NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال الحرب والجنس والغموض | السلسلة الثالثة | ـ عشرة أجزاء 14/7/2022

• عجبني
التفاعلات: mahmoud258 و Elgeneral1511
وكمان زي ما انتا بتقول انا شاكك أن الكيان دا كيان من ابليس نفسه دا بقا التوقع الفشيخ
ابليس مأظنش

سلام نقفل بقا ونفتح كمان شويه نيزف

• عجبني
التفاعلات: Elgeneral1511
لا حتت إبليس دي انا مستبعدها
بس محدش عارف ممكن تلاقي واحد طالع ممكن يكون والد رمسيس وسعتها ايسيح عقولنا بجد ويبقا قمة الاحا

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: kurd، mahmoud258 و Elgeneral1511
  • عجبني
  • عجبني
إبليس اي يغالي؟
بس مش ايكون اسمه كده ممكن يكون والد رمسيس او حد انا حاسس انو ايكون في آب برمسيس وجد ليه وكده ايبقا قمة الفجر بجد

• عجبني
وكمان زي ما انتا بتقول انا شاكك أن الكيان دا كيان من ابليس نفسه دا بقا التوقع الفشيخ
يعنييي بصص هوا توقع بعيد شويه بسس هنشوف مع الوقت

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بس مش ايكون اسمه كده ممكن يكون والد رمسيس او حد انا حاسس انو ايكون في آب برمسيس وجد ليه وكده ايبقا قمة الفجر بجد
ممكن برضه بس ده صعب دلوقتي ممكن يكون بس بعد مرحلة حرب الشياطين

انت توقعك ايه للكيان ده
مفيش اي توقع ف دماغي لان مليش ليه اي معلومات وفي اللي بيقول ابليس وفي اللي قال والد رمسيس بس لسه هنكتشف وممكن القيصر يقول ان دا كيان جه من (بعد) تاني والكيان دا قوي فشخ وشرير

• عجبني
التفاعلات: mahmoud258 و ThePassive
مفيش اي توقع ف دماغي لان مليش ليه اي معلومات وفي اللي بيقول ابليس وفي اللي قال والد رمسيس بس لسه هنكتشف وممكن القيصر يقول ان دا كيان جه من (بعد) تاني والكيان دا قوي فشخ وشرير
ده اللي انا برضه مقتنع بيه واحتمال انه يحرر ملك الشياطين منه وساعتها هيتحدوا مع بعض

• حبيته
التفاعلات: Elza7im
هاا يحبي فين الجديد

ده اللي انا برضه مقتنع بيه واحتمال انه يحرر ملك الشياطين منه وساعتها هيتحدوا مع بعض
هيتحدو مع بعض ضد كيان قدر يخلي ملك الشياطين شرير فا المفروض ان الكيان دا يكون قوي نيييك وشكلنا كدا هنشهد معركه خيال يغالي

هههههههههههههههههه ده لو هيروين مش هتعملو كده

• بيضحكني
التفاعلات: يوليوس قيصر، Elza7im و ThePassive
تخيلو معايا كدا يجدعان اننا قاعدين نهبد ونفشخ بعض توقعات والقيصر قاعد بيدهن مرهم تسلخات ياااه

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: يوليوس قيصر, mahmoud258, ThePassive و 3 آخرين
ممكن الكيان دا يون مخلوقات فضائيه 😂😂😂💔

ههههه عند قيصر واحنا منتظرينه 😇😇😇
مستني طول الاسبوع ومش قادر استني ساعة ولا اتنين كسم كدا.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%