NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال الحرب والجنس والغموض | السلسلة الثالثة | ـ عشرة أجزاء 14/7/2022

لو لقيت قولى انا قريهم كلهم و اللى بضنى ان اكترهم مش كاملين 😥😥
اه و**** فى قصة اسمها الموت والحياه جامدة برده

• عجبني
التفاعلات: XX_FUCKER girl_XX
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: alkrwan و Cesar
احااا انت بتاع سفريه المتعه دي جامده نيك يسطااا
لا ياعم ده اللي اسمه bti5a انا مش بكتب قصص مليش خلق انا😂😂

• عجبني
  • عجبني
لو لقيت قولى انا قريهم كلهم و اللى بضنى ان اكترهم مش كاملين 😥😥
الصراحه هى قصص حلوة بس اللى مزعلنى ان انت هتتطول على ما تنزل

• عجبني
يا جدعااااااااااااااااااااان اصبروا بس شوية و هنزل الجزء و انا لسه داخل البيت بجد، انا فتحت كذا مرة لما كنت برا البيت بس الشبكة مكنتش كويسة اصبروا بس شوية و الجزء هينزل و اسفففففففف جدا بجد و ** و ** اسف جدا جدا ليكم و يا رييييت متزعلوش مني و اخر مرة انا فعلا اسف جدا جدا جدا و يا ريت تعذروني انا واحد عنده تسلخات 😂😭
و**** كنت متاكد وعمال اقولهم بس محدش مصدق

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: XX_FUCKER girl_XX و alkrwan
يا ريت تكونوا مستمتعين بالجزء دا و اسف جدا ع اللي حصل

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: يوليوس قيصر, Ghosts only, ThePassive و 7 آخرين
ياا احااا ع العظمه

• بيضحكني
التفاعلات: alkrwan
كسم الجمال

• بيضحكني
  • عجبني
الجديد كدا السبت صح

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يا ريت تكونوا مستمتعين بالجزء دا و اسف جدا ع اللي حصل
عظمة يصحبي والجزء يشفعلك ع التأخير دا🖤🖤

• عجبني
  • بيضحكني
عظمة فشخ ودا كدا كدا اصلا🖤🖤

عندما تعجز ال احا عن التعبير عن ما بداخلي كسم خيالك علي جمدانك علي عظمتك في وقت واحد ايه يسطا الفجر ده انت ياض كافر ياض (صوت حزلقوم) انا مستني الجزء الجديد علي احر احر من النار و ياريت يكون في في خلال يومين بس عشان بعد كده أن مش مسؤل علي المظاهرات اللي هتحصل تاني هنا في القصه و الف مبروك مره تالته علي 3k

• عجبني
التفاعلات: يوليوس قيصر، Elgeneral1511 و XX_FUCKER girl_XX
معاد الجزء الجاي امتا

عندما تعجز ال احا عن التعبير عن ما بداخلي كسم خيالك علي جمدانك علي عظمتك في وقت واحد ايه يسطا الفجر ده انت ياض كافر ياض (صوت حزلقوم) انا مستني الجزء الجديد علي احر احر من النار و ياريت يكون في في خلال يومين بس عشان بعد كده أن مش مسؤل علي المظاهرات اللي هتحصل تاني هنا في القصه و الف مبروك مره تالته علي 3k
بجد بقى، انا عمري ما بصيت ع الحوار بتاع المشاركات بجد لاني مش بحب ابقى من النوع، انا مكنش قصدي اني يبقى عندي تعليقات كتير و خلاص، كل اللي يهمني ان اللي بيقرأ القصة يكون مستمتع بيها مش اكتر و شكرا جدا ع الدعم دا كله و اسف جدا ع التأخير

• عجبني
التفاعلات: يوليوس قيصر, Ghosts only, Elgeneral1511 و 2 آخرين
لا لا لا لا لا الجزء جامد .. بس ملناش دعوة عاوزين تعويض

يا جدعااااااااااااااااااااان اصبروا بس شوية و هنزل الجزء و انا لسه داخل البيت بجد، انا فتحت كذا مرة لما كنت برا البيت بس الشبكة مكنتش كويسة اصبروا بس شوية و الجزء هينزل و اسفففففففف جدا بجد و ** و ** اسف جدا جدا ليكم و يا رييييت متزعلوش مني و اخر مرة انا فعلا اسف جدا جدا جدا و يا ريت تعذروني انا واحد عنده تسلخات 😂😭
يا قيصر هو العاشر هينزل يوم اي وراي ف التاسع عظمه نيك يسطا ودماغك فشيخه وحاجه كده خيال انا ادمنت قصتك و**** بس ياريت تخلي الاجزاء طويله زاي التاسع وتنزل بسرعه متاخرش علينا ومره تانيه حرفيا كسم العظمه الي بتقدمهلنا ❤

• عجبني
التفاعلات: يوليوس قيصر و XX_FUCKER girl_XX
تم أضافة الجزء التاسع

• عجبني
لا لا لا لا لا الجزء جامد .. بس ملناش دعوة عاوزين تعويض
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

• بيضحكني
التفاعلات: يوليوس قيصر و Ghosts only

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل