NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مش لما تدورى عليه الاول 🤔
تدور؟؟
هي تقعد برنسيسه زمانها كده رجل علي رجل وربك يرزقك التدوير ده الرجالة😂

• بيضحكني
التفاعلات: juba7
تدور؟؟
هي تقعد برنسيسه زمانها كده رجل علي رجل وربك يرزقك التدوير ده الرجالة😂
اسكتى انتى مش فاهمه حاجه هيا بتدور غلط مش بتقعد اصلا 😂😂

الاكل لو اتحط في مقارنه مع اي حد هيكسب عندي انتو بتهزرو ثم انا متابع الموضوع وهادي ومش عايز اثووور ولحد دلوقت معرفتش يعني اي حب برده😂😂😁
😂😂خش علي خدمة نيكني شكرا تاني شباك علي ايدك الشمال دوس استعلام عن الخدمة 😂😂😂😂

😂😂خش علي خدمة نيكني شكرا تاني شباك علي ايدك الشمال دوس استعلام عن الخدمة 😂😂😂😂
طب متمشيها بالحب وخليني اكلم الخط الساخن علطول😂😂😁

حب يعني جواز
انك تتجوزي راجل ابن حلال وابن اصول وبيتقي ** فيكي دي بالدنيا ومافيها ودا نوع من انواع رضا ** عليكي
الناس كلها بتتجوز بس مش كلهم بيتجوزوا واحد ابن حلال وابن اصول علي فكره يعني ده شيئ بعيد عن انه جواز حب اوصالونات دي حاجه ف طبع الراجل ذات نفسه
الراجل اللي يشتري خاطرك بالدنيا بحالها واللي يحاوط عليكي برموش عنيه اللي تكونى ماليهِ عينه وقلبه وروحه وتفكيره وحياته اللي يسندك ويساعدك ويجي علي راحته علشان فرحتك انتي اللي يوعدك انه هيكون نعم الزوج وفعلا يطلع اد كلمته اللي تحسي ان ** كرمك وجبر خاطرك بيه الدين عنده انه يسعدك بما يرضي ** ويحتويكي ويحافظ عليكي وميخلكيش تحتاجي لحد ويبقي هو دنيتك ورزقك فـ الدنيا
الراجل ده موجود ومش بيجي بشطارتك الراجل ده رزق من ** مش بيجي غير بكرم ** وانك تدعى انه يرزقك بواحد ابن حلال

عشان لما تعملي مصيبة وتقوليله عشان خاطرك يبقي ورطيه أنه يسامحك عشان خاطرك هو اللي يهمه في الدنيا كلها لما يزعقلك ويزعلك هتروحي في حضنه لان انتي ملكيش اغلي ولا احن منه اللي لما تتعبي مهما تكونوا زعلانين هيقف في ضهرك وبحضنك ويحسسك بالامان

الحب هو نعمة الحياة **** يرزقكم جميعا ❤️🥰
و ا ل ه ى العظيم انتى الوحيده الى عرفتى وقولتى حب الراجل يبقي ايه

في تعليقات جدا جميلة عن الحب 😍
وفي ناس مش فهماه ولا هتفهمه ☹️

• حبيته
التفاعلات: Mahmood Abdo
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%