NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

زمان كان الحب من اسمى واجمل المشاعر ..
ايه اللي خلاها في عصرنا الحالي وجع او حتى اكذوبة بيستخدمها الشباب ؟!
البنات كمان متبقيش محايده

سببه احتياجنا للحب
الاهل حاليا بقى اهتمامهم عيشه حلوه للولاد بس ع صورت فلوس وقليل تلاقي الحب الظاهر بين الاباء وعيالهم اكيد بيحبوهم بس سعيهم ورا الفلوس عشان عيشتهم بيشغلهم عن إظهار الحب ده فتلاقي الأبناء محتاجه لحضن لحد يسمعهم حد يتكلم معاهم ف اول ما البنت أو الولد تلاقي الاحتباج ده من حد بره يحسبوه الحب تلاقيهم بيقولوا انت حبيبي وانتي حبيبتي بس ده مش بيكون الحب ده مجرد احتياج مع الوقت تلاقي الشعور ده بيتلاشي او بيبقى عادي كانت مجرد فرحه البدايات فتلاقي احد الأطراف بينسحب بهدوء لانه طلع كل اللي كان ناقصه مع الطرف التاني ف الطوف التاني يحس انه اتخزوق منه بس ده بيكون انتهاء الاحتياج مش اكتر
صح هيه فعلا كدا

• عجبني
التفاعلات: استشاري الحياه
للاسف يا غاليه في كتير من أشباه الرجال أفسدوا معني كلمة حب في سبيل أنهم يوصلوا لغرض معين وهو جسد الانثي ويضحكوا علي البنت بكلمتين حب وغرام وياخدوا غرضهم ويمشوا وكذلك البنات في منهم برضوا بيتسلوا باسم الحب ودي انا وقعت فيها عن تجربه يعني رسمت عليا دور الحب وفضلت تتسلي معايا شويه وبعد كدا خلعت أصبح الواحد مننا مش بيصدق كلمة حب اصلا

• عجبني
التفاعلات: القمر 🌸
للاسف يا غاليه في كتير من أشباه الرجال أفسدوا معني كلمة حب في سبيل أنهم يوصلوا لغرض معين وهو جسد الانثي ويضحكوا علي البنت بكلمتين حب وغرام وياخدوا غرضهم ويمشوا وكذلك البنات في منهم برضوا بيتسلوا باسم الحب ودي انا وقعت فيها عن تجربه يعني رسمت عليا دور الحب وفضلت تتسلي معايا شويه وبعد كدا خلعت أصبح الواحد مننا مش بيصدق كلمة حب اصلا
برايك ايه سبب دا

• عجبني
التفاعلات: mo salah ali
  • أتفق
  • حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: إبراهيم سالم
صح بحييك على اجاباتك
لو في تربيه صحيحه للولد والبنت مكانش هايبقي في انحطاط اخلاق للدرجه دي

• أتفق
  • حبيته
  • حبيته
  • حبيته
  • حبيته
معظم البنات في الوقت الحالي عندهم نسبه من نقص الاهتمام بمعني في بنات مش بعرف تتكلم او تتعامل مع ولاد وبتبقا صحبتها علي سبيل المثال مرتبطه وبتحب ليل ونهار قدامها بتبقا نفسها تعيش التجربه دي فلما بتوصل وتتكلم مع ولد وبتحس بالتجربه ومتعتها لو الشاب ده طلب اي حاجه هتعملهاله لانها مش عايزه ترجع لوحدها تاني ف هنا بيبدأ الكذب من ناحيه الولاد اللي هو هيا بتثق فيا ومتمسكه فيا ف اعمل اللي انا عايزه والموضوع ده منتشر بسبب مواقع التواصل الاجتماعي دي وجهه نظري

الحب دلوقتى بقى بيعتمد على الماده بشكل كبير

• عجبني
اعترض مع كلامك
شي متوقع اكيد مش الكل هنا رح يعجبه كلامي وانا بخترم جميع الاراء وفي كتير هيحاول يدافع عن جنسه امام الجنس الاخر بس صدقني لو فكرت كدا شوي بالعلاقات الذكور بتكذب اكتر

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
معظم البنات في الوقت الحالي عندهم نسبه من نقص الاهتمام بمعني في بنات مش بعرف تتكلم او تتعامل مع ولاد وبتبقا صحبتها علي سبيل المثال مرتبطه وبتحب ليل ونهار قدامها بتبقا نفسها تعيش التجربه دي فلما بتوصل وتتكلم مع ولد وبتحس بالتجربه ومتعتها لو الشاب ده طلب اي حاجه هتعملهاله لانها مش عايزه ترجع لوحدها تاني ف هنا بيبدأ الكذب من ناحيه الولاد اللي هو هيا بتثق فيا ومتمسكه فيا ف اعمل اللي انا عايزه والموضوع ده منتشر بسبب مواقع التواصل الاجتماعي دي وجهه نظري
كلامك فيه وجهة نظر كتير بحييك 🤝🏻💯

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%