NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الجمبري وعمايله

انا مازن 27 سنه بوتوم الجيزة صحيت النهاردة اتغديت جمبري 🦂 وهيجت بقي عايز اعمل سكس بأي شكل اخدت شاور ونعمت جسمي واهتميت بطيزي شوية وعملت حمام كريم لجسمي كله وبعدين فتحت الجريندر الابلكيشن العزيز علي قلبي وبدأت المهمه اني الاقي حد يدلع طيزي شوية دورت شوية لغاية ما لقيت اللي بدور عليه ميدو 22 سنه توب عضلات رفيع فشيخ اتعرفنا وبعتنا صور ونودز واتفقنا نتقابل خدنا ارقام بعض واتقابلنا وطلعنا الشقة اتكلمنا شوية وبعدين سحبته علي الاوضة واشتغلنا بقي اداني بوسه فشيخة سيحتني من اولها وبعدين قلعنا كل هدومنا وبدأت المعركة فضل يبوس فيا ويلخس رقبتي وودني ودول اكتر حاجة بيسخنوني اووووي وبعدي نزل فشخ صدري مص وبعدين نزلت علي زبه لاقيت عمود مش زبر نزلت فيه مص ولحس وبيوضه كمان بعدين هو نام علي ضهره وانا فوقيه شغال ف زبره مص وهو مسك طيزي نزل فيها لحس وبعبصه اول مرة حدي يمتعني وهو بينيك طيزي بلسانه انا سيبت زبره وفضلت احرك طيزي علي وشه وهو شغال فيها بلسانه وبعدين قلبني علي بطني وندخل زبره شويه شويه لغايه ما دخل كله وبدا نيك بقي وراح نيمني علي ضهري ورفع رجلي علي كتفه وهو بينيك فيا وراح شايلني وزبه ف طيزي وفضل ينطط فيا وبعدين هو نام علي ضهر وانا فضلت اتنطط علي زبره وقومنا دخلنا اخدنا شاور وكمان في البانيو وخلصنا وشربنا بيبسي ونزل 😜

• عجبني
التفاعلات: Ameer4ramee، نسوانجي جميل و ملبن
هنيالك 🌹

• بيضحكني
التفاعلات: Zeboo5000
جامدة سخنتني قصتك 💕❤️‍🔥

• حبيته
التفاعلات: Mazen94
عندي سوال بس انا جرندر اداني بان و مش عارف افكه متعرفش حل

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اللي شايف نفسه اد طيزى ييجى خاص

• حبيته
التفاعلات: Zakaria696969
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%