NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عظمه فشخ امتي الجديد هنا
وامتي الجديد في زمن الفوضي

احسن حاجة في الدنيا هي انك تكون عارف حدودك ف اي علاقة و اوعي تتعامل مع حد بعشم الا اذا كان قريب منك فشخ و فيه بينكم اسرار،،، غير كدا يبقي التعامل بحدود شوية و خلي بالك ان حد يقولك كلمة تلف كتير ف دماغك،،، لازم تكون فاهم اللي. قدامك كلامه رايح علي فين و بيرمي ل ايه،،، ركز ف كلام كل واحد ف حياتك َ صدقني مهما كان تافه لكن هتطلع منه ب حاجة. ليك و للزمن. 👌.
🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
اهلا و مرحبا بكم ف الجزء الثالث من السلسلة الاولي من قصة شيطان الشهوة.

طقطقوش لقي نفسه متقيد،، مش عارف يتحرك،،، خايف،،، ندمان انه ف يوم فكر انه يقدر يقتل عزازيل العظيم،،، زعلان علي عمره كله اللي هيضيع.،،، مرعوب من اللي عمله و انه استفزني،،، مع اني هادي جدا لكن اللي طقطقوش ميعرفهوش هو اني هخليه تابع ليا.،،،فجأة لقي نفسه فوق خالص ف السحاب و انا طاير جنبه لاني بقدر اتحرك ضد الجاذبية،،،
انا : انت اللي اخترت.
ساعتها شاورت ب ايدي و هو بقا يصرخ من الوجع اللي ف كل جسمه،،، قربت منه و تفيت عليه و بعد كدا قعدت اضربه الكفوف علي وشه و عمال اقل منه جامد،،،، بعد كدا شاورت ب ايدي ل تحت و هب نزل من السحاب لحد الارض اتهبد جامد فشخ و بقا راكع ع الارض بعدها،،، و بعد كدا قعدت ارفعه و اهبده و بعد كدا فكيت التقييد و هو لما صدق حاول يهرب لكن رجعت التقييد ليه من تاني و قولت.
انا : تهرب ليه،،، اقولك،،، وعد مني ليك اني مش هستخدم التقييد خالص،،، و نشوف هتقدر تغلبني ولا ايه،،، لكن لو غلبتني.،، هقدم راسي تحت رجلك.
فعلا فكيت التقييد و هو راح ضاربني بالبوكس ف وشي لكن مفيش اي تأثير،،، رحت مناوله واحدة ف بطنه و هو بقا يصرخ من الوجع و بعد كدا عملت عليه طلسم تعزييب لمدة نص ساعة كانت كفيلة انها تخليه يتجنن من الوجع و بعد كدا عملت طلسم كمان خليت النار تاكل فيه و تنهش ف لحمه و برضو بعد شوية الطلسم كان وقته خلص و ساعتها قولت
انا : مالك!!!؟،،، ما تصارعني يا عم انت.
طقطقوش بياخد نفسه بالعافيه : مش قادر،،، مش قادر اتحرك بعد كل اللي عملته فيا.
انا : تمام،،، انت خسرت،،، لكن مش هقتلك،،، انت هتبقي تابع ليا.
ساعتها طلع من صدري خيط من نار دخل ف صدره و قولت.
انا : دا خيط القدر،،، لما اموت انت هتموت،،، انا من دلوقتي المعلم بتاعك و انت تلميذي،،، لو خالفت امري و لو مجرد كلمة واحدة،،، هتموت يا طقطقوش.
طقطقوش مستسلم : امرك يا عزازيل.
انا : غيش فاغوش فانور.
طبعا انتوا خلاص عرفتوا اني بنادي ماردوك.
لما ماردوك وصل ليا بعد كام ثانية،،،
ماردوك : امرك يا معظم.
انا : من هنا و رايح طقطقوش بقا اخ ليك.
ماردوك : بجد!،،، اخيرا بقا فيه تلميذ غيري.
انا : اهو قدامك اهو،،، خليه يدرس كتاب الظل معاك.
ماردوك : امرك يا معظم.
انا : خده وديه المقر بتاعنا و خليه يدخل ف حالة سبات كام يوم بحيث الجروح دي تخف.
ماردوك : اكيد طبعا،،، بعد اذنك.
ماردوك شال طقطقوش و خده فعلا المقر بتاعي اللي هو المكان اللي كان فيه الاثار لو فاكرين.

دا اللي حصل لكن من ناحية تانية كان بافوميت و سيربنت اصلا راحوا ورا طقطقوش و فعلا شافوا كل اللي حصل.
سيربنت : اخوك عمل كل دا و هي متشكل ك بشري!
بافوميت : اخونا الكبير بقا،،، لازم سوما يعرف كل حاجة حصلت.
سيربنت : لا،،، غلط،،، سوما لازم بعرف لوحده لانه لو عرف اننا كنا هنا و مرجعناش ب عزازيل ساعتها هيذلنا.

