NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

قصيرة الجارة الجديده وبنتها وحكايتهم

Wa7d moham

wa7d
كاتب متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الجارة الجديده وبنتها وحكايتهم هم الاثنين

جايب حكايه حلو منى ليكم زهقت من التسلسل قولت اكتب حكايه بسيطه حلوه تبسطكم حكاية النها رده عن جرتنا الجديدة ام نهى اعرفوا عنها وعن بنتها بسرعه كده .
ام نهى دى ست مطلقه في الثلاثينات حته بلدى ملها حل وعندها بنت اسمها نهى فى تانبه ثانوي القصة تبتدئ من اليوم الاهم في حياتي وده كان يوم خميس الضهر مع صوت امى وهيا بتحصيني .
امى : سمسم ..... سمسم اصحا ... اصحا بسرعه عيزاك قوم اقولك .
انا : ايه .. في ايه .. حد يصحى حد كده .
امى : معلش يا حبيبي .. اصل اللتحتينا جم فيها سكان جداد وشكلها كده وحده ست ومعهمش حد غير بتها ويطلعوا حجات .. فعيزاك يا حبيبي تنزل تسعدهم يله بسرعه.
انا : يله .. وبسرعه ... انتى مالك محسسينى انهم فرقين معايا ولا العماره كله اصلا فرقه معايا غير بس البت سوزى ال في التاسع .
امى : اها .. عرفاها .. ام قط .
انا : عليكى نوووور .... سبينى انام بقه .
امى : ايوه ايوه .. ما هيا سوزى دى ال كل يوم بتجرك على السطح مش عرفه ليه ....تعملوا ايه فوق السطح يله .
انا : بوريها الحمامة .
امى : اااانت يلااا يا ساافل ... انت اجننت .
انا : الحمامه البيضة بتاعت عم رفعت .. ام جناحين .. مالك يا امى فيكى ايه على الصبح .
امى : ااها .. فهمت .. ابقه وضح ام كلامك شويه وقوم سااعد الولية يله اخلاص .
انا : اووووف على كده بقه ... حاضر نازل اساعدها خلاص ارتحتى كده اوعي كده بقه عشان البس .
وفعلا سمعت كلام امى ولبست ونزلت وااه على ما اول ما نزلت شفت لأول مره ام نهى .. ويا لعلى ام نهى دى ..وعشان اوصلك عمله ازاى هقولك .. ام نهى دى صاحبة ما قولة العباية فن مش عن عن ..جامده هبل ... جامده بس
حاجه كده مراه بزاز و طيايز و بتتهز ومهيجا الشارع .
وليها بنت اسمها نهى اول مشفتها بصراحه مابقتش قادى امسك نفسي عليها ...المهم دخلت كده بشكل برنس بقه وجنتل و جرتي الجديدة وانا شهم العماره والجو ده اول ما اتكلمت .
انا : مساء الخير .. نورتي العماره .. انا سمسم جارك في العمارة وكنت جاي اسعدك فى تطليع الحاجة بتعتك وكده .
ام نهى : سمسم ... وجى تساعدني ... لا وماله .بس تفتكر انا بقالى قد ايه وقفه في الشارع بطلع في الحاجة ها .
انا : قد ايه ... ااها ... مش عارف الحقيقة .
ام نهى : سعتين ... بقالى سعتين .. تفتكر كام واحد جيه عشان يسعدني وانا قولتلو لا.... كتييييير اوى انا مش عيزه حد يسعدني انا حره واتفضل امشى وشوف حاجه تعملها وخف عينك من على العبايات بتاعت الحريم شوية عشان صحتك يا حبيبي .
انا : عبايات ايه .. ده انا ..ده انا .
ام نهى : بص يا عثل .... انا شيفاك في الازاز بتاع البوفيه ال على العربية وانت واقف من ضهرى على باب المدخل وانت بتجبنى من فوق لتحت من ضهرى ... امشي امشي .
انا بقه مش عايز اوصفلكوا منظرى قدمها ايه كان بلح وكمان برفع عيني لفوق لقيت امى بصه من البلكونه وسمعت وشافت كل حاجة زى ما سواق العربية كان بيضحك والدنيا جميلة واحله اصتباحه ...وبعد كده ام نهى راحت تكمل تطليع الحاجة بتاعتها وانا واقف في نص هدومى وبعديها لقيت ايد بتخبط على كتفي .
نهى : ايه ي معلم .. اخبارك .. مش قدم اوى جو الفرجه عاى العبايات ده ههههههههه متقلقش امى مديقه بس عن اليوم كان في شويت لعبكه انا نهى مندو بنت صحبت العبايه ههههههه .
انا : ههههههه ماشي .... انا سمسم .
نهى : ماشي يا عم سمسم ... عندك نت.
انا : ايوه عندى نت .
نهى : اشطه يبقه اخر اليوم هتعملى وصله وفلوس الاشتراك بالنص .
انا : ماشى ... مفيش مشاكل .
نهى : كلام جميل ... ادينى رقمك .
وخدت نهى رقمى وبعدها طلعت لقيت امى وقفه على الباب .
امى : خش .. خش ... اقفل الباب ..... وبعدين في بتاعك ال شيلو على كتفك ده .... انتى غاوى تحرجنى مع الجيران .
انا : يا امى ... مش كده هيا فهمتنى غلط .
امى : غلط .. ده انا شيفاك من فوق وانت عينك رشقه فى طيز الوليه ... تروح انت فين في الطياز العريضه دى يا سمسم ... الحاجات الكبيره دى ليها رجلتها يهبل ... روح نام روح .
طبعا شكلى زى الزفت فا دخلت نمت لحفظ ماء الوجه .... وعلى العشا كده لقيت نهى بتكلمنى بتقولى انها جابت سلك النت وانها عيزانى انزلها اركب سلك النت .. نزلت وخبطت على الباب ونهى فتحتلى .
نهى : خش .. خش .
انا : طب بنسبة لى امك .
نهى : هههههه ياعم ادخل امى نامت من نص ساعة وتعبانه من الهده ... مش هتصحه تكلك متخفش.
انا : طب .. عيزه السلك من الشباك ولا من البلكونة .
نهى : من بلكونة الاوضة بتعتى .
انا : ماشى . بقولك عايز ادخل الحمام .
نهى : روح .. اعبال ما اظبت كده .
ورحت الحمام وانا داخل الطرقة بابص لقيت ام نهى نيمه على السرير لبسه قميص احمر و وركها وفخدها ايه خلوا زوبرى وقف نااااااااار.

مش قادر بجد نفسي انط عليا وهيا نيمه كده بذات اول ما دخلت متسحب الاوضه وقربت شويه شويه من السرير بتعها وشفها وهى نيمه عن قرب زوبرى وقف جامد اوى وعايز انكها في كسها وفي الليه بتعتها طيزها وفخدها جمدين اوى زى الصوره دى
بعدها قولت ام نهى دى لازم انكها بس ازاى ... وشويه وانا بتفرج على ام نهى سمعت صوت نهى بينادى عليه .
نهى : سمسم .. يا سمسم خلاص .
انا : ايه يا بت بتنادى كده ليه .
نهى : بت ... ماشى يا حيلتها عشان انت في بتنا بس .
انا : حيلتها .... طب ماشى شوفي مين ال هيوصلك نت من عنده .
نهى : هههههههه ايه ياض انت قفشت وبعدين احنا مش بقينه صحاب ولا ايه .
انا : صحاب ماشى بس لسانك ده عايز قطعو.
نهى : ههههههههههه بعلش انا مع الصحابى لسانى زفر شويه .
انا : طب يله يا روح امك عشان نوصل النت ليكى .
نهى : جهزه يا بتاع اومك .
انا : ماخلاص يا كس امى .
نهى : هههه حد جه جنب الحلوه امك .
انا : لا ده انتى شكلنا كده مش هنبقه صحاب وبس .
نهى : معاك في اى حاجه انت شفها .
رحت مقرب عليها ولسه بلف ايدى حولين وسطها قامت بعدت لوره ومسكت ايدى وقلتلى .
نهى : لاء لاء .. يخربيتك .. يخربيتك يا غشيم .
انا : ايه في ايه .
نهى : مفيش حاجه بتتاخد كده يا عبييييط ..ههههههههه ... الايام جيه كتير وهعلم حاجه في حياتك عشان انت ميتسكتش عليك ... تعاله يله نخلص حوار النت ده ههههههههه ... الواد داخل يحضنى ههههه وش .. وش كده .. ده انت مصيبه .
بجد انا كسمسم اتكسفت من البت دى وعرفت انا مش سهله زى امها بس كده جت اول الفكره ال هتخلينى ايك ام نهى ام طياز ملبن دى ... وخلصنا النت وصلتلها نت من عندى وضفتها عندى على الفيس والواتس و السكاى بى والدنيا هتقول ايه وبعديه لقتها على الساعه اتنين باليل بتكلمنى فيس وبتقولى .
نهى : سمسم بقولك ايه .
انا : ايه يا نهى عيزه ايه .
نهى : بقولك تعرف تنزلى دلوقت .
انا : ايه يا نهى بقه .. انا عارف انك مش قدره .. بس بجد مليش مزاج النهارده خليها بكره .
نهى : مش قدره اييييه .. ومزاج اييييه هو انا بقولك تعاله ازنقنى ههههههههههه اللاب بتاعى بيقع نسخه وانا مهتجاه ضرورى ههههه.... بس اما اشوفك ههههه...هوريك على الكلام ده .
انا : يا بت انتى تطولى انى ازنقك اصلآ .
نهى : وانت يا روح ام تعرف اصلآ تزنقني هههههههههههه ..مش بقولك غشيم .
انا : طب وامك اما تلقينى داخل عندكوا الساعة اتنين باليل هتقول ايه .
نهى : لااااا متقلقش ... مش انا اصغر منك .. امى بتقول عليه انى بميت راجل وعقلى يوزن بلد وامى بتصق فيا اوى تعاله اخلص .
انا : حاضر .. بس انا جعان .
نهى : يا عم تعاله بس وهتفحق بس انجز هههههههههه يلا بسرعه.
خرجت من بتنا متسحب عشان محدش يصحا ونزلتلها .
نهى : خش يا جميل تعاله .
لقيت صوت ام نهى بينادى عليه .
ام نهى : سمسم ... تعاله .
نهى : روح سلم عل امى وتعاله انا على اللاب في الاوضه .. يله بسرعه .
دخلت لقيت امه قعده في الاوضه...قعده كانت بتعدل في هدومها عشان انا داخل شكلها كانت قعده برحت
ام نهى : ايه يا سمسم عامل ايه .
انا : تمام يا ام نهى عمله ايه .
ام نهى : تمام ... متشكرين على النت .
انا : لا على ايه دى حاجه بسيطه .
ام نهى : لا يا حبيببى ازاى .. دى حتى نهى فضلت تشكر فيك اوى وبتقولى انك جدع .. وكمان بقيتوا صحاب .
انا : كلك زوق ... وشرف ليه ان انا ونهى نبقه صحاب .
ام نهى : صحاب نهى يعنى صحابى لازم تفهم كده .
انا : بجد ... ماشى .
