NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال الحرب و الجنس و الغموض | السلسلة الرابعة | ـ عشرة أجزاء 16/9/2022

يا @Cesar ايمتا جزء الجديد ما تنزلو نهاردة وبعدها برحتك يا ملك المجرات والابعاد

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ممكن مازن يبقا قاصد يخسر و يودع كل الناس عشان يوهمهم انو مات و يختفي و يروح عالم البشر... عشان انت كنت قايل من السلسه التالته تقريبا انو هيرجع

• عجبني
التفاعلات: alkrwan

الجزء الأخير جامد فشخ يا صاحبى وبعدين أنت بتقول السلسة الخامسة كمان ستة شهور.. ليه يا غالى مش كده دا إحنا بننتظر الجزء أسبوع على أحر من الجمر لكن ست شهور صعب أوى يا صاحبى لو محتاج راحة خدلك أسبوعين وروح صيف زى مازن 🤣🤣🤣🤣🤣
واشترى دماغك وصفيها وترجع رايق يا كبير وتبدأ فى السلسلة على طول.. طبعاً أحييك على مجهودك الرائع الجبار يا أبو دماغ ذهبية..
إلى لقاء فى السلسلة الخامسة..

مع خالص تحياتى...

• عجبني
التفاعلات: يوليوس قيصر و alkrwan

الجزء الأخير جامد فشخ يا صاحبى وبعدين أنت بتقول السلسة الخامسة كمان ستة شهور.. ليه يا غالى مش كده دا إحنا بننتظر الجزء أسبوع على أحر من الجمر لكن ست شهور صعب أوى يا صاحبى لو محتاج راحة خدلك أسبوعين وروح صيف زى مازن 🤣🤣🤣🤣🤣
واشترى دماغك وصفيها وترجع رايق يا كبير وتبدأ فى السلسلة على طول.. طبعاً أحييك على مجهودك الرائع الجبار يا أبو دماغ ذهبية..

مع خالص تحياتى...

• عجبني

مع خالص تحياتى...
ممكن اعرف اجيب الجزء العاشر ازاي علشان مش عارف اجيبو عندي

• عجبني
ممكن اعرف اجيب الجزء العاشر ازاي علشان مش عارف اجيبو عندي

الجزء العاشر يا صاحبى لسه منزلش آخر جزء كان التاسع وهو قبل الأخير...

الجديد امته

الجزء الجديد هينزل امتا و بلاش موضوع الست شهور الي هينزل فيهم السلسله الخامسه ي سيزر

يسطاا انت فاتح اهو قلنا الجزء العاشر امتي يسيزر

روق كدا خمس شهور مين يعم دا انا اخطفك
امتي الجزء الجديد
كنت بقرا قصه اسمها الهلفوت وذكر فيها ان انوبيس حاكم العالم السفلي أعتبر ده دمج قصص ولا صدفه
الجزء الأخير امتي

لا لا أنا مش هقول الافيه بس انت شوفت بنفسك وعرفت انه معاه حق 😂😂😂 وبعدين مش هينفع موضوع ال 6شهور ده

يا سيزر بلاش ست شهور دول لان كدا ناس حتخطفك لغايه ما تنتهي من سلسله جديدة
متتاخرش في جزء الاخير

يا سيزر بلاش ست شهور دول لان كدا ناس حتخطفك لغايه ما تنتهي من سلسله جديدة
متتاخرش في جزء الاخير

الجزء العاشر يا صاحبى لسه منزلش آخر جزء كان التاسع وهو قبل الأخير...
طب هاينزل امتي بجد القصة روعة واحداثة تحفة انا متابعها من السلسلة الاولي

• عجبني
التفاعلات: الخديوى
بس مازن مش هيموت لان قلت انو هيتعلم أسرار السحر في الموسم الخامس لامه يروح مجلس القوا ويبا عضو فيه ومتنساش انك قلت انو ممكن قوته تذيد عن ١٠٠ وبأقلو فطرا ما ذتش

يا سيزر هتنزل امتا يسطا وحكايه ست شعور دي صعبه جدا احنا بنستنا اسبوع بنتجن وتوقعي ان مازن هيكسب زيوس عادي جدا 😂😂

من الاخر كدا الجزء ينزل بحد أقصى يوم الاتنين علشان الواحد مش يزعل منك

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%