NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

just for fun

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
هل تفتكر ان الجنس نتيجه الحب ؟
طب
ايه الفرق بين طعم الجنس بالحب وطعمه بالشهوه ؟

• عجبني
التفاعلات: doctor_massage
الحب عاطفه
الجنس غريزة

الحاجه الوحيده الي تجمعهم النجاسه .

الحب ممكن انسان يحب كلب احسن من كل البشر ... عاطفه نابعه من القلب 😃.

الجنس غريزة وشكرا ولا تفسر بايه شاب بيلعب بايده وبنت عاشقه للخيار احسن من اجدع قضيب 🖐🏻

كلامي مش تزيف أو ضحك عليكم .

ولو على الأسباب كتيييييير .

هات علاقه كان بدايتها الحب وانتهت بالسرير وكملت ...... مفيش والي يقول عكس كدة كذاااااااب .

لكن الجنس ميزة الوحيده البراءه ... اتنين اجتمعوا على حاجه واحدة علاقه وفركش .

مثال من عندي مفيش راجل محب وحبوب وحباب وحبييب مراته ... ومراته عطلت عن الجنس لسبب ما زي مرض أو عجز أو كسها وقف عن العمل .... الا وخنها .... فدها بايه الحب بقى .... سلم لي على الحب .

وبرضه احنا لنا امثله كتيييير فشخ .

ابسطها لو جوزها هنج شوي ومبقاش قادر أنه ينيك يعيني الاغلبيه بتعمل جنس ولو بخياره نعااااااام أما فين الحب .... اقولك فين ومتزعلش 🤣🤣

غرض الكومنت أن الجنس ممكن يكون سبب ولكن مش شرط أساسي للحب ....

واخيرا وعن قناعه.... مفيش علاقه انتهت بالسرير وكملت غير الزواج 🖐🏻🖐🏻 ولو السرير عطل منهم الاعضاء بتكره بعضها ... والحدق يفهم 😚😚

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Sososex666, الماستر العنيف, حنفي الونش و 2 آخرين
طب
طعمه بالحب و طعمه بالشهوة
مش عايز اقلش بصراحة بس هو مش شيبسى يعنى

المهم جربه بالشطة و اللمون حتفرق كتير

جد بقى
الجنس حلو فى كل الاحوال طالما الست عجباك

الحب ده بقى حاجة تانية .. انت مسلوب و مش معانا خالص بتبقى

جنس مع حبيبتك حلو حتبوسها كتير

الحب عاطفه
الجنس غريزة

الجنس غريزة وشكرا ولا تفسر بايه شاب بيلعب بايده وبنت عاشقه للخيار احسن من اجدع قضيب 🖐🏻

هات علاقه كان بدايتها الحب وانتهت بالسرير وكملت ...... مفيش والي يقول عكس كدة كذاااااااب .

مثال من عندي مفيش راجل محب وحبوب وحباب وحبييب مراته ... ومراته عطلت عن الجنس لسبب ما زي مرض أو عجز أو كسها وقف عن العمل .... الا وخنها .... فدها بايه الحب بقى .... سلم لي على الحب .

ابسطها لو جوزها هنج شوي ومبقاش قادر أنه ينيك يعيني الاغلبيه بتعمل جنس ولو بخياره نعااااااام أما فين الحب .... اقولك فين ومتزعلش 🤣🤣

واخيرا وعن قناعه.... مفيش علاقه انتهت بالسرير وكملت غير الزواج 🖐🏻🖐🏻 ولو السرير عطل منهم الاعضاء بتكره بعضها ... والحدق يفهم 😚😚
بصراحة فى كلام كتير متفق معاكى فيه .. و كلام برضو مختلف ...
لكن رأى أن الاتنين حلوين المهم الوضوح سواء جنس حب او جنس جنس ..
بس اكيد مختلف معاكى فى تلميحك أن جنس الحب سبب للفراق

بالحب طعمه جميل
اجمل تجربة تقدر تعيشها فى حياتك كلها جنس عن حب
حب مجمل شكل وهيئة وجسم وعقلية وكارير و غيره

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بصراحة فى كلام كتير متفق معاكى فيه .. و كلام برضو مختلف ...
لكن رأى أن الاتنين حلوين المهم الوضوح سواء جنس حب او جنس جنس ..
بس اكيد مختلف معاكى فى تلميحك أن جنس الحب سبب للفراق

مش مهم الاتفاق أو الاختلاف.... المهم انك تحفظ الرأي لحد ما تفتكره في اي موقف وتقول ياااااااه كان عندها حق الزفته رودي 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️.