ام نهى : بقولك روح براحه كده بص على نهى شفها في الاوضه وتعاله ... اتاكد بس .
انا : في حاجه ولا ايه .
ام نهى : يا واد روح اعمل ال بقولك عليه .
انا : حاضر .
رحت اتاكدت ان نهى على اللاب في اوضتها ورجعتلها .
انا : ايوه في اوضتها على اللاب .
ام نهى : طب تعاله قرب هنا .... يواد قرب متخفش .. هو انا هكلك ده ايه ده .. تعاله .
انا : اهو ...فى ايه .
ام نهى : قولى يا واد وبصراحه .. ايه غيتك في النسوان الكبيره .
هيا قالت كده و وشى جاب الوان .
ام نهى : هههههههههههه يخربيتك يا واد انت مالك كشيت كده ليه متخفش ... نهى متعرفش حاجه من ال بكلمك فيه ومش هتعرف قول بس .
انا : طب هو انتى بتقولة ليه الكلام ده .
ام نهى : نعم يا روح امك .. ما انت دخلت الوضه الصبح وشفتنى وانا نيمه وكمان خت وقتك ده غير فرجتك عليه وانا بطلع الحاجه وانا بالعبايه .
انا : ايه ده .... هو انتى كنتى صحيه .
ام نهى : ههههههههههه يالهوى على الواد ... يا واد اهده كده وشك اتخطف كده ليه ما قلتلك متخفش ال معايا في الكلام كلامه في بير ....ههههههههه طلعت بتتكسف انا قلت بردوا كده .
انا : قولتي ايه .
ام نهى : انك مش بجح .. شفتك في مراية الشفونيرا وانا نيمه ولقيت في عينك نظره .. بقالى كتير مشفتهاش بعد ما كنت هقوم اديك ميت قلم على وشك ... لقيت من جوايه حاجه بتقولى سبيه .
انا : هكلمك بصراحه ... انا مش عارف ليه ..بعمل .كده .... بس انا مش بعمل كده مع كل الناس ... انتى بس شدتينى شويه وغظبن عنى بعلش متزعليش .
ام نهى : ههههههههههه يا واد انا مش زعلانه ... بس انت عجبتني انك اتكلمت بصراحه ....هههههههههههه كده يبقه انتى اطمنتلى وتكلمت على فكره انا بحب الولاد اوى كان نفسى اخلف ولد بس خلفت نهى حبيبتي مليش غيرها خلفتها وطلقت ههههههههههههه .
انا : بجد ليه .. اطلقتى ليه .
ام نهى : اهو نعمل ايه .. ملوش نصيب .
انا : اصدك ال كان جوزك ... طب .. ملوش نصيب في ايه .
ام نهى : اصل طلع ملوش في المهلبيه هههههههههههههه يا واد روق كده مالك ممشيها رسمى كده ليه .
انا : لا خالص ... ده انا حتى شكلنا فعلا هنبقه صحاب انا وانتى .
ام نهى : ايوه يا واد كده فكها وقولى .....اتفرجت على ايه بقه وانا نيمه قول متكسفش .
انا : بصراحه كده ... مش كتير يعنى ... اتفرجت عليكى من ضهرك .
ام نهى : ايه من ضهرك دى ... قول وخليك جرء وبطل الخشه ال عندك بزياده ده ..... ده ايه الزمن ال فيه الولاد بيختشوا اكتر من البنات ده ... هتخلفوا ازاى ... اتكلم يا واد .
انا : يعنى ... كتافك .
ام نهى : اول ما عينك جابت جابت الكتاف .... لاء طلعت بتفهم يا واد كمل .
انا : وتقسيمت ضهرك .
ام نهى : ايه رايك في الوسط .
انا : جاااااااامد .
ام نهى : ههههههههه طب كمل يا وسخ .
انا : هههه ... حاضر ... ومن تحت طهرك كده .
ام نهى : ايه من نحت ضهرك دى .
انا : ال عندك من تحت من ضهرك ..... الكبار دول .
ام نهى : اظدك المكاوى ... الطياز .... اسمهم كده ..... ههههههههه شكلك حلو وانت بتتكسف .. ها كمل .
انا : وفخادك و رجليكى حلوين اوى .
ام نهى : ههههههههه حلوين ..... عجبوك يا واد .... كده نقصك حاجه مشفتهاش .
انا : ايه ... ايه الحاجه دى .
ام نهى : صدرى .... تشوف صدرى ... استنه .
وراحت مطلعه صدره ورتهولى زى كده .
بعد اما شفت بزازها زوبرى وقف جامد وبقيت مش قادر وخرجت بسرعه من اوضتها .
ام نهى : يا واد خد ههههههههههههه انت يا سمسم يخربيت عقلك ههههههههههههههههههههه طب اعمل نسخة اللاب كويس عشان عيزاه .