عندي انا.
اخدت بعضي و ف اقل من ثانية كنت رجعت مصر تحديدا ف القصر بتاع جدي هارون الهمام دخلت اوضتي فورا.

تاني يوم الصبح.
امي دخلت تصحيني و انا عملت اني كنت نايم و صحيت من النوم.
سارة : قوم يا حبيبي خد حمامك و انزل علشان تفطر معانا.
انا : تمام يا ماما،،، صحيح اندهي سلمي من فضلك.
سارة : قوم يا نحنوح علشان تفطر.
قومت لبست لبس خروج و نزلت تحت،،، صبحت ع الكل و قعدت فطرت لكن مش لاقي سلمي ع الفطار.
انا : يا خالتي،،،،، سلمي فين،،، مفطرتش معانا ليه.
سامية : سلمي تعبانة حبتين و نايمة في اوضتها.
سمعت كدا اتنفضت فشخ و قولت.
انا : عندها ايه و كشفتوا عليها ولا لسه؟
سامية : تعالي افهمك.
خالتي قامت و خدتي علي جنب و قالت.
سامية : يا ابني دا تعب عادي بسبب البريود.
انا : تمام. يا خالتي لما تصحي ابقي قوليلي لاني مش هروح في مكان الا لما اطمن عليها.
طبعا. خالتي فهمتني لانها عارفة ارتباطنا ببعض و علشان كدا دايما بتحكيلي كل حاجة.
سيبت خالتي و رجعت قعدت مع جدي لكن لاقيت عمي و ابويا فجأة اتنفضوا من مكانهم.
انا : ايه اللي حصل.
احمد ابن عمي : مالكم يا جماعة.
عمي سيف بقا عمال يروح و يجي مش. طايق نفسه لكن ساعتها جدي كان خلاص جاب اخره منه و قال.
هارون الهمام بيزعق : سيف، اقعد مكانك.
عمي سيف فاق ل نفسه شوية و قال.
سيف : عدم اللامؤاخذة يا حج،،، عيلة الوهبي عملتها معانا و حرقوا الزرع في اراضينا كلها لسه رسالة من حازم اللي بيحرس الارض واصلة ليا حالا،،، قتلوا خمسة من رجالتنا يا بوي.
هارون الهمام :وجعتهم مطينة عليهم،،، بينا يا ولادي نجهز الانفار و الرجالة،،، حقنا هيرجع.
انا بزعق : جداااااااااي،،، دي بتاعتي انا و احمد،،،، خليكم انتوا هنا،،، بينا يا احمد،،،.
جدي : لاه مش هعديها المرادي،،، لازم ددمم.
احمد : و احنا قد الدم،،، انتوا كبرتوا،، احنا لسه شباب،، بينا يا خالد.
خرجت انا و احمد ابن عمي و وقفنا ف الحنينة.
انا : اهدي و اسمعني.
احمد متعصب : مفيش هدوء،،، حقنا هيرجع.
انا ب نبرة حادة : قولت اهدي علشان ناخد حقنا.
احمد :اهو هديت اهو.
انا : انا هروح ل البيت الكبير بتاع عيلة الوهبي و انت تحضر كل رجالة العيلة بالسلاح،،، و لما اخرج،،،، انتوا تفتحوا النار.
احمد: لو دخلت هناك مش. هتخرج الا و انت ميت.
انا : يا عم افهم بقا مش ناقصة صداع انا فيا اللي مكفيني اصلا.،، انا هكون ف بيت عيلة الوهبي البيت الكبير و انت و الرجالة مش هتروحوا ل بيت الوهبي لا،،، خااالص،،، انتوا هتطلعوا ع الارض بتاعتهم تصفوا كل اللي هناك. و تحرقوا الارض و بعدها تروحوا ع المخازن بتاعتهم تنقلوا كل اللي فيها للمخازن بتاعتنا و انا. هكون هناك. بلعب عليهم حبتين،،، هشغلهم ب اي حاجة لحد ما تخلصوا اللقطة.
احمد بيفكر : عفارم عليك،،، تسلم دماغك يا خالد،،، بينا يا غالي.

