NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فينك يرايق من زمان طبعا لا تعليق الجزء رايق بس كنت مستني جزء اكبر سيكا بس متعوضه المره الجايه

تسلمي يآ رفيف.... طمنيني عليكي عاملة إيه َ اخبارك ايه؟
ميرسى كتير كلك زوء
منيحة وكلة تمام
كيفك انت وامتى الجديد فى قصة المنافسة وقصة الفوضى

• حبيته
التفاعلات: CESAR
ميرسى كتير كلك زوء
منيحة وكلة تمام
كيفك انت وامتى الجديد فى قصة المنافسة وقصة الفوضى
الحمد لله انك بخير 🙏👌

الجزء بتاع زمن الفوضى هيكون ع الأسبوع الجاي.... و الجزء بتاع غبار الزمان.... هيكون يوم. الجمعة

• جامد
  • حبيته
التفاعلات: rafefq و PepOoz69
بعد طول انتظار طولت الغيبة

اخييييييييرااا،،حمدلله عالسلامه ياخويا والجزء جامد اوي طبعا بس لي انوبيس اتحول كدا،،،وبالنسبه للطاقه ممكن تبقي طاقه مونمينتو دي ولا معرفش بتتكتب ازاي بتاعت زيوس عشان انوبيس اقوي بكتير ف بقت قويه ولا توقعي غلط..❤️‍🩹

بعيد عن اني مكنتش متوقع انك تنزل ف القصه دي بس القفله مش مظبوطه لان مازن حرق كتاب الموتي و ده معناه ان مفيش حد بقي ميت و كله بقي عايش ف ازاي فيه عند انوبيس جثتين

جزء عظيم امتي الجديد هنا وفي الباقين

الحمد لله انك بخير 🙏👌

الجزء بتاع زمن الفوضى هيكون ع الأسبوع الجاي.... و الجزء بتاع غبار الزمان.... هيكون يوم. الجمعة
حلو كتير
يسلمو

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: rafefq
تعرف يا سيزر انا من كتر الزهق روحت قريت القصه من اول السلسلة الأولى وجيت هنا لقيتك منزل الجزئ الخامس ومستني جزئ من غبار الزمن وجزئ من زمن الفوضى يعني انا حاسس اني ختمت كله لاني قريتهم تلت مرات يعني انا معرفش جايب الصبر ده كله منين ولا من حلاوه السلاسل معرفش😂❤️

تعرف يا سيزر انا من كتر الزهق روحت قريت القصه من اول السلسلة الأولى وجيت هنا لقيتك منزل الجزئ الخامس ومستني جزئ من غبار الزمن وجزئ من زمن الفوضى يعني انا حاسس اني ختمت كله لاني قريتهم تلت مرات يعني انا معرفش جايب الصبر ده كله منين ولا من حلاوه السلاسل معرفش😂❤️
شرف ليا يا اخويا 🙏🙏

• عجبني
التفاعلات: PepOoz69
أخيراً جزء جديد ويلكم باك يابرو ❤️😘

الجزء جامد كالعاده واتوقع الجثتين اللي قدام انوبيس هم سوما ومورغوث لأنهم أشر اتنين فالقصه 😂😂💔

• بيضحكني
يباشا الشرف ليا انا احسن كاتب في المنتدى بالنسبالي ❤️

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هي القصة دي مش ناوية تخلص ولا اي 7 سلاسل !
انا لما بدءت اقراء في السلسلة الاولي كنت في الثانوي
دلوقتي معايا كريم خلص ابتدائي و القصة لسه ما خلصت

• بيضحكني
هي القصة دي مش ناوية تخلص ولا اي 7 سلاسل !
انا لما بدءت اقراء في السلسلة الاولي كنت في الثانوي
دلوقتي معايا كريم خلص ابتدائي و القصة لسه ما خلصت
لسه يا كبير 🤣🤣

أخيراً جزء جديد ويلكم باك يابرو ❤️😘

الجزء جامد كالعاده واتوقع الجثتين اللي قدام انوبيس هم سوما ومورغوث لأنهم أشر اتنين فالقصه 😂😂💔
فيه اوسخ منهم لو فاكر🤣

• بيضحكني
التفاعلات: Đŕãğøŋ~🐲

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%