NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال الحرب والجنس والغموض | السلسلة الثالثة | ـ عشرة أجزاء 14/7/2022

فين القصه الي صاحبها مدخل الكاسر فيها لو سمحت عايز اقراها
ده اسم القصة...
أطوار التغير لنضج التفكير وتحديد الهويه ـ عشرة أجزاء

الجزء الجديد هينزل امتاا 🤔

• عجبني
التفاعلات: Evill
كده كتير فين الجزء الجديد

يا جماعة اصبروا بس عليا علشان اعرف اختم اخر جزء صح لان الجزء الأخير دا محتاج دماغ لوحده لان الجزء العاشر هينزل و كدا القصة كلها تكون خلصت ف لازم اعمل جزء اودعكم بيه
تمام يا برنس

الجزء الجديد امتاا

فى انتظار الجديد من افضل القصص اللى قرأتها وافضل الكتاب

الجزاء العشر اتخر جدا يا سيز

اي ياعم هو الجزء العاشر فين ؟؟

و حاول تتزلو قريب .

يسطاا الجزء العاشر امتي
ثانيا انا فاكر لما كنت عند الملك رمسيس وعمل اخفاء للجن والبطل شاف ده مش ممكن يكون البطل أتعلم ده وعمله مع تايجرا مثلا أو قبل متتقتل حصل معاها زي م رع عمل معاك لما سيرافيم كان عامل لعبه

@Cesar
الجزئ الاخير هينزل امتى يا غالى

يا سيزررررررررر الجزء الجديد امتي حرام عليك ياعم

يا سيزار رد علينا يا غالي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ليه يا عمنا يا قيصر هو مافيش سلسلة جديدة تاني وماتنساش نصيب يارا منار ما تكمل في السلسلة بناءا على أحداث كان في واحد من الاخوان الكتاب اضافك في القصة وانك رجعت اخوه من الموت
اشبك احداث القصتين مع بعض وكده رح تطول شوية
كنت بفكر اقولو كدا برضو بس للاسف احداث القصتين مش شبه بعض خالص

اتاخرت لي كدا يا برنس ... لعلك بخير

• عجبني
التفاعلات: 1234
ليه يا عمنا يا قيصر هو مافيش سلسلة جديدة تاني وماتنساش نصيب يارا منار ما تكمل في السلسلة بناءا على أحداث كان في واحد من الاخوان الكتاب اضافك في القصة وانك رجعت اخوه من الموت
اشبك احداث القصتين مع بعض وكده رح تطول شوية
قصه اي ؟

يا سيزررررررررر يا قيصررررررررررررر يا سيزررررررررر يا قيصررررررررررررر يا سيزررررررررر يا قيصررررررررررررر يا سيزررررررررر يا قيصررررررررررررر يا عم قول الجزء هيزل امت مش كل جزء على كدا عشان معورش حد ولا أي يعني أنا مش عارف بقي حدي يقول على عليه الحرام هخطف تنزل جزء وتخود وجبك وضيفتك وتكل على خير يابا رد يا اخوي وقول الجزء امت

• عجبني
التفاعلات: Mo7a.love2 و 1234
يعم سيزر بقالما اسبوع مستنين قولنا هتنزله امتي طيب بدل م احنا بنصيح ف التعليقات

اصبرو عليه يجدعان مهو قال استنو عشان تاخدو حاجه رايقه يعني كل ما هنتستنا اكتر هناخد جزء اكبر واحلي واحداثه اكتر عشان دي النهايه فا لازم تبقا نهايه رايقه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%