NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال الجنس في الاماكن العامه

كان في حد كلمني من هنا و عايز يمصلي و كان تعبان علي الاخر بس مكنش مكاني ولا مكانه متاحين ساعتها قعد يتحايل عليا انه يمصلي في الشارع في حته متداريا بس انا رفضت بالنسبالك هل جربت/ي الحوار ده قبل كده

HtaAM79.webp

• عجبني
التفاعلات: el-korsan, سمسمه واو, Ameer4ramee و 4 آخرين
كان في حد كلمني من هنا و عايز يمصلي و كان تعبان علي الاخر بس مكنش مكاني ولا مكانه متاحين ساعتها قعد يتحايل عليا انه يمصلي في الشارع في حته متداريا بس انا رفضت بالنسبالك هل جربت/ي الحوار ده قبل كده

HtaAM79.webp
جربت وليها متعه رهيبه

• عجبني
التفاعلات: ديوث ممحون
ودي أتناك في شاطى عراة من زب خال و الكل يشوفني :love::love::love::love:

• عجبني
التفاعلات: لولو ممحونه، ديوث ممحون و Shynice6
  • عجبني
التفاعلات: لولو ممحونه و ديوث ممحون
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عملتها مرة في عربيتي
الغريب أنها كانت مبسوطة فشخ رغم اني في البداية كنت قلقان

• عجبني
  • عجبني
جربت مرة
مصيت لواحد ف عربيته
وكانت مغامرة واو روعه

• عجبني
التفاعلات: sexo ahmed
العربيه دي المكان الرسمي للبوجوب
بس لما تكون من غير فاميه ومكان مش أمان بتبقي مش أحسن حاجة

• عجبني
التفاعلات: ديوث ممحون و the1255

HtaAM79.webp
طبعا متعة بس مش في الوضوح كدا بس اماكن عامة حتئ نكنا بعض

HtaAM79.webp
رضعت الزبر واتنكت كتير فى حدائق عامه بالليل وفى السياره وكان احساس روو وعه

بتختار المكان ازاي بقي دي الفكره
المكان يكون هادي وضلمة ويكون سهل الخروج من الركنة عشان لو حد جه عليك وحب يشبح تقدر تخلع بسهولة من غير خساير

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%