ورحت دخلت اوضت نهى وانا مش على بعضي .
نهى : مالك ياض مش على بعضك فيك ايه .
انا : انا ... لا .. لا مفيش .
نهى : ههههههههه هيا امى قرست عليك ولا ايه .
انا : ايه .
نهى : ايه ... ههههههههه هو ايه ال ايه ..... يا ماااامااااااااا .... انتى يا ست انتى .
ام نهى : ايه يااااااا بت .
نهى : خدى تعالى هنا يا وليه .
ام نهى : ايه انا جيت اهو في ايه .
نهى : عملتى ايه في الواد .
ام نهى : ههههههههههه ولا عملتله حاجه ده انا لسه كنت بنكشو لقيتو جرى .
نهى : ههههههههههه حرام عليكى يا وليه ده مش حملك .
ام نهى : انا عرفه ياختى شباب اليومين دول عملين كده ليه .
نهى : ملكيش دعوه فى الواد ..ده انا سلفاه ....امو هتجرى ورانه .
ام نهى : هههههه اهو عنك يختي .
نهى : ماشى يا موزه ... يله روحى نامى سمسم هيخلصلى اللاب وهينزل على ا
طول .
ام نهى : طيب ياختى تصبحوا على خير .
نهى كده يا وليه هتخشي تنامى وتسبيه معايا لوحد .. افرض عمل حاجه فيه وانتى نيمه .
ام نهى : ههههههههههههههه لا يا بنت الوسخه انا اتأكدت من الحاجه دى بنفسي متقلقيش .
نهى : يا وليه انتى اتجننتى ..بتشتمينى قدامه صحبى بوظتيلى البرستيج .... يله روحى نامى .
وقعدت انا ونهى نعمل اللاب وامها نامت وانا دماغى مش بتفكر في حاجه غير ام نهى .... وبزاز ام نهى ..... وطياز ام نهى ... وفخاد ام نهى ...ورجلين ام نهى .... زوبرى وقف اوى ونهى ابتدت تلاحظ طب ايه مديت ايدى براحه على رجل نهى وبحسس ونهى سكتت متكلمتش نزلت بأيدى عند كسها من على الهودوم لقيت نهى بتقولى .
نهى : يااااااه ... لدرجادى .... انتى تعبان .... ده وشك احمر .. انا قولت اسيبك تفك شويه تحسس وهتسكت بعد كده لقيتك نازل لتحت .... ايه يا عم مالك شعللت كده .
انا : مش قادر يا نهى ... بجد .
نهى : ايوه .... ايوه هيا امى ... يخربيتها وليه تهيج بلد ...طب بص امى نيهمه خد منديل اهو وقعد على السرير ال ورايا اتعامل في المنديل وانا مش هبوص بس بقولك هات المنديل بعد ما تحلص عشان عيزاه .. عشان هروق شويه على نفسي بعد ما تمشي انت.
انا : طب يا نهى متيجى خديهم علطول .
نهى : لا طبعا .
انا : انا اسف ..بعلش .
نهى : هههههههههههه اسف على ايه يا هبل انت..... يخربيت عقلك ... انا اصلآ مفتوحه بس امى متعرفش تخيل بقه لو طوعتك وام قلقت وقامت وشفتنا ... هيرمينه من البلاكونه الجنبنه .
انا : ليه .
نهى : ليه هو ايه ال ليه ... وحده قامت من النوم لقت واحد بينيك في بنتها .. مستني منها ايه تعمله الشاى .
انا : طب ايه انا مش قادر .
نهى : سمسم اهده واركب العقل .
انا : لاء مش قادر .
نهى : لاء ... سمسم اوعه ايدك .
انا : لاء مش قادر تعالي
نهى : لاء سمسم لاء ..... سبنى سبنى يخربيتك .... امى هتصحه ... ياض انا صوتى على هتسمعنى ..... ااااااه لا.... يا سمسم ....... افهم بس هقولك .... انا مش بعرف اكتم صوتى .... لاء ...لاء لاء ... لاء لاء لاء.
ورحت واخد نهى ولفيت ضهره ليه وميلتها وقلعتها البنطلون بالعفيه ودخلتو فيها ززى كد
انا : خددددددددى .
نهى : اااااااااااااه ........ براحاااااااه ...... ااااااااى ... انت مدخلو اوى ااااه لا ااااااااه
انا : عايز انيك ... خددددددى ... عايز انيك يا بت المتناكة .
نهى : ااااااي ... اااوووووووف .... اااححح .. امى هتصحه امى هتصحه ...... اااااااااااه مالك ... ااااي .. بتغرزو ...... اوووف جامد كده لييييييييييييه اااااااااااااه .
انا : متقلقيش لو صحيت هتصرف ملكيش فيه .
