NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال الحرب و الجنس و الغموض | السلسلة الثانية | ـ عشرة أجزاء 26/1/2022

جامد جدا جدا جداااا يغالي استمر القصة تحفة و في انتظار الجزء القادم و متتاخرش علينا يغالي♥️🦾🔝
بس ليه خليت اخته تتخانق معاه و تزعل و تمنعه يقربلها بس اكيد ليك وجهة نظر في الموضوع هنعرفها في الاجزاء الجاية 🙄

• عجبني
التفاعلات: ABDO toxic و AhmesdSimo
كسم العظمه اجدع 👌👌
بجد شابوووووووه ع اللي حصل
كان لازم تبرز قوة الجن

• عجبني
يسطا بص حرفيا أنت القصة عظمة اوووي وشابووو وعاااااش فشخ ... بس الحتة بتاعة انك ف الاول ظهرت مازن وان قوته مفيش زيها وانه قوي جدا جدا وبعدين جيت ف الاخر ان كل دا كان تمثلية عليه هي أثرت ف نفسيته اوووي وف نفسيتي انا كمان ف بلاش تكرر الحركة دي يسطا 😂😂 ... ومتتأخرش علينا يبرو ف الاجزاء لاني حرفيا بستني ع أحر من الجمر الاجزاء دي وبالتوفيق يرايق🌹

• عجبني
يسطا القصة عظمة انا متابعك من السلسلة الاولي بصراحة السلسلة التانية عظمة ❤️❤️❤️❤️ +
بلاش تتأخر علينا بليز انا بستني كل جزء وكل شوية ادخل اشوف نزلت جزء جديد ولا لا فا بلاش تتأخر علينا

• عجبني
التفاعلات: ABDO toxic، AhmesdSimo و Morgan 2003
الجزء الجديد هينزل بكره الساعة ٣ العصر ف التعليقات

• عجبني
التفاعلات: ABDO toxic, AhmesdSimo, بركان المتعة و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: ABDO toxic، AhmesdSimo و Cesar
جامد كلعاده يريس مش تتاخر عليناا

• عجبني
مستنين كل جديد علي نار

• عجبني
اجيب الجزء الجديد الى لسه نازل ازاي+عاش فشخ و**** كمل وسيبك من اى رائي او كلام سلبي القصه جامده نيك وخصوصاً لما دخلت فيها خيال علمي وجن وفيها تشويق اكتر

• عجبني
اجيب الجزء الجديد الى لسه نازل ازاي+عاش فشخ و**** كمل وسيبك من اى رائي او كلام سلبي القصه جامده نيك وخصوصاً لما دخلت فيها خيال علمي وجن وفيها تشويق اكتر

الجزء الجديد تم دمجه مع باقي أجزاء السلسلة الثانية

• عجبني
  • عجبني
جميل جداً وخصوصاً اخر جزء ده لانه فيه اخبار واحداث شيقه جدا
عاشت يابطل عاش

• عجبني
ممتعة جداً يا فنااااااان عيشتنى لحظات جميلة لدرجة أنى مكنتش عايز الجزء يخلص أتمنى إنك متتأخرش علينا يا برنس..تسلم ايدك..
مع خالص تحياتى...

• عجبني
التفاعلات: ABDO toxic، AhmesdSimo و Cesar
اى ياعم الجمدان ده كلو لا جامد بجد متتاخرش علينا والنبى عشان عاوزين نعرف اى الى هيحصل

• عجبني
عاش يا بطل فانتازيا جديدة بس حلوه

• عجبني
عاش بجد عاش امته الجديد

• عجبني
يسطا القصة جامدة فشخ الفشخ تمم وانتا جامد اوي ❤️بس في حاجة مش فاهمها ازاي انك قلت فالجزء اللي فات تقريبا ان لما ابن الملك غايبان اتنفى للارض وبقا بهيئته البشريه مات بسرعه لان جسمه مستحمل الطاقه بتاعه كلها وازاي فالجزء دا انتا بتقول انك متحولتش لجن اصلا وجواك طاقة كبيره فشخ فاي وتاني مره دا عمره ميقلل من مجهودك وان القصه اجمد من الجمدان بس عاوز افهم بس وياريت ترد❤️تحياااتي♥️♥️♥️

• عجبني
بصراحه اتا مش لاقى كلام اعبر بيه عن القصه
دى ياريت متتاخرش تأني عاش يابرنس

• عجبني
كمل بقا ياعم

• عجبني
يسطا القصة جامدة فشخ الفشخ تمم وانتا جامد اوي ❤️بس في حاجة مش فاهمها ازاي انك قلت فالجزء اللي فات تقريبا ان لما ابن الملك غايبان اتنفى للارض وبقا بهيئته البشريه مات بسرعه لان جسمه مستحمل الطاقه بتاعه كلها وازاي فالجزء دا انتا بتقول انك متحولتش لجن اصلا وجواك طاقة كبيره فشخ فاي وتاني مره دا عمره ميقلل من مجهودك وان القصه اجمد من الجمدان بس عاوز افهم بس وياريت ترد❤️تحياااتي♥️♥️♥️
انا لما قولت ان ابن الملك غايبان اللي اتنفي مات بسرعة، كلمة بسرعة دي بالنسبة للجن بس بالنسبة للبشر زمن كبير جدا و دا لان الجن عمرهم كبير جدا

• عجبني
التفاعلات: AhmesdSimo

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%