NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بيكون ممتع بس المهم انك متكونش غشيم في الإدخال اول مره و لما تدخل اصبر دقيقه قبل ما تكمل نيك و يفضل تجيبهم جوا

الكس لنا افضل من كل الجوانب المتعه والألم

• عجبني
التفاعلات: armoty و الاسد 27
الخلفي ممتع جدا ولكن بايدك وخبرتك تقدر تحبب شريكتي فيه او تكرهها فيه حسب طريقتك

حد جرب الجنس الخلفى مع شريكته قبل كدا وايه احساسه ؟
افضل من الطبيعي الف مره كل الحوار في و انتا بتدخله لازم تكون صبور جدا اول مره جدااا بقاا عشان متكرهوش

انا مارسته كتير و مازلت و بعرف اوسعه بدون ألم
بطريقه كويسه لكن من تجربتي اذا كنت تعشق الجنس
من الطيز لا تقذف فيها حفاظا على شريكتك و صحتها و صحتك
و هو ممتع جدا للرجل و للست طالما تعودت عليه و تمت التوسعه و لكن يبقى الكس هو الملك منبع الشهوه و الاستمتاع

• عجبني
التفاعلات: جنوبي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مفيش احسن من الكس للعلاقه عن كذا تجربه

هو مؤلم شوية بس ممتع جداااا

انا جربتة كتير مع طليقى و الصراحة فى الاول مكنش مقبول لاكن بعد كدا بقيت اتمنى ينام معايا من ورا لانو ممتع اوى اوى اوى
بيبقى احتكاك عكسى لمنطقة الجى يبوت و بيولد سخونة و بيخلى الست تجيب شهوتها من قدام بدون لمس فهو شئ ممتع اوى اوى اوى و خصوصا لو الارداف كبيرة
انا عن نفسى اتمتعت اوى اوى اوى فى الجنس الخلفى و بحبة اوى زى الجنس العادى بالظبط

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: armoty، الاسد 27 و عاشق الطيز1
انا جربتة كتير مع طليقى و الصراحة فى الاول مكنش مقبول لاكن بعد كدا بقيت اتمنى ينام معايا من ورا لانو ممتع اوى اوى اوى
بيبقى احتكاك عكسى لمنطقة الجى يبوت و بيولد سخونة و بيخلى الست تجيب شهوتها من قدام بدون لمس فهو شئ ممتع اوى اوى اوى و خصوصا لو الارداف كبيرة
انا عن نفسى اتمتعت اوى اوى اوى فى الجنس الخلفى و بحبة اوى زى الجنس العادى بالظبط
هو في كل موضوع كاتبه الكلمتين دول
انا جربته مع مصريين وأجانب اجمالا مقرف وان كان مع الاجانب افضل شويه وكل ما المراة يزيد وزنها يبقي مقرف اكتر

• عجبني
التفاعلات: dr_nero
هو في كل موضوع كاتبه الكلمتين دول
انا جربته مع مصريين وأجانب اجمالا مقرف وان كان مع الاجانب افضل شويه وكل ما المراة يزيد وزنها يبقي مقرف اكتر
ايه علاقة الوزن بالموضوع ؟؟؟

مافيش اي علاقة بين حجم ارداف الست و بتستمتع خلفي وللا لا يا سماااااااااااعين

انا لم اجربه لكن بدي اجربه مع وحدة لي بدها

جميل جدا هو اجمل متعة فى الجنس سواء كنت انت السالب اللى تتناك ممتاز رهيب سحر مجنون او كنت انت الموجب ليس له مثيل فى اسراره

احيييكى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%