NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال الحرب والجنس والغموض | السلسلة الثالثة | ـ عشرة أجزاء 14/7/2022

ايه يا ابو الصحاب انت نستنا ولا إيه

تقريباً كدا كلو فقد الامل ان القيصر ينزل الجزء+ امل تابت خلاص مش هتتناك تاني

انا مضايق اوي هو فين الجزء

يا جدعان لو حد يعرف يتواصل مع القيصر يطمنا

يا عم قيصر انا اعوز اشوف جزاء الاخير قبل معمل العمليه يا عالم يمكن اشوف جزء الاخير ولا لا انا بكرا فيت المستشفى حرام و****
ياعم ان شاء **** خير وتعمل العملية وتبقي كويس وتشوف الجزء الاخير وتبقي جاجة حلوة لما تبقي تخرج من العملية انك تلاقي الجزء في وشك خلصانة ♥️

• حبيته
التفاعلات: رجل من هذا الزمن
يعني حتي اليوم اللي قولت هيفتح فيه بردك مفتحش ده انت لو بتكتب خمس اجزاء في الجزء الاخير مش هتقعد كل ده يعني اكيد فيه حاجة كبيرة مخلياك مش عارف تفتح خالص نت اتمني تفتح في اقرب وقت ان شاء **** 🤲

• جامد
  • محزن
التفاعلات: Alex sea، Alkn Drakol2 و رجل من هذا الزمن
ياعم ان شاء **** خير وتعمل العملية وتبقي كويس وتشوف الجزء الاخير وتبقي جاجة حلوة لما تبقي تخرج من العملية انك تلاقي الجزء في وشك خلصانة ♥️
انش**** متشكر يا كبير

• حبيته
التفاعلات: Elnamr
  • حبيته
التفاعلات: رجل من هذا الزمن
يعم يبقي متجيش تقول انا هنزل اخر الاسبوع قول هاخر احنا زهقنا و**** انجززز يا قيصررررررررررررررررر

يعني حتي اليوم اللي قولت هيفتح فيه بردك مفتحش ده انت لو بتكتب خمس اجزاء في الجزء الاخير مش هتقعد كل ده يعني اكيد فيه حاجة كبيرة مخلياك مش عارف تفتح خالص نت اتمني تفتح في اقرب وقت ان شاء **** 🤲
لعله خير يا نمر انشاء****يرجع ونعرف سبب الغيب دا كل

لعله خير يا نمر انشاء****يرجع ونعرف سبب الغيب دا كل
ان شاء **** بتمني اني افتح المنتدي في اي وقت الاقيه فاتح يارب يحصل ان شاء **** 🤲

ان شاء ** بتمني اني افتح المنتدي في اي وقت الاقيه فاتح يارب يحصل ان شاء ** 🤲
ادعيليو لو في ديق ر*** يسهل عليا

ادعيليو لو في ديق ر*** يسهل عليا
يارب ان شاء **** هو ممكن يكون بس بيخصل اخر ورق في الجيش وتلاقيه كتير وكدة واكيد عنده مشاغل وبيحاول يتفرغ قدر المستطاع علشان ينزل اخر جزء يودعنا بيه قبل ميدخل الجيش ده اكيد يعني

يارب ان شاء **** هو ممكن يكون بس بيخصل اخر ورق في الجيش وتلاقيه كتير وكدة واكيد عنده مشاغل وبيحاول يتفرغ قدر المستطاع علشان ينزل اخر جزء يودعنا بيه قبل ميدخل الجيش ده اكيد يعني
سحل بنت وسخه ورق الجيش دي والجو حار موت في ر،* معا بيروح المدري والقسم التبع ليا ويروح الجامعة وير الإدارة التعلمي وبعد يروح يختم ختم اني الورق كمل ويروح السجل يسب لي هناك جزارين في السجل الحرك بفلوس في ر,** معك يا قيصررررررررررررر

سحل بنت وسخه ورق الجيش دي والجو حار موت في ر،* معا بيروح المدري والقسم التبع ليا ويروح الجامعة وير الإدارة التعلمي وبعد يروح يختم ختم اني الورق كمل ويروح السجل يسب لي هناك جزارين في السجل الحرك بفلوس في ر,** معك يا قيصررررررررررررر
ايوة ياعم عارف وبعدين اي ورق في مصر لازم يطلع ميتين ام عينك علشان تخلصه في الاخر بس الجيش انيل كمان

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا عايز اقول حاجه حاجه.....

مافيش جزء 10 عشان تقريبا كده هو حصل عنده حاجه معلش ياعني هو مش بياخر كده و الغريب انه مش فاتح المنتدي ياعني تقريبا كده ما فيش جزء 10 حاليا لحد فطره حلوه كده

• الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: Alex sea
هوا فين بجد كدة اوفر قلقتنا عليك طيب مفيش حد بيكلمه يطمنا عنو بجد و****

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%