NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

احب يكون طيزها كبيرة وطرية وخرم طيزها يكون اسود وراك تكون طرية ملظلظة سوة حلوة وكس مربرب وشفرات كسها غامقة وزنبورها طالع من كسها

فاكرة الصورة بتاعة تجسيمة البنطلون هو ده

بالنسبة ليا بحب البزاز اكتر حاجة في جسم الست

أنا في الجسم بحب النظافة جدا وبعشق الست النظيفة وبحب الجسم المظبوط والمولع ال زي جسمك كدا بس زي مقولتلك احب الست ال اعرف اعزف عليها محبش الست ال بدل متستحمي ترش مزيل عرق واخده بالك ومحبش الكرش ولا الست ال تكسل تعمل سويت لجسمها وتبقي نضيفة عشان اعرف ادلعها

4EAC460D 4546 463B 85FD 0FF52601235A

ايه الصفات اللي بيحبها الراجل في جسم الست
ياترا رايكو اي
مبحبش الابزاز الل نازلة ع البطن وبحب الجسم الكيرفي الوسط مشدود كدة وتبقي زي زجاجة الحاجة الساقعة

احب يكون طيزها كبيرة وطرية وخرم طيزها يكون اسود وراك تكون طرية ملظلظة سوة حلوة وكس مربرب وشفرات كسها غامقة وزنبورها طالع من كسها
كل دأ 🤣

أنا في الجسم بحب النظافة جدا وبعشق الست النظيفة وبحب الجسم المظبوط والمولع ال زي جسمك كدا بس زي مقولتلك احب الست ال اعرف اعزف عليها محبش الست ال بدل متستحمي ترش مزيل عرق واخده بالك ومحبش الكرش ولا الست ال تكسل تعمل سويت لجسمها وتبقي نضيفة عشان اعرف ادلعها
جميل اوى

• حبيته
التفاعلات: 👑Godzila👑
ايه الصفات اللي بيحبها الراجل في جسم الست
ياترا رايكو اي
اولا لو جسمها ذي صورة بروفايلك تبقي روعه واكيد هتوقف زبري ويكون نفسي انيكها

بس تحديدا بحبها كا الاتي
جسم خالي من الشعر وغير مترهل
كس متوف لا محلوق
صدر متوسط
زراعبن وفخدين يميلون للامتلاء
طيز ليست ضخمه ولكن مرتفعه قليلا
شعر طويل يفضل لو وصل لطيزها
عيون واسعه
شفاه ممتلئة
اقرب صوره لما اعشقه هي شمس البارودي

الجسم الكيرڤي عموما دا العشق بس البزاز تكون واقفه والحلمه حلوه متكونش صغيره يعني

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مواصفات شكل : قمحاويه مش بتحب النكد تتحمل مسؤولية والابتسامة الدائمه في وشوش الناس حتي لو مضايقه من حاجة

مواصفات جسم : اهم حاجه الكس 😂😂

مواصفات شكل : قمحاويه مش بتحب النكد تتحمل مسؤولية والابتسامة الدائمه في وشوش الناس حتي لو مضايقه من حاجة

مواصفات جسم : اهم حاجه الكس 😂😂
مجرم 🤣

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%