NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Progman

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
كنت عايز اسال الناس اللي جربت الانال او الجنس الشرجي سواء كانو رجاله متجوزين مع مرتاتهم او ستات مش قصدي هنا السوالب او الشواذ
انا متجوز ومراتي معندهاش مشكله بس انا كل ما بقدم خطوه بخاف يكون حرام او تتعود علي كده ويكون في مشاكل صحيه عليها
ياريت اللي جرب يقولي تجربته

• عجبني
التفاعلات: ديوث ممحون و بتاع كلو
كنت عايز اسال الناس اللي جربت الانال او الجنس الشرجي سواء كانو رجاله متجوزين مع مرتاتهم او ستات مش قصدي هنا السوالب او الشواذ
انا متجوز ومراتي معندهاش مشكله بس انا كل ما بقدم خطوه بخاف يكون حرام او تتعود علي كده ويكون في مشاكل صحيه عليها
مافيش حاجه اسمها تتعود على كده بس المهم مايكونش الموضوع ده دائم يعني كل مره انما كل حين وحين بس الكلام ده بعيد عن الحلال والحرام

• أتفق
التفاعلات: 𝓜 𝓞 𝓓 𝓨 𝓶𝓸𝓱𝓼𝓮𝓷
مافيش حاجه اسمها تتعود على كده بس المهم مايكونش الموضوع ده دائم يعني كل مره انما كل حين وحين بس الكلام ده بعيد عن الحلال والحرام
وملوش اضرار صحيه عليها ؟

• معجبنيش
وملوش اضرار صحيه عليها ؟
عليها هيه لا انما عليك انت ممكن لو النضافه مش كويسه لو مستمر على الحكايه دي ولو بتعمل كده مع نسوان كتير وبرضه لازم تكون كل حين وحين وارجع واقول بعيد عن الحلال والحرام

• أتفق
عليها هيه لا انما عليك انت ممكن لو النضافه مش كويسه لو مستمر على الحكايه دي ولو بتعمل كده مع نسوان كتير وبرضه لازم تكون كل حين وحين وارجع واقول بعيد عن الحلال والحرام
تمام شكرا

• أتفق
إسأل فى الموضوع ده رجال الدين من جوجل أو يوتيوب لأن تقريباً لو مارست معاها شرجي هتتحرم عليك من نفس اللحظة اللى هتعمل كده معاها

• معجبنيش
انا جربته ونكت بنت خلفي وقرفت منه وانصحك لا تجربه

• معجبنيش
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
من جهه حرام هوا حرام وموضوع التعود دا اكيد هتتعود بعد فتره على الموضوع

• معجبنيش
م
إسأل فى الموضوع ده رجال الدين من جوجل أو يوتيوب لأن تقريباً لو مارست معاها شرجي هتتحرم عليك من نفس اللحظة اللى هتعمل كده معاها
مفيش الكلام دا هيا حرام فعلا وليه عقاب بس مش هتبقى محرمه عليك

• معجبنيش
أنا أذكر أني كتبت تعليق على الموضوع ده. ليه ما ظهرش حتى الآن؟

بص ولا تأتو ازواجكم من الدبر يعنى متجامعش مراتك من الخلف حرام طبعا وحرام كبير واتحرم عشان بيجيب امراض ليك وليها ولو عملت الموضوع ده هتحبوا وهتتعود عليه لأن الخلفى بيبقا ديق كتير عن الكس ف هتحس بمتعه احسن من الكس وهتتعود ع كدا ومش هتقدر تبعد عن النيك ف الطيز ف بلاااااش اسمع منى

• معجبنيش
بص ولا تأتو ازواجكم من الدبر يعنى متجامعش مراتك من الخلف حرام طبعا وحرام كبير واتحرم عشان بيجيب امراض ليك وليها ولو عملت الموضوع ده هتحبوا وهتتعود عليه لأن الخلفى بيبقا ديق كتير عن الكس ف هتحس بمتعه احسن من الكس وهتتعود ع كدا ومش هتقدر تبعد عن النيك ف الطيز ف بلاااااش اسمع منى

جبتها منين دي (ولا تأتوا أزواجكم من الدبر ) ؟

أنا شخصيا أتبع مبدأ الأعرابي الذي قال : إني أعاف الخراء أن أمر به ، فهل ألج إليه في وكره ؟! يعني معملتهاش ومش هعملها .

لكن للأمانة برضو .. هناك مذهب معتبر من المذاهب لا يحرم هذا الأمر ويراه حلال ، وممكن تبحث علي جوجل وتقرأ عن هذا الرأي .

• أتفق
المتعة فيه لاتذكر و مفيهوش حاجة غير الوجع بس ممكن تلحس الحرم و هى برضه تلحسلك الخرم بس بدون ما تدخله

• معجبنيش
حكيني وانا افهمك

• الموضوع ده يدعو للتفكير
بينقل امراض بلاش احسن

• عجبني
  • معجبنيش
التفاعلات: ابوحميييد، نجلاء محمد و 𝓜 𝓞 𝓓 𝓨 𝓶𝓸𝓱𝓼𝓮𝓷
هي فعلا هتتعود عليه لكن مفيش اضرار انا شخصيا بعمله بس مش كتير وبيبقي بطلبها هي
بس اهم حاجه النظافه ثم النظافة ثم النظافة

المواضيع المشابهة

عودة