NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال الحرب و الجنس و الغموض | السلسلة الثانية | ـ عشرة أجزاء 26/1/2022

يجدعان الاحسن مينزلش حاجة دلوقتي من السلسلة التالتة لغايت العيد علشان هو يكتب علي رواقة ومحدش يستعجله في النزول وهيبقي قدامه شهر يكون عمل احداث فشيخة كعادته يعني 🔥
الراجل دا كلامه صح الصح وانا أتفق معاه 🙂🖤

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Kamz120, ABDO toxic, AhmesdSimo و شخص آخر
جامده فشخ يا زميل بس فيه ملحوظه صغيره أنت فى اخر الجزء التاسع من السلسلة دي اتكلمت عن ملوك القوه و أن فيه حد منهم ظهر قدامكم في قصر الملك غايبان لما كان معاكم بالريون زعيم التنانين لكن ما اتكلمتش عنه في الجزء العاشر و اتكلمت عن الحرب اللى قامت بين ممالك عالم الجن

• عجبني
التفاعلات: Kamz120، ABDO toxic و AhmesdSimo
جامده فشخ يا زميل بس فيه ملحوظه صغيره أنت فى اخر الجزء التاسع من السلسلة دي اتكلمت عن ملوك القوه و أن فيه حد منهم ظهر قدامكم في قصر الملك غايبان لما كان معاكم بالريون زعيم التنانين لكن ما اتكلمتش عنه في الجزء العاشر و اتكلمت عن الحرب اللى قامت بين ممالك عالم الجن
يسطا هو قال مشهد من السلسله الثالثة

• عجبني
و لو تعرف تجيب السلسلة الثانية من ملك الأموات يبقى تمام

• عجبني
يسطاا هو قال مشهد من السلسلة الثالثة مقالش مشهد رئيسي يعني

• عجبني
  • عجبني
اي دا يسطا هو نزل سلسلة تانية ليها اصلا !!
مش عارف.مش عارف في جزء تالت من اغتصاب مرات عمى سبب فجر العائله.و لا لا

• عجبني
سلمت يداك على مجهودك الرائع المتميز ومنتظرين السلسة التالتة يا كبير بس ممكن تكتر شوية مع عالم البشر علشان بتبقى واقعية اكتر والإثارة طبيعية ولو سمحت عايزك تخلى المقدمه مها لها دور فى الجنس وأنا مش ناسى إن مر كام مليون سنه وفى عالم البشر ممكن يكونوا أكثر من 50 سنه بس داخلها فى القصة على طريقة زكريات أو فلاش باك. عموماً أتمنى أنى أكون مطولتش عليك.
مع خالص تحياتى...

• عجبني
التفاعلات: Kamz120, ABDO toxic, AhmesdSimo و 2 آخرين
(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y):love::love::love::love::love::love:

• عجبني
سلمت يداك على مجهودك الرائع المتميز ومنتظرين السلسة التالتة يا كبير بس ممكن تكتر شوية مع عالم البشر علشان بتبقى واقعية اكتر والإثارة طبيعية ولو سمحت عايزك تخلى المقدمه مها لها دور فى الجنس وأنا مش ناسى إن مر كام مليون سنه وفى عالم البشر ممكن يكونوا أكثر من 50 سنه بس داخلها فى القصة على طريقة زكريات أو فلاش باك. عموماً أتمنى أنى أكون مطولتش عليك.
مع خالص تحياتى...
يصحبي انت رايك صح وكل حاجة بس في النهاية القصة عبارة عن فانتازيا ... لو قرأت الاسم فهو عبارة عن حرب وجنس وغموض .. ف من الطبيعي اننا اتعودنا على الغموض ف عالم الجن أكتر من عالم البشر والاحداث هناك بتبقي احسن .. وغير كدا لسة اساسا القصة هتبقي أحسن وهتتعمق بق بداية بظهور ملوك القوة و هيبقي فيها حماس أكتر .. ويريت تفهم رائي وشكرا ع دعمك يبطل 🌹

• عجبني
  • عجبني
يصحبي انت رايك صح وكل حاجة بس في النهاية القصة عبارة عن فانتازيا ... لو قرأت الاسم فهو عبارة عن حرب وجنس وغموض .. ف من الطبيعي اننا اتعودنا على الغموض ف عالم الجن أكتر من عالم البشر والاحداث هناك بتبقي احسن .. وغير كدا لسة اساسا القصة هتبقي أحسن وهتتعمق بق بداية بظهور ملوك القوة و هيبقي فيها حماس أكتر .. ويريت تفهم رائي وشكرا ع دعمك يبطل 🌹
أنا متفهم طبعا وده مش تدخل يا غالى فى أحداث القصة بس ده إقتراح وليس امر...لكن أنا بجد منبهر بالقصة وسعيد بيها جدآ وحاسس بالمجهود الرائع المبذول..
كل عام وانت بخير...
مع خالص تحياتى...

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Kamz120, ABDO toxic, AhmesdSimo و 2 آخرين
  • عجبني
  • حبيته
قصه جامده انا متابعها من اول جزء

• عجبني
  • عجبني
تسلم ايدك الاول ..وياريت متتاخرش علينا بالاجزاء

• عجبني
جامد فشخ فشيخ مفشوخ مفشخه المفشوخين

• عجبني
التفاعلات: Kamz120 و ABDO toxic
يعم انت مش عارف هقرأ حاجه بعد القصه دي ازاي

• عجبني
التفاعلات: Kamz120 و ABDO toxic
  • عجبني
التفاعلات: Kamz120، ABDO toxic و ༺Ƈҽȥαɾ༻
انا عاوز السلسلة التانية تعرف بتجاب منين
يسطا بص اكتب ع جوجل المصير المزعوم قصص نسوانجي وهتلاقي عندك السلسلة ال ٣ والثانية من الارشيف .. السلسلة الاولى موجودة هنا ع المنتدي هي والتانية بردوا لكن الثالثة مش موجودة تقريبا

• عجبني
التفاعلات: Kamz120، ABDO toxic و xx🔥 morgan 🔥xx
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%