فعلا احمد راح الحوش الكبير يحضر الرجالة و لما هو غاب عني و اتأكدت انه مشي و ان مفيش حد شايفني ف اقل من ثانية كنت قدام البيت الكبير ل عيلة الوهبي،،، خبطت و الامن فتحوا ليا بوابة الفيلا بتاعتهم و بعدها قال.
الامن : عايز ايه يا جدع انت.
انا : عايز اقابل الكبير و قول ليه،،، خالد الهمام عايز يكلمك.
الامن اترعب اول ما قولت اسم الهمام و فعلا سابني ع البوابة برا و دخل جري يعرفهم جوا و رجع ليا و قال.
الامن؛ اتفضل ع الجنينة هناك اقعد في القعدة دي.
فعلا دخلت الجنينة و رحت لاقيت قعدة عربي كدا و حاجة رايقة الصراحة،،، قعدت مستني حد يجي و بعد ربع ساعة لاقيت حوالي اربع رجالة سنهم كبير جايين يقعدوا معايا.. قومت سلمت عليهم عادي خالص و هما قعدوا معايا. كل واحد فيهم كان لابس عباية فلاحي زي المعلمين الكبار و كل واحد معاه نبوته و قعدوا معايا.
الاول : ابراهيم الوهبي ٤٥ سنة،،، راجل قوي بدنيا و ملامح وشه صعبة حبتين و مخيفة لكن مش مخيفة ليا طبعا.
التاني : عشري الوهبي،، ٥٦ سنة،،، هو اللي ماسك ارض العيلة كلها.. رفيع حبتين. لكن دماغه شغالة كويس و بيعرف ف الاصول كويس اوي.
التالت : عدلي الوهبي،،، جسمه خربان خالص بسبب الحريم و مقضيها نيك و بس.
الرابع : راجل كبير جدا ليه هيبته و وقاره صحته كويسة رغم سنه الكبير ملامح وشه هادية لكن تحسه خبيث حبتين.،،، سالم الوهبي،،،، ٧٠ سنة.
ابراهيم الوهبي : بقا مش خايف يا ابن الهمام و جاي لينا برجليك من حتي حتة سلاح تحمي نفسك بيها.
انا : و اخاف من ايه،،، محدش بيقتل ضيفه يا ابن الوهبي ولا انتوا ملكوش ف الاصول.؟
عشري الوهبي : اوزن كلامك يا خالد،،، معلش اخويا غشيم حبتين.
انا : غشيم علي نفسه و مستعد ادخل معاه راجل ل راجل و نبوت ل نبوت و الخسران محقوق ل التاني ب مليون دولار.
ابراهيم الوهبي : و انا موافق،،، هموت و اكسر عضمك.
انا : متقدرش.
عدلي الوهبي : جاي ليه يا خالد.
كل دا و الكبير قاعد ساكت و بيسمع الكلام و يفهم علشان كلمته محسوبة عليه لانه. كبير العيلة.
انا : ايه دخلكم ب ارضنا،،، حرقتوا الزرع و الخضار ليه؟
عدلي الوهبي : ما انتوا قتلتوا ابننا يوسف الوهبي ولا نسيتوا.
انا؛ يوسف مات علشان حاول يخطف خالتي،،،يعني كان دمه حلال لينا ولا ايه يا عشري.
عشري : لا مش. حلال،،، عمل معاكم. لقطة،،، اشتكوا لينا و احنا كنا نربيه.
انا ب نبرة حادة : عيلة الهمام بتجيب حقها ب دراعها طالما ليها الحق.
ابراهيم الوهبي : حلو،،، جاي تشتكي لينا ليه طالما بتعرفوا تاخدوا حقكم.
انا بضحك : لااااا،،، انتوا فاهمين غلط خالص،،، انا مش جاي علشان حق،،، لا خالص،،،، (ب هدوء و نبرة حادة و ملامح وشي باردة) انا جاي اقولكم ان الحرب بينا و بينكم ابتدت و انتوا السبب،،،، من هنا و رايح مفيش غير الدم و بس و احنا قد الدم،،، لو انتوا قده،،، احب اشوف،،، بعد اذنكم ياااا هههه عيلة الوهبي.
سالم الوهبي ب هدوء : اقعد يا خالد،، لسه الكلام مخلصش.
انا : تسلم يا حج سالم،،، لكن خلاص الكلام خلص،،،، مفيش غير الدم يا عيلة الوهبي.
ابراهيم الوهبي : رايح فين،،، و الاتفاق اللي بيننا،،، نبوت ل نبوت و راجل ل راجل.
انا : مستعد و دلوقتي،،، لكن معلش،،، خد اذنك من كبيرك،،، لاني مليش كبير اخد اذنه. هههههه.
سالم الوهبي : انت زودتها يا ابن الهمام،،، ابراهيم قوم بيه،،، يا عشري،،، هات ننبوت ل خالد.
انا ب هدوء؛ نبوت ايه،،، انا. ايدي هي نبوتي،،يلا يا هيما ولا خايف.
ابراهيم الوهبي : اخاف منك! هههه.
قومت انا و ابراهيم و فعلا. دخلنا راجل قصاد راجل و هو معاه نبوته و انا مش معايا نبوت،،، بدأ يهوش بالنبوت يمين و شمال،،، معلش هو فرحان بنفسه حبتين،،، جه يضربني بالنبوت رحت. ماسك النبوت و شديته ناحيتي و ساعتها ابراهيم بقي قريب مني و لقي اوسخ ركبة في البطن خلته يسيب نبوته ليا،،، و ساعتها مسكت نبوته و نزلت فوقه تكسر عضم و فعلا مش سيبته غير و رجليه الاتنين و دراعاته مكسورين و ساعتها حطيت النبوت جنبه و هو بيفرفر ف الارض و قولت.
انا : يا حج سالم،،، فين المليون دولار.
الحج سالم ب عصبية و مكسوف من نفسه لان ابراهيم. خلي زقبته سمسمة
الحج سالم : يا عشري،،، ادخل. البيت هات مليون دولار من الخزنة و اديهم ل خالد.
بعد ربع ساعة فعلا عشري كان خارج من البيت و معاه شنطة جلد في ايده و جه ادهالي و ساعتها الحج سالم.
الحج سالم : شرفت يا خالد،،، راجل ب صحيح رافع اسم عيلتك.
سيبتهم و مشيت و ساعتها. كان عدلي و عشري بيشيلوا ابراهيم. من ع الارض لكن وقتها جه تليفون للحج سالم و عرف ساعتها ان احمد و رجالة عيلة الهمام فشخوا حاجة اسمها ارض الوهبي.
اخدت بعضي و رجعت القصر ف اقل من ثانية و دخلت بالشنطة و مفيش كام دقيقة و احمد. كان دخل القصر ورايا و قال.
احمد : كدا تمام يا خالد،،، ارض الوهبي بقت خرابة و صفينا منهم. كتير.
انا : و ادي يا سيدي شنطة ب مليون دولار حق الزرع بتاعنا اللي اتحرق.
بعد كدا رحنا ل جدي و ابويا و عمي و عرفناهم كل حاجة و جدي كان فرحان بينا و كذلك ابويا و عمي.
هارون الهمام : عفارم. عليكوا يا رجالة ولاد الهمام صح،،، لا و كمان مليون دولار حق الزرع اللي اتحرق و كمان خالد علم عليهم ف بيتهم و كسر عضم ابراهيم الوهبي،،، تسلموا يا رجالة.
انا : اي خدمة يا جدي،،، صحي،،، يا احمد،، عايز كام راجل من رجالتنا. يراقبوا بيت الوهبي طول الوقت.
احمد مستغرب : ليه،،، ما حطينا عليهم خلاص و اخدنا حقنا و زيادة.
انا : اكيد لكن دي حرب و هطلع عينهم علشان مفيش عيلة بعد كدا تفكر تعمل معانا حاجة،،، دا عيلة الهمام،، لازم كل عيلة في مصر تعرف اننا نحط علي اي حد مهما كان.
هارون الهمام : علشان كدا انت هتكون كبير العيلة من بعدي.
اول ما جدي قال كدا الكل. اتصدم حرفيا،، و ساعتها بعد دقيقة كدا جدي كسر الصمت و قال.
هارون الهمام : ساكتين ليه،،، انا قولت كلمتي خلاص.
انا. : مش عايز اكون كبير العيلة.
كبير العيلة بعدك يا جدي هيكون عمي سيف.
عمي سيف : لا.
صابر : لا. دا حقك يا سيف يا اخويا.
احمد : بس انا بقا عايز خالد يبقي كبير العيلة،،، سنه صغير لكن راجل. و سند و ضهر ليا.
انا : و انا قولت لا.
هارون الهمام : خالد قوم معايا عايز اكلمك لوحدنا.

