NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال الحرب و الجنس و الغموض (جنس فالار) | السلسلة السادسة | ـ عشرة أجزاء 6/5/2023

اولا ثباح الخير
تانيا انا اتوقع ان شخص لي بعت رساله لي ايزيس
هو وحد من تلاتا
يا اما الو عثمان يا اما لوا سامح يا اما حسام الخديوي
وانا بحسب القصه اقول الوا عثمان. لان هوا الوحيد لي عارف اذاي مازن بيفكر
انتو ايه رائيكم
توقعاتي الرئيس يا اللوا ماهر لان التلاته اللي انت قولت عليهم مازن حياهم في عالم البشر والاتنين دول هما اللي مظهروش لو كانو ماتو كان زمنهم ظهرو

• عجبني
التفاعلات: رجل من هذا الزمن
توقعاتي الرئيس يا اللوا ماهر لان التلاته اللي انت قولت عليهم مازن حياهم في عالم البشر والاتنين دول هما اللي مظهروش لو كانو ماتو كان زمنهم ظهروع
توقعاتي الرئيس يا اللوا ماهر لان التلاته اللي انت قولت عليهم مازن حياهم في عالم البشر والاتنين دول هما اللي مظهروش لو كانو ماتو كان زمنهم ظهرو
عندك حق

• عجبني
التفاعلات: ♤Hetlarr♤
بس قولي يسيزر ي اخويا احنا ف الجزء 3 من القصه اهو وانا لسه لغايه الان مفهمتش ايه الموضوع ال هتتكلم فيه عن عنوان القصه الي هو جنس فالار ايه دنيته دا ؟

بس قولي يسيزر ي اخويا احنا ف الجزء 3 من القصه اهو وانا لسه لغايه الان مفهمتش ايه الموضوع ال هتتكلم فيه عن عنوان القصه الي هو جنس فالار ايه دنيته دا ؟
جنس فالار دا يسطا الوحوش وفي السلسلة الخامسة الي هيا بتاعت فورمير كانوا بيقتلوا الوحوش وياخدوا قلوبهم قلبهم دي فيها ماده اسمها فالار

• عجبني
التفاعلات: Sharlak Holmes
جنس فالار دا يسطا الوحوش وفي السلسلة الخامسة الي هيا بتاعت فورمير كانوا بيقتلوا الوحوش وياخدوا قلوبهم قلبهم دي فيها ماده اسمها فالار
موضوع فالار ده اكيد ليه علاقة ب طاقة ازيس لان لا قورمير اكل القلوب قوته ذات جداا يعني ليه دخل بالطاقة ولكن دا مجرد توقع

• عجبني
التفاعلات: Sharlak Holmes و mahmoud258
اتقل تاخد حاجة نضيفة، و خلوا بالكم ان ف الجزء الخامس مفاجأة هتخليكم تشتموني 😂

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Sharlak Holmes, رجل من هذا الزمن, Ghosts only و 2 آخرين
امتى رح تنزل الجزء الرابع ياعم سيزر

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ايه هيطلع بيحلم

• عجبني
التفاعلات: العقرب وحسب
القصة هتنزل انهاردة الساعة ٧ ولا ايه الكلام😂😂

ماتخفش توقع اى حاجه كده كده بتتشتم عشان سجلت الدماغ اللى انت يحلها لميتين اهالينا من الجزء الرابع اللى قرأته. لحد دلوقتي فوق الخمسين مره وانا عايز اعرف نهاية السلسله السادسه ايه حتى قبل ما تبدأ وخصوصا بعد سلسلة المبعوث

• عجبني
انت شوقتنا علي الجزء الخامس اوي

• عجبني
الجزء الجاي الرابع وله الخامس

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%