم و منكم من شاهد أعمالي من قبل فطلب مني كتابة قصة هنا في هذا المنتدي الأكثر من رائع و فعلا و حرفاً قد بدأت في كتابة قصتي " الحرب و الجنس و الغموض " و مرت الأيام و الليالي و قد كبرت عائلتي بكم و أصبح الكثير منكم أصدقائي و تشرفت بذلك كثيرا ، لكن دوام الحال من المحال ، السعادة لا تدوم ، و لي كل الشرف لمتابعتكم قصتي و لكم كل الحب لدعمي في كتابتها و إكمال سلاسلها و لكم كل الشكر لتحمل تأخر نشر الأجزاء في بعض الأوقات و كل الحب و الإحترام و التقدير لكم أعزائي القراء المحترمين ، لكن للأسف كما قلت دوام الحال من المحال و لذلك أود انا CESAR بكل جوارحي و قلبي و خواطري أن "أعلن إعتزالي الكامل عن كتابة القصص" ، إن العين لتدمع لقولي هذا لكنها الحقيقة المرة الصعبة و أود أن أتأسف لكل القراء لترك قصتي دون إكمالها و أرجوا من أعضاء هيئة إدارة المنتدي ان يتفهموا قراري و أرجو منكم تقبل قراري بصدر رحب كما تقبلتم و أحببتم قصتي.
تحريراً في يوم : 24/4/2023
@دكتور نسوانجي
@أمنيه رشدى
أرجو منكم كل التقبل و الإحترام لقراري.
الكاتب و المؤلف و الشاعر الكبير /
CESAR
"The Last Pirate"
لي كد

صحيح يا جماعة، الجزء الأخير لما ينزل هيكون فيه خبر مش حلو ليكم بس يا ريت تعذروني، هتفهموا كل حاجة. في الجزء الجديد و قبل حتى ما تعرفوا ايه هي، انا بتأسف ليكم من دلوقتي، لما الجزء ينزل هتعرفوا 👍
كلمني 🤙 برايفت ضروري

الف سلامة عليك يا سيزر
ترجع بالسلامة ان شاء ****

يا سيزار احنا ما بندخلش المنتدي هنا غير لقصتك انت واللي حصل من بعض الاداريين مينفعش يتسكت عليه بسهولة كدة انت كاتب وليك حرية اختيار الوقت المناسب لتنزيل الأجزاء وبعدين فين حرية الاختيار اللي بيقولو عليها ده كدة نظام استعراض قوة 💪 مش شغل كتابة وانا برغم حزني اني مش هقدر اتابعك بس انا مقدر اللي انتا فيه وبدعمك في قرار و*** يوفقك في اللي جاي يا اخويا العزيز فعلا المنتدي هيخسر واحد من أهم كتابو في الوقت الحالي😔😔😔😔😔😔😔😔

• عجبني
التفاعلات: mussian1 و يوليوس قيصر
لا داعي للقلق أطلاقا سيعود كاتبكم قريبا

غلق القصة للحفاظ عليها فقط هو الأن يتفاوض مع الأدارة

• عجبني
  • حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: هولاند, زئير الأسد, أسير العقل و 6 آخرين
اهلا اهلا اهلا بالناس الجميلة 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: يوليوس قيصر, BTI5A, alsayaad و 5 آخرين
  • عجبني
التفاعلات: يوليوس قيصر، هولاند و night player
قريب قريب جدا يا حبيب اخوك، انزل بس اجازة و كله تمام
فاضلك كام يون وتنزل
وهل ده اخر جزء
ولا فيه سلسلة تانية

فاضلك كام يون وتنزل
وهل ده اخر جزء
ولا فيه سلسلة تانية
دا هيكوم اخر جزء في السلسلة السادسة و كدا القصة كلها هتكون خلصت و هبدأ قصتى الجديدة ( زمن الفوضي) بعدها بشهرين

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: يوليوس قيصر, mor2010, night player و شخص آخر
دا هيكوم اخر جزء في السلسلة السادسة و كدا القصة كلها هتكون خلصت و هبدأ قصتى الجديدة ( زمن الفوضي) بعدها بشهرين
وهتبقا عبارة عن ايه زمن الفوضي

مبسوط حزين زعلان فرحان🙂😀

وهتبقا عبارة عن ايه زمن الفوضي
عن حاجات كتيييييير، دايما بقول، اتقل تاخد ايه، اكيد انتوا عارفين الجملة دي. حد فيكم يكملها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%