NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صور الجزء التاني انا عندي 40 سنه ومراتى 26

لا هيا جامده نيك جسمها نار سيبها تتصور وفرجنى على صورها اول باول اتبسط وابسطنى

...
يعنى المتعة اللى بتيجى مع الموضوع ده رهيبة فوق الوصف، اول ما بتجربها مش بتعرف تستمتع بحاجة غيرها من كتر ما هى أقوى من متعة النيك العادى 100 مرة ...

بس مع الوقت هتبقى جعان لجرعة اكبر واكبر ... ولما تشوف الرجالة هيموتوا على مراتك من شوية الصور اللى فوق وبيسمعوك عليها احلى واوسخ كلام بيمتعك ويهيجك فشخ، هتلاقى نفسك بتفكر طيب ما اوريهم اكتر من كده واشوف هيعملوا ايه ...

و كل ماتوريهم اكتر كل ما هيمتوا عليها اكتر ويسمعوك عليها كلام احلى و تشوف اللى بينقط لبنه عليها، وساعتها هيجانك هيبقى واصل للسما، وهتعرف انه كل ما تزود فى تحررك عليها كل ما متعتك هتبقى أفشخ بكتير وتحس كأنك داخلت الجنة حرفيا ...

و ساعتها مش هتقدر توقف هنا، لازم تكمل، وهتبدأ تعريها اكتر حتى لو هى مش موافقة، هتكمل بدون علمها عادى وتصورها فى السر، و هتفرج الناس على كل حتة فى لحمها وانت حرفيا فوق السحاب من كتر المتعة ... وشوية هتوصل لانك تفتح كاميرا لايف عليها من غير ما تحس عشان تفرج الرجالة وتتبسط انت كمان اكتر منهم ...

وبعد ما تشوف شوية افلام دياثة لستات بتتناك قدام اجوازهم، هتحس انك مستخسر كل نقطة لبن بيضربها عليها الراجلة اللى فرجتهم لى لحمها، وهتموت وتشوفها بتتناك وتتدق قدامك سواء هتشارك معاهم فى النيك او هتتفرج بس ... ومش هتهد ولا تعرف تكمل حياتك غير اذا و انت بتحاول تعمل ده ليل نهار، حتى لو وصلت انك تخدرها وتخليها تتناك غصب عنها لو مش موافقة ...

انك تستحمل تشوف نفسك بتعمل كده وتوصل للدرجة دى هو ده السؤال اللى محتاج تسأله لنفسك من البداية ...

أنا بكملك كواحد جرب المتعة دى و مش قادر خلاص يستمتع بأى حاجة تانية فى حياته غيرها ...
يخربيتك ايه ده
ده انت معرص مأصل وحابب الشغلانه

بزازها ة بتهيج أكثر من لو كانت ملط

لما بقول ليها ليه تتصوري كده ترد تقولي عادي فيها ايه

HDdBHG9.md.jpg HDdqpQS.md.jpg HDdB9C7.md.jpg
الصور عادية يا صديقي
أي واحدة ممكن تتصور كده
متدخلش نفسك في وهم

لما بقول ليها ليه تتصوري كده ترد تقولي عادي فيها ايه

HDdBHG9.md.jpg HDdqpQS.md.jpg HDdB9C7.md.jpg
اقلك على شي انت سوي لي رغبتك تقلك سويه وذا كنت بجد تتكلم و مو خيال تعال انا اساعدك بدون مقابل ولا ايا شي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%