مش مهم الاتفاق أو الاختلاف.... المهم انك تحفظ الرأي لحد ما تفتكره في اي موقف وتقول ياااااااه كان عندها حق الزفته رودي 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️.
هههههههههههه... لا مش هقول زفتة .. بس زى مانتى واثقة .. انا واثق

الحب شيء
و الرغبة شيء
و المتعة شبء
و اللذة شيء

الحب عاطفه
الجنس غريزة

كلامك مظبوط يا مطرقعة 😀

وكما تقول الإسطورة : فيه ناس حبت ولا أتجوزتشي ، وناس إتجوزت ولا حبتشي .. متسعجبشي متستغربشي !.😀

والدنيا ماشية ، والناس عمالة تنيك وتخلف وتظرب عيال لما بقينا 114 مليون مصرى 90% منهم نتيجة علاقات جنسية بحتة نادرا ما بدأت تحت مظلة الحب !

أنا شخصيا مجوزتش اللي حبتها ، ولحد النهاردة لما بسمع إسمها قلبي بينط من مكانه ، ومحبتش اللي أتجوزتها ، إنما تقدرى تقولي أتعودنا علي بعض ، بقه فيه حب من نوع تاني جاء نتاج العشرة والمودة ، وخلفنا والحياة ماشية !

• حبيته
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
الجنس بالحب ان تحب تفاصيل الشخص كلها بدون استنكاف ويتم التقرب له بلهفه وفي كل مره كأنها المره الاولى بسبب الشوق أما الجنس بسهوله فهو لاجل التخلص من كبتها واذاها او لاجل التمتع

• عجبني
التفاعلات: عايز أتمتع 1
بيس يا مان 🤛🏻🤜🏻
👍 ... انا متفق معاكى ام الجنس بيدى بهجة تخلى العلاقة تستمر أو عدم الجنس يوقف العلاقة .. سواء حب او شهوة ... لكن اعتقاد أن طالما حصل جنس يبقى الناس خلصت مصلحتها من بعض لا انا مش موافق

كلامك مظبوط يا مطرقعة 😀

وكما تقول الإسطورة : فيه ناس حبت ولا أتجوزتشي ، وناس إتجوزت ولا حبتشي .. متسعجبشي متستغربشي !.😀

والدنيا ماشية ، والناس عمالة تنيك وتخلف وتظرب عيال لما بقينا 114 مليون مصرى 90% منهم نتيجة علاقات جنسية بحتة نادرا ما بدأت تحت مظلة الحب !

أنا شخصيا مجوزتش اللي حبتها ، ولحد النهاردة لما بسمع إسمها قلبي بينط من مكانه ، ومحبتش اللي أتجوزتها ، إنما تقدرى تقولي أتعودنا علي بعض ، بقه فيه حب من نوع تاني جاء نتاج العشرة والمودة ، وخلفنا والحياة ماشية !

قسما بمن احل القسم ..... برنس 🤎🫴🏻

ده جزء كنت اقصده بس كسلت اكتب بصراحه 😅😅💪🏻💪🏻

عاش وشكرا على الصراحه 💐

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: حنفي الونش و طيار١٤
الحب احلي

👍 ... انا متفق معاكى ام الجنس بيدى بهجة تخلى العلاقة تستمر أو عدم الجنس يوقف العلاقة .. سواء حب او شهوة ... لكن اعتقاد أن طالما حصل جنس يبقى الناس خلصت مصلحتها من بعض لا انا مش موافق

سوال .

في علاقه أنهت بالجنس وكملت ؟؟؟؟

حتى في الافلام من الابيض والاسود الي 2024؟؟؟؟

• عجبني
التفاعلات: طيار١٤

عاش وشكرا على الصراحه 💐
برضو وجهة نظر صحيحة

سوال .

في علاقه أنهت بالجنس وكملت ؟؟؟؟

حتى في الافلام من الابيض والاسود الي 2024؟؟؟؟
يمكن فى ٢٥ .. هههههههههههه .. قصدك حصل فيها جنس و كملت بعدها لسنين ؟؟... حصل و بيحصل يا خال

عاش وشكرا على الصراحه 💐

متبالغيش أوي كده ، ولا برنس ولا حاجة ، إنما هي نتيجة خبرات !

هو أنا شعر طيظي شاب من شوية ؟

ماهو من اللي شفته 😀

• بيضحكني
الحب عاطفه
الجنس غريزة

واخيرا وعن قناعه.... مفيش علاقه انتهت بالسرير وكملت غير الزواج 🖐🏻🖐🏻 ولو السرير عطل منهم الاعضاء بتكره بعضها ... والحدق يفهم

طب
تعبير عن الحب وخصوصا لما يكون بحب بجد بين الطرفين اما استمرار الحب من عدمه ملوش علاقه بالجنس

• أتفق
طب
انا بشوف ان الجنس بشهوة متعته اكبر لانه بيكسر اي قيود للحب بمعني لو انت مثلا بتحب البنت اللي معاك وانت حبيت تضيف شوية بإثارة لعلاقتكم حبك ممكن يقيد ده علي العكس لو اللي بيحكم علاقتكم شهوة هتتعامل دون قيد او شرط

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%