NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متناك ازبار

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
سؤال هل الكشف الكبي في الجيش بيبقي فيه كشف بحيث يعرف انا مفتوح ولا لا مع العلم اني عمري ما اتنكت واخري بنيك نفسي بخيارة بس حاسس لن يبان عليا مفتوح نوعا ما

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: فكرى، Kokik و Bebo Tigher
بطل تنيك نفسك قبل الجيش بشوية

كدة كدة مش هيبان الا لو طريقتك كانت علقة شوية هيكشف عليك وبعدين اوعي تسخن وانت هناك العساكر مش هتسيبك

لو انت مش باين عليك في تصرفاتك انك سالب ومقولتش ان عندك بواسير مثلا او اي حاجه زي كده مش هيكشف بس لو دخلت متعملش حاجه جوا لو عملت حاجه هتتفشخ

لو انت مش باين عليك في تصرفاتك انك سالب ومقولتش ان عندك بواسير مثلا او اي حاجه زي كده مش هيكشف بس لو دخلت متعملش حاجه جوا لو عملت حاجه هتتفشخ
اكيد عمري ما هعمل جوا

اه حيعرفوا ف بطل من دلوقتي احسن

اه هيعرفوا لو بتلعب فيها كتير بطل قبلها بفتره

هيبان وهتتكشف واهلك هيعرفو

هتطلع بشهادة حمرا

• بيضحكني
التفاعلات: سامح حسين 11
لا يصحبي مش هيكشفو غالبا ولو كشفو غالبا مش هيشوفو انت مفتوح ولا لا ولو شافو مش هيفرق معاهم ولا هيتكلمو معاك بس حاسب حاسب حاسب حد ينيكك جوا عشان هتبقا ملطشه وممكن تتقفش وتتحبس

متاخفش انا سالب وكشفت عادي وخرجت اعفا بسبب مشاكل ف الرئة مفيش حاجة اسمها كدا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انتا مشكلتك لو سخنت أثناء الكشف لانو كله بيبقى قالع بالبوكسر بس فلو سخنت و بان عليك هيركزو معاك ويكشفو عليك وساعتها هتتفضح

مبقاش في قلع البوكسر اصلا انا سالب و دخلت و خلصت و محدش عرف أصلا متخفش

• عجبني
التفاعلات: Alloll69
لا يسطا متخافش انا لما كشفت في الجيش مبصش عليها اصلا هو بيبص ع الخصية عشان يشوف او عندك مشكلة ولا لا بس

اي كلام ومفيش حاجة كدة

ممكن لو حد سالب و قدم شرطة او حربية يبعتلي خاص

• عجبني
انت اكيد دلوقتي دخلت الجيش و خرجت، احكيلنا حصل معاك أيه، و هل في حد من العساكر كان نفسه فيك؟

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%