NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحب شيئ جميل
والجنس شهوة
بس لو اجتمع الاتنين بتكمل المتعه

• عجبني
التفاعلات: wekaElkbir
  • عجبني
التفاعلات: عاشق اللحس٨٨٨
احتم

احتمالانا ماقصدش بالكب ان لازم تكون قصة حب كبيرة و سهر و غرام و الكلام ده.. الحب ابسط من كده. مجرد مايحصل اعجاب متبادلو احترام متبادل لمشاعر و رغبات بعض كده يبقي فيه حب كافي انه لو وصل بيهم لأقامة علاقة جنسية هاتكون علاقة آدمية لذيذة مبهجة و ممتعة و ليست علاقة لاشباع رغبات فطرية حيوانية

• عجبني
التفاعلات: ياسمين الجندول
لكن من الضروري تتويج الحب بالارتباط اولا قبل اي شئ

• عجبني
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
مش هاقدر اعارضك طبعا في الجانب الديني رغم اعترافي بالتقصير. لكن صدقيني حتي اللي بيلتزم بيه بيحلم بحور العين. و نسأل ا لله الهداية

مش هاقدر اعارضك طبعا في الجانب الديني رغم اعترافي بالتقصير. لكن صدقيني حتي اللي بيلتزم بيه بيحلم بحور العين. و نسأل ا لله الهداية

• أتفق
يا اخي
ما دام يحبني ويبغاني ويش المانع ما يجي يدق باب بيتنا ويطلبني وحين اكون في ذمته حلاله يصير الي يصير ونتهنا وحنا رافعين روسنا
ليش المهانه والمذله ونكون في الخفايا وعاد المصيبه اعظم حين يصير حمل او يطلع ولد حرام ويسيبني وانا ماعاد بقيت بنت

• عجبني
أقصد ان الانسان كائن اجتماعي و الاصل فيه تعدد العلاقات. و ان التزامه بتعاليم د ينه في خصوص العلاقات دي زي التزامه بالصيام في رمضان. هو تنفيذ لأوامر د ينية حتي لو بالمخالفة لطبيعته

يا اخي
ما دام يحبني ويبغاني ويش المانع ما يجي يدق باب بيتنا ويطلبني وحين اكون في ذمته حلاله يصير الي يصير ونتهنا وحنا رافعين روسنا
ليش المهانه والمذله ونكون في الخفايا وعاد المصيبه اعظم حين يصير حمل او يطلع ولد حرام ويسيبني وانا ماعاد بقيت بنت
لا دي ندالة طبعا.. انت عندك حق طبعا

• حبيته
يا اخي

يا اخي
مافيش اجمل طبعا من الحب اللي من النوع ده اللي بخلي الواحد مش شايف غير حبيبته. و لا اجمل من بنت مخبية كل اللي جواها لحبيبها اللي لسه ماعرفتوش.

• أتفق
الحب في الجنس بيكون احساس عالي من المتعه والجنس فقط بيكون احساس فقط للشهوة

بالنسبالك ماذا يأتي اولآ
الحب ام الجنس؟
الحب يصنع المعجزات من غير الرومانسية

لا يوجد جنس 🌹🌹

بالنسبالك ماذا يأتي اولآ
الحب ام الجنس؟
الجنس من غير حب بيتحول من فعل إنسانى لفعل ميكانيكى وبتكون لذته منقوصة

بالنسبالك ماذا يأتي اولآ
الحب ام الجنس؟
علي حسب العلاقه في علاقه بتبقي رايحه للجنس بس ويحصل حب بعدها وفي علاقات حب بيحصل بسببها جنس وفي نوع تالت كده اللي هو علاقه ب اسم الحب عشان يحصل جنس ويخلع

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%