NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هي بتقول بقرف علشان مجربتش

• أتفق
التفاعلات: SNIPER89⛓️
  • عجبني
التفاعلات: sky_eagle2
محبب طبعا
بس محتاج تعود

هل الجنس الفموي يا جماعة الخير محبب للولاد والبنات ولا حد بيكرهو
كنت كنت الأول اكرهه علشان عدم النظافة والريحة والعرق والشعر مع ناس موش ب تحضر نفسها كويس للجنس الفموي
الان اعشقه اعشقه اعشقه جدا و يعطيني طاقة رهيبة وإثارة بركاني
اولا لازم اكون نظيف جدا جدا ومعطر نفسى خالص ومستعد له نفسيا وعاوزه
ثانيا يريحني وهو سهل لايوجد فيه بذل اى مجهود والانسب للمرضى بالقلب وتصلب الشرايين والرئتين و الالتهاب العصبى والشلل و العجز فى البصر والحركة
عندما أكون تعبان قرفان مكتفى شبعان جدا من كثرة ممارسة الجنس بقوة
ألجأ اليه وابتدى بيه انا الحس الكس جوة وبرة و حواليه و امص حلو البظر طويلا واشرب عسل الكس مليان هرمونات يمتصها جسمى وياخذها تتحول لطاقة ورغبات جنسية قوية وعنيفة فينتصب قضيبى و تتفتح فتحتى الشرجية فورا واطلب المزيد
واذا كنت معايا ولد موجب امص قضيبه بفن وتذوق ومزاج ببطؤ شديد حتى يقذف اللبن فى فمى واشربه فيعطينى هرمونات مجانا و غذاء بروتينات غنية تعطينى قوة رهيبة وتهيجنى و تتفتح فتحتى الشرجية وتتوسع اردافى وتكون طرية عاوزة ومنتظرة القضيب فى شوق علشان ينيكنى بحب ورومانسية يمتعنى متعة فوق السحاب واتوه معاه فى اللذة
كذلك اعشق لحس فتحة طيظ البنات والستات والأولاد بقوة وفن وحب لساعات بدون انقطاع ولا راحة

اعشقه موت مع البنات والستات والذكور و مستعد لافعله مع كل الأعمار مع حب واحترام تام و إخلاص واشكرك جدا لانى اعشقه موت

بالنسبالي غبي اللي معملش كدا

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: نفسي انيك اختي في طيزها، Nothing stays the same و dodey
  • حبيته
التفاعلات: majida2
الواقع ان في ناس بيقرفوا منه و بيسغربوه جداا كمان من الرجاله و الستات و هما مش فهمين اني ده حاجه بتكمل الاحساس و الشعور بالمتعه لكن في الحقيقة انا عن نفسي بعشقة.. احناوالبشر عندنا خمس حواس اساسيه.. هي ( الشم.. اللمس.. السمع.. البصر.. التذوق) و لما بيكتمل الشعور باستخدام الخمس حواس في العلاقه بتكون المتعة مكتمله.. دة رأي و رأي العلم

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%