عند سوما.
سوما قاعد منتظر يعرف ايه اللي تم. معايا و ساعتها امر ان بافوميت و سيربنت يدخلوا الدور بتاعه و فعلا مفيش كام ثانية و دخلوا ليه.
سوما : اي خبر عن عزازيل.
بافوميت : مش قادرين نوصل ليه.
سيربنت : دورنا و بحثنا و معانا خدامنا لكن لسه ملوش اثر.
سوما ب هدوء. : و طقطقوش؟
بافوميت : لسه مفيش تطور عنه لكن هشوف ب نفسي.
سوما : قدامكم شهر و عزازيل يكون قدامي او النفي الكامل ليكم من. كل. العالم بتاعنا (هيديهم بان. 😂).

بافوميت و سيربنت خرجوا من عنده و بعدها راحوا ل الدور بتاع سيربنت و قعدوا مع بعض.
سيرربنت : سوما هيشيعنا كدا،،، و احنا عارفين مكان عزازيل،،،، ما نقول ليه و نخلص.
بافوميت : غبي،،، انت غبي،،، تقول ل مين بس،،، يا ابني عزازيل رجوعه هيدربك كيان العالم. بتاعنا. كله،، دا غير انه هيرجع وصي عليا من تاني. و نبقي تحت امره،،، احنا. ما صدقنا نتصرف براحتنا. و اخوك عزازيل شخصيته صعبة و اذكي بكتير من سوما.
سيربنت : هههه،، لكن سوما هو الاقوي.
بافوميت : مش. هنقول حاجة،، الموضوع دا. خلص.
سيربنت : كدا احنا. نعمل نفسنا دورنا. و مش. عارفين نوصل ليه.
بافوميت : و كمان. هنبعت الخدام بتوعنا يدوروا لكن ف مناطق غير اللي. عزازيل فيها.
سيربنت : ذا اكيد طبعا،،، علشان يكون قدام الكل. اننا. دورنا.

عندي انا.
كنت مع جدي و فعلا طلعنا قعدنا ف الجنينة.
انا : بقينا لوحدنا اهو،،، قول يا جدي.
هارون الهمام : يكش تكون مفكرني اهبل يا خالد.
انا مستغرب : اكيد لا عمري ما فكرتك كدا.
هارون الهمام : انا عارف كويس انك من الجن.
هو قال كدا و انا اتصدمت،،، يوم. صدمات انا عارف،،،
انا : كلامك صح.
هارون الهمام : انا عارف انك. جني لكن اسمك. ايه و تبقي مين فيهم.،،، معرفش.
انا : انا عزازيل ابن سوما.
قولت كدا لاقيت جدي خاف جدا و بعد عني.
انا ب. حزن: عيب،، بجد. كدا عيب عمري ما. فكرت أضر حد منكم.
هارون الهمام : عرفت انك جنبي لان زهراوي و بشوفكم.
انا : تمام.
هارون الهمام : عايزك تبقي كبير العيلة و من دلوقتي.
انا : لا مش. هينفع.
هارون الهمام : لو بتعتبرني جدك زي ما بتقول يبقي اسمع كلامي.
انا ب ملل : حاضر،،، من عنيا،،،بس اديني وقتي و انا هوافق.

ايوا ايوا،،،، قرب الكاميرا،،، هات الكدر صح يا عم انت،،،، لا لا اعدل نفسك انت و هو،،، يووووووه،،،، ما قولنا تهمدوا شوية بدل المخمضة دي،،،، يا دي النيلة الكدر،،، هب هب،،، اهدي شوية طيب بدل ما يرزعك واحدة من طاقة ايزيس يشيعك فيها،،، مش ناقصة خناق هيا،،،، ايوا علي الصوت حبتين،،، اكتر شوية يا جدع،،، انزل بأفشخ موسيقي للتحية العسكرية لمعشوق الجماهير و ملك الملوك و فاشخ المفشوخ،،، نعم يا سادة هو ما كنتم تنتظرون ظهروه،،،

علي لسان مازن.
واقف في جنينة القصر بتمتع بأوقات السلام انا و فالار،،، حاسس نفسي رايق ابعد يا مضايق،،، اللي فات كان صعب و اللي جاي اصعب لكن كله للاسف معتمد علي القوي،،،، عندي اتنين،، واحد في الحاضر و واحد في الماضي يا تري مين فيهم،،، واحد قرصان و التاني من نسل سوما،،، واحد مش فارق معاه الدنيا باللي فيها و عايز ينفذ اللي ف دماغه و التاني بيدور ع الدنيا و عايز يملكها بايده،،،، واحد من هيجي من وراه غير الشر و واحد تاني هو الشر نفسه،، اتنين ملاعين اتلعنوا ب لعنة الذكاء الفذ اللي يوصلهم للعبقرية،،،
انا : رأيك ايه يا فالار.
سمغت صوت ف دماغي بيقول
فالار : مع الوقت يا مازن،،، مفيش مجال للاختيار دلوقتي،،، لسه شوية لحد ما واحد فيهم يقرر يمشي ورا الحق،،، لازم واحد فيهم يختار الحق.
انا ب هدوء : و لو هما الاتنين اختاروا الحق؟
فالار : الاقوى و التاني يكون تابع ليه،،، زيك انت و الملك مينا كدا و الملك خوفو.
انا : فهمتك،،، فعلا مفيش مجال للاختيار حاليا.