نهى : طيب اااه مدام كده اوووووووف ماشي يله .... ااااه ارزع اوى ااااااه .... دخل اوى ...... دخاااااااال لسه في جوه مكان ااااااااااااه ايوه ايوه نيك .. نيك اوى احححححححح كيفني كده يالهوى زبرك ملهلب ااااااااه اوى اوى اوووووووى .
انا : هكيفك ... خددددددددى .
نهى : ااااااااااااااه يخربيتك براحه هتجبني ااااا ى نصييين اوووووووف .
انا : خدى يا بت خدى خدى خدددددددددى .
نهى لااااااااه اوووووووف براحه سمسم ابعد ابعد ااااااااااااه هجبهم يا سمسم ابعد هتغرق .
انا : هتيهم وانا فيكى وملكيش دعوه .
نهى : اه ... اااااه ...... ااااااااااااه يا ماما ... ااااااااااااااااه .
انا : يا بنت المره المتناكة كل ده انا غرقت .
نهى : اوووووووووف .. اااااااااه ... ما قلتلك .... براحه ... براحه ... اااا . مش كده ...... اااااااااااااااااااااه زبرك نشف اوى مالك ااااااااااااه مالك ... اوووف انت هتجبهم ولا ايه .
انا : ايوه ... هجبهم بره ولا جوه .
نهى : اااااه امممممممم ... جوه.... هتهم جوووووه .....اااااااااه اااااى.
انا : هتحبلى يا متناكة .
نهى : وانت مال اهلك انا بعرف محبلش نفسي .
انا : ماشي .. اهو .... جايين اهوووو . اهووووووو اااااااااااه .
نهى : اممممممممممممم اااااااااااااااه يابن الوسسسسسسسخاااااااا لبنك سووووووووووخن اووووى ناااااااااااار.
جبتهم فيها ونهى قفلت كسها على زوبرى ونشفت طيزها اوى زى ما يكون كسها بيبلع زورى عشان يبلع البن زى كده
وبعد كده خرجتو منها ولبست هدومى بسرعة ونزلت البيت وانا حاسس انى فرحان اوى انا نكت نهى بجد مش ممكن
نزلت دخلة البيت وداخل الاوضه بتعتى على طول ونمت لحد الضهر صحيت على صوت امى .
امى : سمسم اصحه عشان تفطر .
صحيت عشا افطر وغسلت وشى ولسه بقعد على السفرة لقيت اومى بتقولىامى : استنه ... قوم الاول صحى ايمان بنت عمك .
انا : ايمان ... هيا ايمان هنا .. جت امتى .
امى : وانت مركز في حاجه ولا عايش معانه في البيت انت يا خارج يا نايم ... ايمان جت امبارح على العشا وانت نايم وبيتت في الاوضه الصغيره .
انا : خلاص .. خلاص مش على الصبح كده الاسطوانه دى ... قايم اصحيهاوقمت اصحى ايمان و بخبط على الباب ..... واخبط .... واخبط محدش بيرد رحت عامل الباب بتاع الاوضه بطريقه قام فتح معايا وشفت ايمان في منظر اول مره اشوفها بيه زى كده
ينهااااااااااار ايه ده كل ده بز دى طلعت حكايه انا مش هعمل صوت واقفل الباب تانى وهقول لومى اى حاجه عشان دى مينفش اصحيها وهيا كده.
امى : ايه ده مصحتش ايمان ليه .
انا : اصلها نيمه اوووى ومش قده تقوم سبيها نيمه ولما تقوم تفطر .
قعدت افطر وانا دماغى في بزاز ايمان الشفتها و ام نهى و وركها ولا نهى النكتها امبارح مش قادر خلاص مش عارف اعمل ايه وزبرى وقف اعمل ايه اعمل ايه ... خلصت فطار وقمت نمت على سريرى بفكر في كل ده ولقيت نفسي بجد خلاص عايز اى حاجة اى وحده انيك فيها ... قولت طب ما انزل للبت نهى واروح لها الشقه واحاول اعمل معاها زى امبارح وفعلا لبست ورحت لبيت ام نهى خبطت فتحتلى ام نهى .
ام نهى : سمسم .. عامل ايه خش .
انا : ازيك يا ام نهى .
ام نهى : تمام .. قعد .. قعد .
انا : ماشى .... هو فين نهى .
ام نهى : راحت عند خلتها هتبات معاها النهارده .... في حاجه ولا ايه
انا : لا مفيش .. اصل انا كنت عايزها .
ام نهى : طب نهى مش موجوده دلوقت.... مينفعش ام نهى ... سمسم انت جاى ليه .
انا : مين انا ... انا جاى .... عشان ... عشان .
