NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال الحرب والجنس والغموض | السلسلة الثالثة | ـ عشرة أجزاء 14/7/2022

انجح قصه في نسوانجي وتاني انجح سلسله في تاريخ نسوانجي بعد الفنجان و حماده فتحي ❤️☝️
دائما مبدع يا صديقي
متجيب لينك الفنجان

بانتظار اخر جزء فى السلسله الاخيره

طب الجزء لو منزلش انهارده قسما ب**** اللى تتهزله سبع سوااات و اقسم بربى و حياه دينى حستناه لبكره عادى😄😄

@Cesar انت خذلت الناس الي كانت مستنيالك دية كلها

ياعم خلصانة هتشوف وانا عندي امل بردك لسة🙂
اهو قال أنا عندي امل من امبارح امل سبت ومشيت

طب الجزء لو منزلش انهارده قسما ب**** اللى تتهزله سبع سوااات و اقسم بربى و حياه دينى حستناه لبكره عادى😄😄
ولا أنا عايز اي حاجه ف الانجليزي عشان هروح بكرا اشيلها اوبح

ياه انتو لسة صاحيين وعندكوا امل وتفاؤل خشوا ناموا تصبحوا علي خير ياعم انت وهو
انا نامت وصحيت وانت لسه بتقول امل وتفاول والاثنين شرميط

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا موجود جمبك😂😂

الناس اللي قاعدين مستنييين سيزر ينزل الجزء هينزلة علي بعد الجمعة أو المغرب ريحوا نفسكم
ممكن عل الساعه 9

يا شباب الناس اللي عامله تعمل نقط في الكومنتات ممكن بلاش عشان الناس بتفتكر أن الجزء نزل
ياعم بقت حاجه تخنق و**** داخلين عشان يجيبو النقط بس

• عجبني
التفاعلات: Mahmoud ss
يا شباب الناس اللي عامله تعمل نقط في الكومنتات ممكن بلاش عشان الناس بتفتكر أن الجزء نزل
ياعم بقت حاجه تخنق و**** داخلين عشان يجيبو النقط بس

• عجبني
التفاعلات: Mahmoud ss
انجح قصه في نسوانجي وتاني انجح سلسله في تاريخ نسوانجي بعد الفنجان و حماده فتحي ❤️☝️
دائما مبدع يا صديقي
هات لينك الفنجان يسطا

دائما مبدع يا صديقي
ومين حماده فتحي ده😂

• عجبني
التفاعلات: حماده فتحي محمود
عامل أي يا سطي ف الامتحانات

يجدعان احا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%