صوت من بعيد بينادي و هو جاي ناحيتي و مصدر الصوت بيجري لحد ما وصل قدامي.
ايسيلدور : ايه يا جدي،، مش هتشوف التدريب ولا ايه.
انا مبتسم :تدريب ايه؟
ايسيلدور فجأة حاول يضربني بالبوكس لكن لاقاني وراه مديله ضهري و بقول.
انا ب هدوء : بلاش هبل و يلا بينا ندخل القاعة علشان اجتماع قادة الفصائل،،، و كمان ابعت رسالة ل فورمير بحيث يوصل قبل الكل لاني عايز اخد رأيه في موضوع مهم.
ايسيلدور : اوامرك يا جدي يا عسل انت.
انا ب ملل : اتوكس و شوف اللي قولت عليه ولا تحب تشوف الوش التاني؟
ايسيلدور : هههه،، لا لا الطيب احسن،،، من عنيا يا جدي هبعتله فورا.
ايسيلدور بعت رسالة من السحر ل فورمير بأنه يحضر قبل ما الاجتماع يبدأ لان مازن عايزه في موضوع هام و بعد كدا ايسيلدور دخل ورايا القاعة العامة للقصر......

علي لسان خالد.
سبت جدي هارون الهمام و دخلت جوا قصر الهمام طلعت اوضتي و ريحت شوية.
تاني يوم الصبح.
صحيت من النوم علي صوت عمتي بسيمة.
بسيمة : خلودا،،، انت يا واد اصحي بقا،،.
انا : نعم يا عمتي،،، حصل حاجة.،،، لس.
كنت لسه هقولها لسه بدري و طبعا انا عامل نفسي نايم لكن سكتت خالص بسبب اللي انا شايفه قدامي،،،، بسيمة لابسة قميص نوم ابن حرام،، قميض نوم احمر مفتوح من الاجناب و شفاف من عند بزازها و كسها،،، واصل لحد ركبتها،،،
بسيمة : قوم احنا الفجر و كله نايم و انا مش هسيبك،،، عمالة اجبرك تلمسني و تحك فيا و انت ولا هنا لكن خلاص انا مش قادرة،،،.
بنت الغبية هجمت عليا و نزلت فيا بوس (احا بشرية بتغتصب عزازيل😂)،،،، الصراحة مسكتش ليها و لفياها بحيث انا ابقا فوقيها و هي تحتي و نزلت فيها تقفيش و بوس و ايدي بتلعب في كسها من تحت و الايد التانية ماسكة البزاز دعك و قرص،،،
بسيمة هايجة : ما انت حلو اهو،،، ااااااح،،، اومال مش عايزني ليه،،، اااااه متقرصنيش جامد كدا يا شقي،،،، اااااااه كسي،، كسي،،، براحة،،، ادعكه براااا،،، ااااااه،،، براحة يا واد.
فضلت ادعك و ابوس حبة حلوين بتاع كام دقيقة كدا و هي بتتلوي تحتي و بتمص شفايفي و ساعتها رحت مدخل صباهع الوسطاني في كسها و صباعي الكبير بيلعب في بظرها.
بسيمة : خخخخخخ،،، احااااااا،،،، برا برا براحة على كسي يا واد،،، احوو.،،، ا ا ا اههه،، اااااااااه.
ساعتها هي نزلت عسلها و غرفت ملاية السرير،،،
انا : انتي مفتوحة،،، ازاي.
بسيمة هايجة : لما نخلص هقولك،،، يلا بقا،،، هات اللي عامل خيمة دا امصه شوية.
قلعت هودمي و هي اتخضت لان زبري كبير حبتين (لكن بشكلي الحقيقس الشيطاني،،، زبري كبير فشخ هه) المهم هي نزلت فيه مص مش عارفة تحط غير الراس بس في بقها و بتقفل ايدها عليه بالعافية،، فضلت تمص و كمان بتمص باحترافية عالية و عارفة كويس هي بتعمل ايه،،، بعد شوية طلعت الراس من بقها.
بسيمة مستغربة : انت مش هتجيب و لا ايه.
انا مبتسم : لا،،، لسه بدري
مسكتها عدلتها،،، خليتها تحتي نايمة علي ضهرها،،، دخلت بين رجليها الجامدين و قعدت افرش كسها بزبري كام دقيقة كدا و احكه فيه من برا و شوية اسرع و شوية اهدي.
بسيمة : ااااااااح اااحووو،،، دخله يا واد بقا انا معنتش قادرة،،،، خخخخخخخخخ اااااااااااااااااه فلقتني حرام عليك.
هي قالت كدا لاني كنت دخلته كله. مرة واحدة و سيبته جوا شوية و هي عمالة تقول كلام مش. مفهموم و بعدها. طلعته حسيتها اندبحت و رحت مدخله كله جوا كسها تاني و هي بتتلوي و توحوح،،، و بقيت ادخله و اخرجه لحد الراس و هكذا لحد ما زودت السرعة حبة حبة لحد ما هي بقت كل شوية تجيب و تغرقني و تغرق الملاية لحد ما هديت خالص و مبقاش فيها حيل،،، سيبتها تنام شوية و ببص لاقيت الساعة بقت ٦ الصبح،،،، (مشهد محارم اهو،،، يا ريت الاهبل مايجيش يسألني تاني اذا كان فيها محارم او لا علشان مش ناقصة عته) يا عيني عليها بقالها تقريبا ساعتين بتتفشخ،،،، المهم بعد ربعاية كدا بدأت تفوق من النشوة و اتعدلت براحة و قالت.
بسيمة : حبيبي،،، انت ليه منزلتش.
انا : عادي بقا،،،.
بسيمة :حرام عليك انت فلقتني نصين باللي لسه واقف دا.
انا : هههههه،،، اللي حضر الجن يصرفه بقا،، و انت مش قادرة دلوقتي خليها بعدين،،، احكي بقا ازاي انتي مفتوحة.
بسيمة : ابدا،،، انا كنت متجوزة من قبل ما انتوا ترجعوا لينا و لكن اتطلقت بسبب اني مش بخلف.