ام نهى : سمسم .... بصلي كده ...... اها ... فهمت .
انا : فهمتى ايه .
ام نهى : استنه ... خليك ... هقوم اعمل حاجه .
وقامت ام نهى دخلت اوضتها وغابت اوى جوه وبعد كده ندهتلى و
قومت رحتلها ودخلتلها الاوضه واتفاجأت حاجه ولا في الاحلام حاجه زى كده
انا : ايه ده ... ايه الحلوه ... والجمال ده .
ام نهى : ليك في التقيل يا واد .
انا :ده الا ليه ... ده ليه وليه وليه .
ام نهى : بس ميخرجش بره ... ولا اى حد يعرف .
انا : ال بينك وبينى محدش يعرفوا غرنا .
ام نهى : بص عيزاك تنشف عليه ... عرفه انك هتقدر ... بس انا مره عفيه شويه .
انا : ده انا هخليكى تقعدى تلات ايام متعرفيش تقفلي رجلك .
ام نهى : ايوه بقه هههههههههههههه ً.. احبك وانت كده ... بقولك اقعد على السرير .. هوريك حاجه حلوه .
انا : ماشي .
وقعد على السرير وشفت حاجه تجنن اى حد ... ده زوبرى وقف بعده ولا اكنى واخد شريط فيجرا
اول مشفتها كده ختها ونزلت بيها على السرير.
انا : خدى يا بنت المتناكة خدددددددى .
ام نهى : اااااااااه من اول يوم شوفتك فيه اااااووووه وانا عرفه انك هتركبنى .
انا : ايوه ... خددددى يالبوه ايه الكس ده كبير وغويط اوى .
ام نهي : اوووووووف ده كس حريم مش كس بنات يا كس امك ااااااااااااه ... بتركب وحده قد اومك .
انا : ايوه يا مره خددددى كسك مليان ميه كتير يا لبوه .
ام نهى : اااااااااووووووووه نيك اوى الحريم ال زيه كده كسها عايز دكر يا روح امك اااااااااااااه ااااه اوى ارزع اوى ... ارزع اوى .
انا : خدددى.. خددددددددى .
ام نهى : ااااااااااااااااااااااااه .. قولى .. اووووف ... نمت مع البت امبارح ااااااااااااااااااه اممممممممم قول .
انا : ايوه نكتها بعد ما نمتى .
ام نهى : اوى اوى اووووووووف .... طب ليه نكتها ااااااه ما انا كنت قامك امبارح امممممممممم اووووووف.
انا : وانا اعرف منين انك عيزانى .
ام نهى : ااااااووووه .... يابن الوسخه ااااااااااااه ده انا طلعتلك بزى اووووف مفهمتش .
انا : ملحوقه خدددددددددددى .
ام نهى : ااااااااااااه اه ااااه اااااااه البت نهى متعرفش حاجه ااااااااااااي واما تجيلى اووووووف تجيلى الصبح وهيا اااااااااااه مش موجوده اممممممم واما تحب تنيك نهى تانى يا معرص ااااااااااه انا مكنش موجوده في البيت اوووووف .
انا : حاضر يا متناكة..... هجبهم ... هجبهم جواكى ..
ام نهى : ااااه لا لا لا ... بره اااأاه هتهم بره لحد ااااااااه اما اركبلك الشريط ااااااااااااه اووووووووه عشا تجبهم فيه برحتك بعد كده .
وخرجت زوبرى وجبتهم على بطنها الولاول وانا بخرجوا كده
وبعدين غرقت بطنها.
انا : ايه رايك يا مره .
ام نهى : كده اقولك صحيه مبركه يا عريس .
انا : انتى حبيبتى بس مره بجد كس وطياز وبزاز اوه كده بنيك في مره .
ام نهى : ههههه ... عشان تعرف المزاج فين .. جى بكره .
انا : طبعا.
ام نهى : هعملك سمك .
انا : ايوه بقه .. شكلى هعور كسك بكره .
ام نهي : برحتك اعمل فيه ما بدالك ... المهم ... انت يله انزل بسرعه عشان نهى زمنها على وصول ونكمل بكره .... ونولنى الجالبيه دى يله ... بسرعه ... قوم من عليه ... ههههه .
انا : حاضر ... خدى الجلبيه .... هتوحشيني يا ام نهى .
ام نهى : وانت اكتر يا حبيب كس ام نهى .
ولبست هدومى وهيا ام نهى لبست الجالبيه وهيا نيمه مسطحا على السري
ونزلت روحت بتنا وبقيت كل يوم الصبح اروح انيك ام نهى و لو مش موجوده انيك نهى وهيا دى حكيتى مع جرتنا ام نهى لو عجباكوا وعيزين الجديد ورونى تعليقتكم

