NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال الحرب والجنس والغموض | السلسلة الثالثة | ـ عشرة أجزاء 14/7/2022

بيخلص ورق الجيش
يستا هزا الورق هياخد ده كله طب افتردنا وجهت نظرك صح يحط معاد محدد عشان مندخلش كل شويه كده

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و alkrwan
  • عجبني
  • محزن
التفاعلات: ناقد بناء و alkrwan
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
  • عجبني
يسطا يعني هو مش عارف يفضا نهائي عشان ينزل الجزء اكيد في عندو وقت فراغ يعني
معاك في ده بس بردو نحط بلاسباب اكيد حاجه غصب عنه

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و رجل من هذا الزمن
متى الجزء العاشر

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: ♤Hetlarr♤
سيزار انا لما ركزت وقرأت القصه لقيت ان في حاجه انت مأخدتش بالك منها او نسيتها يعني معرفش بس انت قولت مره اول ما دخلت عالم الجن فالسلسله التانيه ان مفيش هناك احساس الغيره خالص وان الي عاوز ينيك واحده عادي بس برضاها لكن فالسلسله التالته وفالجزء الاخير كنت بتقول لمي وسيلين ونالمورا وڤيڤان ان الي هيغير هقتله ومش عارف اي انا عارف انها حاجه مش مهمه اوي بس معرفش ازاي حاجه صغيره زي دي فاتت واحد من اعظم الكتاب في تاريخ المنتدي
واسف اني طولت😂🤍

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و Mohamed 18
سيزار انا لما ركزت وقرأت القصه لقيت ان في حاجه انت مأخدتش بالك منها او نسيتها يعني معرفش بس انت قولت مره اول ما دخلت عالم الجن فالسلسله التانيه ان مفيش هناك احساس الغيره خالص وان الي عاوز ينيك واحده عادي بس برضاها لكن فالسلسله التالته وفالجزء الاخير كنت بتقول لمي وسيلين ونالمورا وڤيڤان ان الي هيغير هقتله ومش عارف اي انا عارف انها حاجه مش مهمه اوي بس معرفش ازاي حاجه صغيره زي دي فاتت واحد من اعظم الكتاب في تاريخ المنتدي
واسف اني طولت😂🤍
هو قال مفيش احساس غير مع أهله بس غير كده مفيش احساس مع أي حد تاني غريب عنه

• عجبني
لا برضو موصلكش قصدي قصدي انه في السلسله التانيه اول ما دخل عالم الجن وكدا وعاوز ينام مع نالمورا وساعتعا هو قال ان مفيش احساس الغيره خاالص فعالم الجن لكن الي انت بتقول عليه الي هو معدتش في احساس غير لأهله دا اولا بالنسبه لي هو وثانيا دا حصل بعد ما اتعلم الطاقه النقيه

• عجبني
ونا بقا كان قصدي ان لما مالأول مفيش غيره فعالم الجن يبقي لي قالهم تكونو اخوات ومش عارف اي وكد يعني

• عجبني
ونا بقا كان قصدي ان لما مالأول مفيش غيره فعالم الجن يبقي لي قالهم تكونو اخوات ومش عارف اي وكد يعني
لان لو لاحظت ان في ٣ اساسهم بشر

• عجبني
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تم فتح القصة

• عجبني
اخيرا يسطا كنت فين كنت وحشنا فشخ و**** @Cesar ♥️♥️

• عجبني