NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال الحرب و الجنس و الغموض (جنس فالار) | السلسلة السادسة | ـ عشرة أجزاء 6/5/2023

طول عمرك فنان في سرد اي قصه عندك اسلوب متميذ يجعل التخيل أعلي اتشرفنا بيك أخوك شديد

زعلانه بجد انها خلصت 🥺

كلك

الشرف لى أنا أنى أكون من العيلة دى..وشرف لى أنى كنت متابع للقصة الرائعة دى..واحلى نهاية وهى السلام أتمنى أن نعيش فى سلام دائما وكلنا نحب بعض ونحب الخير لبعص ويكون التنافس بينا شريف..القصة من أول سلسلة واخده ترند عالى جدا وده من قوة القصة من حيث السرد والأحداث والتشويق..كلمة شكر قليلة عليك لكن؟اللى أقدر أقوله باختصار.. أحسنت أحسنت أحسنت..
ولى طلب عنك عند نزول القصة الجديده اعملى إشارة حتى أتابعها من بدايتها..تسلم ايدك على كل حرف كتبته فى هذه القصة..

تحياتى الخالصة لشخصك
مع مزيد من التقدم..

زوق يا حبيب اخوك، تحياتي لك 👍👍👍👋👋👋

• عجبني
التفاعلات: العنتير
برافو عليك يا سيزر القصه جميله جدا جدا تسلم ايدك وفي انتظار جديدك الأروع والمميز دائماً
شكرا للتعليق الجميل

• عجبني
التفاعلات: العنتير و dark soul
بعيد عن اي مجاملات انا متابع القصه من اول جزء وبجد قصه ف منتها الروعه وانت ي سيزر كاتب تستاهل كل التقدير بجد عشان انت بتعرف تعيش القراء القصه كانهم جزء من القصه ودي مش اي حد بيعملها عاش بجد ي سيزر واشرفت اني اكون من القراء لقصتك عشان بجد قصه ف منتها الروعه ومستنين ابدعاتك الجديده ي غالي
بجد شكرا ليك يا قلب اخوك

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: SAYKO3 و العنتير
طول عمرك فنان في سرد اي قصه عندك اسلوب متميذ يجعل التخيل أعلي اتشرفنا بيك أخوك شديد
اخويا شديد لكل جديد 😅🤦‍♂️دايما اتمنى ان قصتى تعجبك

• عجبني
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: العنتير و Ana loka
  • عجبني
  • عجبني
التفاعلات: Ana loka و العنتير
  • عجبني
  • عجبني
التالتة يمين 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂قول نكته و هات مافيا
مافيا حسابه رجع ولا لسه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
التفاعلات: CESAR
قصه جميله جدا جدا بكل السلاسل تبعها ياريت تنزل قصص مشابهه وتكون على نفس المستوى

تحياتى ليك

مش عارف اقول ايه ولا ايه علي الاجواء اللي عيشتهلنا طول سلاسل القصه انا اصلا دخلت وعملت اكونت في المنتدي ده علشان قصتك جتلي بالصدفه في اول سلسله ومقدرتش مكملهاش ومن ساعتها وانا موجود في المنتدي وبجد من امتع واجمل واحسن القصص اللي قريتها في المنتدي انت بجد اسطوره يا سيزر او قيصر بجد وانا بقرأ الجزء كنت حاسس اني هعيط مكنش نفسي القصه دي تخلص بس يلا حصل خير وربنا معاك في جيشك وتخلصه علي خير وتنزلنا بالدمار الجديد يا عالمي اوعي تتأخر علينا بقا♥️♥️

من افضل القصص الي تابعتها شكرا ليك

مش عارفه ابدا منين واقول اي وحقيقي مش قادره اصدق ان القصه ال كنت متبعاها دايما ف سنتين ونص من عمري او تلاته مش متاكده من المده بظبط بس بجد مش قادره استوعب ان القصه خلصت وكل الجمال ال كان فيها ده بجد اجمل قصه قراتها ف حياتي وهفتكرها دايما ولو اعرف اتكلم معاك ياسيزر بجد هيكون ليا الشرف اني اتكلم مع حد عظيم زيك واتمني ليك الخير دايما والنجاح وبجد انا عيطت كتير وانا بقرا احداث القصه ومش عارفه انا بقول اي بس عادي ده من حبي ليك وللقصه 😭❤️❤️

الف شكر ليك انك كتبت القصه دى حقيقى قصه أقل ما يقال عنها انها جميله جدا ورائعه الف شكر انك متعتنا طول الفتره دى واتمنى انى دى ما تكونش اخر قصه ليك واتمنالك الخير والتوفيق في اللى جاى فى حياتك شكر ليك بجد

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%