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: زيزووو, Mazen mohamed, Sir Jimmy و 26 آخرين
حلوه

• عجبني
التفاعلات: امير الجنس العربى، فاشخ الحريم2 و ناقد بناء
البدايه حلوه 👏 👏 🤪 🤪 :coffee: :coffee: :love: :love: :unsure: :unsure: 😘 😘 (y) (y) :D :D :giggle: :giggle: 😍 😍 o_O o_O

• عجبني
التفاعلات: Wesxxx, امير الجنس العربى, 𝔸𝔹𝕆 ℕ𝔸ℕ𝔸 و 2 آخرين
بدايه ايه يابرنس دى قصه قصير ولكن شكرا على تصويره رائعه
ده تشجيع للكاتب مع انها منقوله من للمنتدي القديم ولها تكمله

• عجبني
التفاعلات: امير الجنس العربى
ده تشجيع للكاتب مع انها منقوله من للمنتدي القديم ولها تكمله
بتعتى انا وانا ملكها الحصرى ولو رحت زى ما بتقول هتقينى هناك حبيبى مشكر مجملتك ومشاركتك

• عجبني
جميله

• عجبني
قصه جامده فشخ عااشيا بطل

• عجبني
جااامده فشخ

• عجبني
التفاعلات: mada20220 و امير الجنس العربى
القصه يعني ضعيفه شوي بس الي غطا على القصه الصاروخ التوماهوك الي فيها