انا : اصبري يا عمتي معلش.،، الدنيا مفيهاش عدل،،، يكفي انك جميلة فشخ اصلا و نفسي فيكي. من اول ما. شوفتك لكن كنت بقول ميصحش،،، كنتي بتحكي فيا كتير بس انا مكنتش عايز اقرب لان ممكن يكون دا تصرف تلقائي و انك مش واخدة بالك و معتبراني زي ابنك،،، ما برضو انا ابن اخوكي. يعني. ابنك.
بسيمة : يخليك ليا يا دكري،،، بلاش بقا تقولي عمتك،،، قول بسيمة.
انا : بسيمة هههههه،، قومي يلا روقي الاوضة قبل ما حد يصحي و نزعل كلنا.
بسيمة :كنت هنسي،،، حاضر،، قوم انت حد حمامك و تخرج تلاقي المكان فل.
فعلا دخلت الحمام بتاع خمس دقايق و خرجت لاقيت الاوضة تمام و فيها ريحة معطر جميلة،، نزلت الساعة ٨ و اتحركت علي مصنع الدهب بعد ما صبحت ع الكل و اول ما دخلت بعت فاكس ل فيكتور اني موافق اشتري المنجم بتاعهم اللي ف غينيا الاستوائية،،، و فعلا هو كمان رد عليا ب فاكس حاطط فيه معاد انه هيجيلي بكرة،،، فضلت اخلص ورق الإدارة و اوافق علي تعيين ناس جديدة من قرية عيلة الهمام و بعد كدا خرجت نزلت اطمن ع الشغل بنفسي و اراقب كل حاجة ك تغيير و كمان بحيث كل الموظفين يعرفوا اني متابع كل حاجة و مش نايم علي عيني و رجعت البيت ع المغرب كدا،،، لكن قبل ما ادخل سمعت صوت في دماغي ان فيه حد بينادي عليا،،، اتحركت بسرعة ناحية مصدر الصوت و ف اقل من ثانية كنت بقيت في المغرب تحديدا في الشواطئ،،، لكن اتفاجئت لما لاقيت سيربنت قدامي.
انا مبتسم ب سخرية : اهلا اهلا،،، عايز ايه.
سيربنت : ولا حاجة،،، جاي اشوف اخويا اللي عايش و الكل مفكره ميت.
انا : فيك الخير،،، سلام.
سيربنت ب نبرة حادة : عزازيل،،، استني عندك،،، سوما قالب الدنيا عليك،، افضل انك تروح ليه و تتفاهم معاه بدل ما توصل معاه ل حالة ان مفيش تفاهم و ساعتها انت هتخسر و هتخسر كتير كمان.
انا : سيبها للزمن،،،، لما احس اني عايز اشوفه هروح اشوفه،،، غير كدا مليش اي دخل ب عالم الجن نهائي.
سيربنت : دا اخر كلام؟
انا : ايون (علي رأي اختي العسولة،،، هي عارفة نفسها).
سيربنت اتحرك بسرعة من قدامي و انا في اقل من ثانية كنت قدام البيت و مثلت اني لسه خارج من العربية علشان لو حد بيراقب من بعيد ميستغربش حاجة،،، دخلت البيت و قعدت مع ابويا و عمي سيف و جدي عادل،،، اللي اخيرا رجع بعد ما تمم علي كل الارض و زرعها من جديد.
انا : عاملين ايه يا جماعة.
الكل : كويسين.
ابويا صابر : ايه يا ابني،،، طول اليوم في المصنع مفيش حتي تليفون تطمننا عليك.
انا : كان عندي النهاردة شغل كتير فشخ و لما خلصت رجعت.
عمي سيف : جدع يا خالد،،، الراجل ملوش غير الشغل.
انا : سلمي هنا يا عمي.
عمي : لسه في المحلات بتقفل الحسابات علشان تبعتها علي حسابك في البنك،،، صح يا ولدي،،، ناوي تدخل عليها امتي.
انا : خلاص يا عمي،،، مش فاضل غير اسبوع و نكتب الكتاب.
جدي عادل : الف الف مبروك يا خالد يا ولدي يا كبير العيلة.
انا : يبارك فيك يا جدي،،، لسه بدري علي اني امسك العيلة..
عمي سيف : لا،،، بدري ازاي،،، انت من النهاردة كبير العيلة يا خالد،،،مش كدا يا جماعة.
الكل: ايوا طبعا،،، زي ما قال الحج هارون،،، انت الكبير يا خالد.
انا : تمام تمام،،، يا عمي،،، عايز مهر سلمي و الشبكة كام.
عمي سيف :دا بالاتفاق بينكم يا خالد،،، لو عليا،،، انا مش عايز حاجة،،، كفاية ان بنتي عايزاك و انت من دمنا برضك.
انا : تعيش يا عمي يا اصيل،،، بالاذن انا اروح اساعدها في الحسابات.
اخدت بعضي و خرجت من القصر و اتمشيت لحد ما وصلت الدهب بتاعتي و دخلت الفرع الرئيسي علشان الاقي سلمي قاعدةفي المكتب بتخلص الشغل،،، رحت ليها و سلمت عليها و قعدت.
سلمي : بقا كدا طول اليوم في المصنع و مبتسألش عليا.
انا : كان عندي شغل كتير و كدا و اهو انا قدامك.
سلمي : لو سمحت متتكررش تاني..
انا: حاضر يا قلبي،،،، صحيح،،، اعملي حسابك انكتب كتابنا بعد اسبوع.
سلمي نطت حضني لما سمعت الكلمتين دول وسط ابتسام و ضحك العيال اللس واقفين في المحل.
انا : ما خلاص يا رجالة مكنش قصدها،،، كتب كتابنا الاسبوع الجاي و طبعا العيلة كلها معزومة و كمان هنصرف ليكم مرتب سنة كاملة ك هدية جوازنا.
الكل : الف مبروك يا خالد،،،،الف مبروك يا سلمي.
الكل باركوا لينا و ساعتها قعدت قفلت الحسابات مع سلمي و بعد كدا خدتها و روحنا البيت و عرفنا الكل بالخبر دا لكن مفيش فرحة بتكمل علي خير،،،،،، يتبع
قفيل من يومك هى دى قفله بس بجد جزء رايق

