NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال الحرب و الجنس و الغموض | السلسلة الأولي | تسعة أجزاء | 31/12/2021

الجزء الأول من السلسلة التانية هينزل بكره

• عجبني
التفاعلات: ماندو 2022
السلسله الثانية امتي مستنيك

عاااااااااش فشخ كمل ياصديقي ومستنين السلسله الجايه متتاخرش علينا

عاش السرد و الكتابة بس مش شايف انك مافور حبتين تلاتة اربعة في شخصية مازن...​

بص يا صديقي مش لازم يبقي البطل بيطير في الجو و بيطلع نار من بقه صدقني عادي هو زينا و دا هايخلي الشخصية شعبية اكتر​

و تعليقي دا ما يقللش من جمال و احترافية قصتك انا قلته لاني عاوزها اجمل و افضل من كدا..​

من متابعينك و في انتظار الجزء الجديد...ابدعت...​

احيييك وده كنت عاوز اقوله بس مرضيتش ع ميزعلش يعني انتي لو كنت زودت ف المحاولات بين مازن وامه مكنتش دخلت كده ع طول هتدي حماس للقصه وكمان في ملحوظه انت وصفت مازن انه شخص منغلق علي نفسه ومش اجتماعي ازاي هو كده وبيخرج مع صحابه وليه صحاب وكل مايكلم حد بيحبو وهو شخصيه لذيذه فاهمني في تناقد بس كمل يا اخويا وعاش فشخ ومستنين نشوف الجديد

هو القصة حلوة وتمام بس يكفي انها تكون سكس وهيك بحس ما في داعي للشغلات التانية زي المخابرات والهكر وزيوس وايزيس والشغلات هاي وبس و**** القصة نارر

يا جماعة انا اسف جدا اني يبلغكم اني مش هعرف انشر حاجة تاني الا لما الإدراة تحل المشاكل دي مش اما انزل جزء يختفي و الرابط مش شغال انزله تاني نفس الحكاية ف معلش اصبروا شوية انا دلوقتي كتبت اخر جزء من السلسلة الأولى بس اول م المشكلة تتحل هنزل السلسلة كاملة. و مع تحياتي
هو انت كده خلصت السلسله الاولى طيب والتانيه؟
ابقى نزل الباقي بسرعه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ياعم قصه رجل المستحيل والخيال العلمي وكلام كله غير منطقي من حيث المنطق والمضمون انا داخل موقع نسوانجي مش بتعامل مع ادهم صبري
انت من حيث السرد والحوار والشكل البلاغي ممتاز لكن بتكتب حاجه غلط في مكان غلط و**** ما اقصد اقلل منك بس بقولك بصراحه القصه الخيال العلمي يصدق عنها كلها غير متوازنه
وغير منطقيه وكلام فرعي ساذج وبيضحك اما تكتب قصص لموقع نسوانجي او تكمل دور ادهم صبري في رجل المستحيل مع انك مشروع كاتب مميز بس بتهدر مجهودك في مكان غير ما تكتب

سردك حلو و اسلوبك احلي بس احنا مستنين السلسلة التانية ماتتاخرش

جميلة شكرا لك

ماذا اقول وقد قيل كل ما قال

ياعم قصه رجل المستحيل والخيال العلمي وكلام كله غير منطقي من حيث المنطق والمضمون انا داخل موقع نسوانجي مش بتعامل مع ادهم صبري
انت من حيث السرد والحوار والشكل البلاغي ممتاز لكن بتكتب حاجه غلط في مكان غلط و**** ما اقصد اقلل منك بس بقولك بصراحه القصه الخيال العلمي يصدق عنها كلها غير متوازنه
وغير منطقيه وكلام فرعي ساذج وبيضحك اما تكتب قصص لموقع نسوانجي او تكمل دور ادهم صبري في رجل المستحيل مع انك مشروع كاتب مميز بس بتهدر مجهودك في مكان غير ما تكتب
فاهم كلامك يا غالي بس معلش لما اكتب قصة كلها جنس بس دا معناه ان انا مش كاتب قصص اصلا لان حياة كل واحد فينا مش معتمدة ع الجنس بس لا دا بيبقي فيه مشاكل ف الحياة اليومية مع كل الناس و انا ك واحد بكتب قصة بحاول احكي حياك الشخص دا كلها مش جزء منها و خلاص و بعدين موضوع ان شخص مقضي كل اليوم ف النيك بس دا شئ مستحيل تماما لان الجنس مش كل حاجة ف الحياة

ياعم عندي ساعة ابحث على القصة غير موجودة بتطلع معي التعليقات فقط والقصة مش موجودة

جامدة جدااااا

انت البطل ولا اروع بجد تحفة فنية تسلم كتير
وياريت الاجزاء المتبقية في اسرع وقت
😍😍😍😍😍

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%