NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مش هتكلم عن الجنس على الدارك ويب ___ بس أللى
حابب يسأل ..؟ انا هجاوبه على أية الجنس على الدارك ويب
لانه حكاية كبيرة أوووووووووووووووووى
فعلا كلامك صح يا شريف

انا كنت بدخل الدارك ويب من سنوات وبطلت بصعوبة

بس بحب اضيف شيء هام للي قالوه الاصدقاء وللي قاله شريف

الدارك ويب هو عبارة عن شبكة مخفية من شبكة النت ، الكل حيقول هذا شيء مفهوم، لكن نسيتو تركزو على كلمة شبكة
المعنى انه لو دخلت الويب دارك تدور على جنس هناك حتلاقي نفسك بدون ما تعرف داخل في السرقة، ولما تلاقي نفسك داخل بالسرقة بدون ما تعرف حتلاقي نفسك داخل في حوار مع قتلة متسلسلين بيعرضوا أعضاء بشرية للبيع، يعني كل باب تدخل منه يوديك بدون ارادتك على باب ثاني

الفكرة كمان انه لما تنوي تدخل دارك ويب وانت مش متجهز فنياً لهالشي حتلاقي انك انت وكل حياتك دخلت الدارك ويب واصبحت كل بيانات ومعلوماتك حتى عنوان بيتتك في دائرة الدارك ويب بدون حتى ما تعرف بهالشي ..

الدارك ويب خطير جدا لاي شخص هاوي او ما بيعرف بالتقنيات والفنيات التكنولوجية، وانا بأكد على اللي قاله شريف انه ما لازم حد يجربه فعليا غير لو كان متخصص وفاهم بالضبط شو بيعمل

• عجبني
التفاعلات: شريف باشا
فعلا كلامك صح يا شريف

الدارك ويب هو عبارة عن شبكة مخفية من شبكة النت ، الكل حيقول هذا شيء مفهوم، لكن نسيتو تركزو على كلمة شبكة
المعنى انه لو دخلت الويب دارك تدور على جنس هناك حتلاقي نفسك بدون ما تعرف داخل في السرقة، ولما تلاقي نفسك داخل بالسرقة بدون ما تعرف حتلاقي نفسك داخل في حوار مع قتلة متسلسلين بيعرضوا أعضاء بشرية للبيع، يعني كل باب تدخل منه يوديك بدون ارادتك على باب ثاني

الفكرة كمان انه لما تنوي تدخل دارك ويب وانت مش متجهز فنياً لهالشي حتلاقي انك انت وكل حياتك دخلت الدارك ويب واصبحت كل بيانات ومعلوماتك حتى عنوان بيتتك في دائرة الدارك ويب بدون حتى ما تعرف بهالشي ..

الدارك ويب خطير جدا لاي شخص هاوي او ما بيعرف بالتقنيات والفنيات التكنولوجية، وانا بأكد على اللي قاله شريف انه ما لازم حد يجربه فعليا غير لو كان متخصص وفاهم بالضبط شو بيعمل
كلامك مظبوك 100 % عشان كدا البوست دا للتحذير من ان الناس
تدخل علية لانو مليان بلاوى و مشاكل هما مش قدها و لو الفضول واخدهم اوى
فحبيت اقولهم ان اللى هناك مجرد حاجات لو اتشافت هتبوظ نفسيتهم بجد و مش

هيقدرو ينسو المناظر دى عشان كدا بلاش حد يدخل بجد

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: @The GodFather@
هل الجنس هناك زي اللي هنا ولا
والمحفزات الجنسية عاملة ازاي

• بيضحكني
مش هتكلم عن الجنس على الدارك ويب ___ بس أللى
حابب يسأل ..؟ انا هجاوبه على أية الجنس على الدارك ويب
لانه حكاية كبيرة أوووووووووووووووووى
نفسي ادخل الدارك ويب

• الكلام ده مش عجبني
انا بتكلم عن ثقافة و عن معرفة ناس ممكن
تبقى مريضة بتعمل حاجات غير انسانية و اخلاقية فى حدود الكلام الثقافى فقط
و يعني الي بيتفرجو دول مش مرضى دول يستاهلى المورستان بلى قرف

