NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال الحرب و الجنس و الغموض | السلسلة الرابعة | ـ عشرة أجزاء 16/9/2022

كان قايل تقريبا ان مازن مش بيحب يقرأ افكار الناس علشان كدة هو بيتعدي علي الخصوصية بتاعتهم فهو مش بيستخدم القدرة دي فاهم
فاهنك بس انا مش دا قصدي قصدي ان اول ما اتعلم الخاصيه كان قرأ افكار الكون كله بيها فالمفروض كان فهم الحته دي بس خلاض سيزر وضحلي فوق

حصل بس بصراحة دماغي بتنفجر بردك مع اني قديم🙂😂
وانا كمان انا متابعه من اول سلسله واول جزء فيها بس عملت الحساب لما غاب فالسلسه التالته🙂😂

• بيضحكني
التفاعلات: Elnamr
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فاهنك بس انا مش دا قصدي قصدي ان اول ما اتعلم الخاصيه كان قرأ افكار الكون كله بيها فالمفروض كان فهم الحته دي بس خلاض سيزر وضحلي فوق
خلصانة ♥️

• حبيته
التفاعلات: ꧁MoHaMeD꧂
مستنى على نار

بس بقولكم ايه ركزوا جامد ف الجزء دا لان فيه بلاوي 😂 و دماغكم هتنفجر حرفيا
هي لس هتنفجر م انفجرت من اول السلسله خلاااص😂😂

اجدع من مين مش هينفع معك السقاء عشان جورج بس انت حنفي الابهه ف نفسك ياعم

انزل بي الباقي بسرعه

حاجه دمار الدمار عاش فشخ الجزء الجديد امتا مستني على نار

جزء فشيخ حرفيا بس عندي ليك سؤال كده ليه اخترت انك تعلن انوبيس ملك قوة في الوقت اللي زيوس متعصب جامد كدة 😂 😂 😂 😂

جزء فاجر اوي اوي اوي اوي اوي سيزر الدمار الي مخلي كله ينهار

يعم هوا كل مره تقفل الجزء علي حد جه غير يسطا علشان بقت رخمه وتقليديه

ايوا يا قيصر يرجوله

عاااااش نييييييييك يخوياا

متتاخرش علينا بقا

ياخي احا بقا حرام ي جدعان الي بتعملوه فينا دا دماغي ساحت وانت مغلطش لم قولت الجزء محتاج حد شارب 😂
بس بجد عاش علي الجزء الفاجر دا انت فاجر ي سيزر

ايه يسطا الجزء الافشخ من الفشخان ده بس انت شكلك هتخلي فيه سلسلة خامسة لانك قولت ان فيه ابعاد تانية وان اكيد فيه ناس اقوي منك انت وتوت عنخ امون فاكيد لسة فيه دمار تاني بس عاش عليك يا سيزر يا عالمي متتاخرش بقا في الجديد علي السريع يغالي خلصانة 🔥♥️

• حبيته
التفاعلات: alkrwan
الجزء مالاخر وطبعا اخر شخص كنت ممكن تتوقعه كالعاده مش هيبقي حد بالأهميه القوصي واظن انه حد كان ميت وانت رجعته يعني او حد من جدودك الي هم اخوات اوزوريس وابناء توت عنخ امون يعني وبرضو في حاجه مازن لي مرضاش يقتل زيوس فاللحظه الي استخدم فيها الفن الدهبي واصلاا اصلاا لو كان عاوز يقتله كان قتله فساعتها ومكنش هيلحق يهرب لأن مازن بما انه فالمستوي100من ايزيس يبقي سريع جدا جدا جدا يعني وبرضو مازن كان قتله مرتين فلي مرضاش يقتله فالتالته؟

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%