تم اضافة الجزء الثالث

• عجبني
التفاعلات: CESAR
جامد يا اخويا بس معودتناش علي ان الجزء يبقي صغير كدة عوضهالنا بقا الجزء الجاي

عالمى ياسيزر ودخله مازن عجبتنى جداااا ودمج الأحداث بين القصتين عظمه 👏👏👏👏👏

احا يا سيزر هو أنت هضم زمن الفوضى للقصه دى هى ناقصه تشغيل دماغ يا عم انت

• عجبني
التفاعلات: العقرب وحسب
😂😂😂😂😂
اتقل اتقل دا لسه بدري 🤣🤣😂😂
ياعم مش ناقصه جنان كفايه اللى عامله فينا ده الواحد بقى يهلوث بالحرب والجنس والغموض

• بيضحكني
ياعم مش ناقصه جنان كفايه اللى عامله فينا ده الواحد بقى يهلوث بالحرب والجنس والغموض
اتقل اتقل 😂😂😂
انا محضر بلاوي اصلا 😂😂

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
  • بيضحكني
لا بصراحه الجزء تحت التوقعات بكتير يا سيزار الجزء يعتبر مفيهوش حاجه غير ان طقطقوش بقي تحت ايده و هارون عرف انه من الجن

لا بصراحه الجزء تحت التوقعات بكتير يا سيزار الجزء يعتبر مفيهوش حاجه غير ان طقطقوش بقي تحت ايده و هارون عرف انه من الجن
جايز يكون كلامك صح،،، بس هتفهم الجزء الجاي كل حاجة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
امتي الجديد ياسيزر

@DARK CESAR
إحنا لسه يادوب في الجزء التالت..
ياريت تراعي حالتنا العقلية،، وتخف علينا دوخه وتوهان🥴🤯🥴🤯
في انتظار الجديد🌹

• حبيته
@DARK CESAR
إحنا لسه يادوب في الجزء التالت..
ياريت تراعي حالتنا العقلية،، وتخف علينا دوخه وتوهان🥴🤯🥴🤯