NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لا دول بيبقوا للاعلانات والتصوير وبيبقوا المشتركين في الجيم عارفينهم
دوول كتير اصلا وممكن متوصلش للتصوير والاعلانات بس

كلام صح و تمام جدا 👍
بالذات اني بروح جيم و جربت ادخل جيم مشترك اجربه و مكملتش الشهر بسبب كدا.

• أتفق
التفاعلات: وفاء39
تقديرك وتفهمك لاني حسيتك فهمتني غلط وزعلتي
بالعكس طلاما النقاش فيه احترام وتقدير يبقي هزعل في اي

حؤام عليكي.. متبقيش قطاعة أرزاق

• عجبني
التفاعلات: asaad2024
ياعم انا مش معترض أنا بتكلم ان الشقط من اي مكان حاليا مش شرط 🙂
الشقط من اي مكان ده عادي معاك لكن الجيم بالذات اعاي الدرجات للشقط الفكره بتختلف من مكان لمكان

حابه اتكلم في موضوع الجيم المشترك
لاني روحت كذه جيم مشترك وبطلت ونصيحه مش كتير هيقولها نصيحه خصوصا للبنات
نتكلم بالعقل انتي كبنت انسه او مدام واقفه قدام عيون الشباب وعمالة تهزي وتتحركي وتميلي حتي لو مش قاصده تلفتي نظرهم هما في الاخر رجالة برضه
معظم الشباب في الجيم بيمشي ورا رغبته وبيحاول يشقط وهما كشباب جيم واثقين في نفسهم اوي وستات كتير بتقع في شكلهم خصوصا المتجوزين لان اللي بيبقي عايز جنس بيستهدف المتجوزه او المدام عموما
حقيقي انا شوفت وعشت من الجيم المشترك حاجات كتير ومليطه كتير وكله في السر بس احنا كستات بنعرف
انا نفسي عرفت كذه حد وحصل بينا جنس بس بمزاجي وكنت عايزه كده محدش ضحك عليا بكلمتين او بشكله وشوفت ستات محترمين منهم متجوزين كانوا بيروحوا الجيم لهدف الرياضه بس وواحده واحده بيقعوا في شهوتهم مع شباب سواء علاقه كاملة او تقفيش ومحدش بيعرف حاجة وبيحصل بره الجيم وبعدها الست تندم انها رخصت نفسها
نصيحه للبنات مهما كنتي واثقه في نفسك وفي احترامك بلاش تروحي جيم مشترك لان سهل تضعفي فيه عكس الشغل
نصيحة للرجالة بلاش تخلي مراتك او اختك تروح جيم مشترك مهما كنت واثق فيها لان النفس ضعيفه
اخيرا ده كله كلام بناءً علي وجهة نظري وتجارب انا شوفتها وعيشتها
وكلامي مش عن الجيم نفسه كلامي عن المبدأ والتعامل بين الرجالة والستات الجيم نفسه بيبقي محترم بس اللي بيدور في الخفاء بين المشتركين حاجة تانيه
كده مفيش غير حل واحد 😂😂🤣🤣

• بيضحكني
التفاعلات: وفاء39 و asaad2024
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
نتكلم بالعقل انتي كبنت انسه او مدام واقفه قدام عيون الشباب وعمالة تهزي وتتحركي وتميلي حتي لو مش قاصده تلفتي نظرهم هما في الاخر رجالة برضه
معظم الشباب في الجيم بيمشي ورا رغبته وبيحاول يشقط وهما كشباب جيم واثقين في نفسهم اوي وستات كتير بتقع في شكلهم خصوصا المتجوزين لان اللي بيبقي عايز جنس بيستهدف المتجوزه او المدام عموما
حقيقي انا شوفت وعشت من الجيم المشترك حاجات كتير ومليطه كتير وكله في السر بس احنا كستات بنعرف
انا نفسي عرفت كذه حد وحصل بينا جنس بس بمزاجي وكنت عايزه كده محدش ضحك عليا بكلمتين او بشكله وشوفت ستات محترمين منهم متجوزين كانوا بيروحوا الجيم لهدف الرياضه بس وواحده واحده بيقعوا في شهوتهم مع شباب سواء علاقه كاملة او تقفيش ومحدش بيعرف حاجة وبيحصل بره الجيم وبعدها الست تندم انها رخصت نفسها
نصيحه للبنات مهما كنتي واثقه في نفسك وفي احترامك بلاش تروحي جيم مشترك لان سهل تضعفي فيه عكس الشغل
نصيحة للرجالة بلاش تخلي مراتك او اختك تروح جيم مشترك مهما كنت واثق فيها لان النفس ضعيفه
وكلامي مش عن الجيم نفسه كلامي عن المبدأ والتعامل بين الرجالة والستات الجيم نفسه بيبقي محترم بس اللي بيدور في الخفاء بين المشتركين حاجة تانيه
أمال إحنا بنروح الجيم أصلا ليه؟
بعدين آنتي اصلا عايزة تقللي المنافسة عشان بخلى لك الجو لوحدك
لا يا حبيبتي قاعدين على قلبك
عايزة العضلات دي كلها لوحدك
ده حتى تزوري 😂

• بيضحكني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: kidding samo😂🫂😈😜❤️، وفاء39 و asaad2024
ده حتى تزوري 😂
طب بسرعة انتي انهي جيم عشان اشترك معاكي

• بيضحكني
التفاعلات: MadamVanDerSexXx
الي يوافق ان مراته تروح جيم مشترك يبقي هو اصلا عاوز يحصل فيها كده ما اروح مواعيد السيدات ولا بلها خالص نمشيها بط بلدي وخلاص هي النسوان البلدي كفرت

• أتفق
ده حتى تزوري 😂
يخلي الجو لمين اعتقد ان المعروض من الشباب بيبقي اكتر من المزز بكتير

الي يوافق ان مراته تروح جيم مشترك يبقي هو اصلا عاوز يحصل فيها كده ما اروح مواعيد السيدات ولا بلها خالص نمشيها بط بلدي وخلاص هي النسوان البلدي كفرت
بيبقوا رجالة متحررين في نفسهم ومش عايزين يبنوا لمراتتهم والنسوان بتبقي هايجة وتعملها حجة الرغبات بينهم بتتلاقي

• ماااشي
التفاعلات: drsniper666
دوول كتير اصلا وممكن متوصلش للتصوير والاعلانات بس
ما هو عشان يستمروا في التصوير والاعلانات لازم يعملوا اللي يرضي اللي بيدفعلهم

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%