• عجبني
طب قول موقع من المواقع كدة

• عجبني
التفاعلات: @The GodFather@
  • عجبني
حاسس موضوع الدارك ويب ده مبالغ فيه كل بيحكي وهو ماشفش بعينه ويقول سمعت
أنا دخلته بس طبعا مشترتش حاجه لأن كل المعاملات هناك غير آمنه والتعامل بالعملات الرقمية.
هناك في أسلحه
ماريجوانا
أجهزة مسروقة بأسعار رخيصه
جنس *****
وقوادين لأطفال
ده غير مواقع البثوث المباشرة العبارة عن يا إما اغتصابات جنسية أو *****.
أو بث مباشر لقتل أشخاص.

• عجبني
التفاعلات: Mst
انا حاولت اخش بس معرفتش 🥺
أنا دخلت ولفيت فيه وبلاش. مكان مقرف وكل إلي فيه مرضى نفسيين ولو غلطت وحد اتبعك هتتفشخ

• بيضحكني
فعلا كلامك صح يا شريف

أنا فاكر صاحبي كان قبلها يديني بريدج وبروكسي أغير إعدادات الموبايل قبل ما ادخل ويقولي مادوسش على أي إعلانات والمكان هناك كان مقزز لأبعد حد

• عجبني
التفاعلات: @The GodFather@ و شريف باشا
طب قول موقع من المواقع كدة
مش هتقدر تدخله بالسهوله دي وليه روابط مخصوصة ولو حاولت تدخله من براوزر عادي هيتتبعوك لازم تفتح من براوزر تاني مخصوص لده ده غير إنك مش هتستفيد حاجه لأن كل حاجه هناك بفلوس. حتى الفرجه على القتل

مش هتقدر تدخله بالسهوله دي وليه روابط مخصوصة ولو حاولت تدخله من براوزر عادي هيتتبعوك لازم تفتح من براوزر تاني مخصوص لده ده غير إنك مش هتستفيد حاجه لأن كل حاجه هناك بفلوس. حتى الفرجه على القتل
انا عارف بس لو تعرف اسم موقع ادهونى

• بيضحكني
طيب ما تسيبك من الجنس واحكيلهم عن ال red room اظن انه اهم من الجنس ومواله كبير فشخ

• يالهوي هي وصلت لكده
الدارك ويب فية جنس بس من نوع أخر جدا نوع مش على النت العادى
هتىقة أشياء حقيقية مكنتش تعرف عنها حاجة و حاجات ممكن لو شوفتها
توصلك للاكتأب أو الزهووووووول و الجنس هناك بالهبل و ممنوع على الويب العادى
مثل شو

• جامد
هقولك مثلا يعنى عندك موقع كبير للصور الجنسية ___ هتقول و اية يعنى هقولك لا
الصور دى لستات من المشرحة و صورهم و هما عامين حوادث و مناظر بشعة و كمان للاسف
بيمارسو معاهم الجنس و مصورين فيديوهات و بتتباع بالبيت كوين و الناس بتدفع فيها

دا مجرد مثال واحد فقط من الجنس المتواجد هناك
جنس الازطفازل كمان لسه متداول و النكرومانسر و الجنس الكامل مع رضع

• محزن
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كيف يمكن الشخص يتصفحه

• جامد
حاسس موضوع الدارك ويب ده مبالغ فيه كل بيحكي وهو ماشفش بعينه ويقول سمعت
لا حقيقي و مش عاوز اصدمك فيه الاسوأ و بجد و اى حد يقدر يدخله شغل في بي ان و افتح من شبكة موبايل و نزل برنامج يغير الاي بي بتاعك كل 5 ثوانى و استخدم متصفح ببلاش مثلا زى تور براوزر و افتح يا معلم بس خد بالك لو دخلته هتخرج تفكيرك عن الكون كله مختلف

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: شريف باشا و Mst
و يعني الي بيتفرجو دول مش مرضى دول يستاهلى المورستان بلى قرف
أللى بينزل و بيتفرج و بيفكر نرضى نفسيين

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%