• عجبني
لما نشوفك معى ايمان

• عجبني
جميله جدا وفكرتها حلوووة

• عجبني
جامده

• عجبني
جامده ياسطى

• عجبني
مفيش صور ظاهرة فى القصة

• عجبني

جامده فشخ يا برنس​

• عجبني
الجزء الجديد امتا يا عمنا

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حلوة استمر

الجارة الجديده وبنتها وحكايتهم هم الاثنين

جايب حكايه حلو منى ليكم زهقت من التسلسل قولت اكتب حكايه بسيطه حلوه تبسطكم حكاية النها رده عن جرتنا الجديدة ام نهى اعرفوا عنها وعن بنتها بسرعه كده .
ام نهى دى ست مطلقه في الثلاثينات حته بلدى ملها حل وعندها بنت اسمها نهى فى تانبه ثانوي القصة تبتدئ من اليوم الاهم في حياتي وده كان يوم خميس الضهر مع صوت امى وهيا بتحصيني .
امى : سمسم ..... سمسم اصحا ... اصحا بسرعه عيزاك قوم اقولك .
انا : ايه .. في ايه .. حد يصحى حد كده .
امى : معلش يا حبيبي .. اصل اللتحتينا جم فيها سكان جداد وشكلها كده وحده ست ومعهمش حد غير بتها ويطلعوا حجات .. فعيزاك يا حبيبي تنزل تسعدهم يله بسرعه.
انا : يله .. وبسرعه ... انتى مالك محسسينى انهم فرقين معايا ولا العماره كله اصلا فرقه معايا غير بس البت سوزى ال في التاسع .
امى : اها .. عرفاها .. ام قط .
انا : عليكى نوووور .... سبينى انام بقه .
امى : ايوه ايوه .. ما هيا سوزى دى ال كل يوم بتجرك على السطح مش عرفه ليه ....تعملوا ايه فوق السطح يله .
انا : بوريها الحمامة .
امى : اااانت يلااا يا ساافل ... انت اجننت .
انا : الحمامه البيضة بتاعت عم رفعت .. ام جناحين .. مالك يا امى فيكى ايه على الصبح .
امى : ااها .. فهمت .. ابقه وضح ام كلامك شويه وقوم سااعد الولية يله اخلاص .
انا : اووووف على كده بقه ... حاضر نازل اساعدها خلاص ارتحتى كده اوعي كده بقه عشان البس .
وفعلا سمعت كلام امى ولبست ونزلت وااه على ما اول ما نزلت شفت لأول مره ام نهى .. ويا لعلى ام نهى دى ..وعشان اوصلك عمله ازاى هقولك .. ام نهى دى صاحبة ما قولة العباية فن مش عن عن ..جامده هبل ... جامده بس
حاجه كده مراه بزاز و طيايز و بتتهز ومهيجا الشارع .
وليها بنت اسمها نهى اول مشفتها بصراحه مابقتش قادى امسك نفسي عليها ...المهم دخلت كده بشكل برنس بقه وجنتل و جرتي الجديدة وانا شهم العماره والجو ده اول ما اتكلمت .
انا : مساء الخير .. نورتي العماره .. انا سمسم جارك في العمارة وكنت جاي اسعدك فى تطليع الحاجة بتعتك وكده .
ام نهى : سمسم ... وجى تساعدني ... لا وماله .بس تفتكر انا بقالى قد ايه وقفه في الشارع بطلع في الحاجة ها .
انا : قد ايه ... ااها ... مش عارف الحقيقة .
ام نهى : سعتين ... بقالى سعتين .. تفتكر كام واحد جيه عشان يسعدني وانا قولتلو لا.... كتييييير اوى انا مش عيزه حد يسعدني انا حره واتفضل امشى وشوف حاجه تعملها وخف عينك من على العبايات بتاعت الحريم شوية عشان صحتك يا حبيبي .
انا : عبايات ايه .. ده انا ..ده انا .
ام نهى : بص يا عثل .... انا شيفاك في الازاز بتاع البوفيه ال على العربية وانت واقف من ضهرى على باب المدخل وانت بتجبنى من فوق لتحت من ضهرى ... امشي امشي .
انا بقه مش عايز اوصفلكوا منظرى قدمها ايه كان بلح وكمان برفع عيني لفوق لقيت امى بصه من البلكونه وسمعت وشافت كل حاجة زى ما سواق العربية كان بيضحك والدنيا جميلة واحله اصتباحه ...وبعد كده ام نهى راحت تكمل تطليع الحاجة بتاعتها وانا واقف في نص هدومى وبعديها لقيت ايد بتخبط على كتفي .
نهى : ايه ي معلم .. اخبارك .. مش قدم اوى جو الفرجه عاى العبايات ده ههههههههه متقلقش امى مديقه بس عن اليوم كان في شويت لعبكه انا نهى مندو بنت صحبت العبايه ههههههه .
انا : ههههههه ماشي .... انا سمسم .
نهى : ماشي يا عم سمسم ... عندك نت.
انا : ايوه عندى نت .
نهى : اشطه يبقه اخر اليوم هتعملى وصله وفلوس الاشتراك بالنص .
انا : ماشى ... مفيش مشاكل .
نهى : كلام جميل ... ادينى رقمك .
وخدت نهى رقمى وبعدها طلعت لقيت امى وقفه على الباب .
امى : خش .. خش ... اقفل الباب ..... وبعدين في بتاعك ال شيلو على كتفك ده .... انتى غاوى تحرجنى مع الجيران .
انا : يا امى ... مش كده هيا فهمتنى غلط .
امى : غلط .. ده انا شيفاك من فوق وانت عينك رشقه فى طيز الوليه ... تروح انت فين في الطياز العريضه دى يا سمسم ... الحاجات الكبيره دى ليها رجلتها يهبل ... روح نام روح .
طبعا شكلى زى الزفت فا دخلت نمت لحفظ ماء الوجه .... وعلى العشا كده لقيت نهى بتكلمنى بتقولى انها جابت سلك النت وانها عيزانى انزلها اركب سلك النت .. نزلت وخبطت على الباب ونهى فتحتلى .
نهى : خش .. خش .
انا : طب بنسبة لى امك .
نهى : هههههه ياعم ادخل امى نامت من نص ساعة وتعبانه من الهده ... مش هتصحه تكلك متخفش.
انا : طب .. عيزه السلك من الشباك ولا من البلكونة .
نهى : من بلكونة الاوضة بتعتى .
انا : ماشى . بقولك عايز ادخل الحمام .
نهى : روح .. اعبال ما اظبت كده .
ورحت الحمام وانا داخل الطرقة بابص لقيت ام نهى نيمه على السرير لبسه قميص احمر و وركها وفخدها ايه خلوا زوبرى وقف نااااااااار.

مش قادر بجد نفسي انط عليا وهيا نيمه كده بذات اول ما دخلت متسحب الاوضه وقربت شويه شويه من السرير بتعها وشفها وهى نيمه عن قرب زوبرى وقف جامد اوى وعايز انكها في كسها وفي الليه بتعتها طيزها وفخدها جمدين اوى زى الصوره دى
بعدها قولت ام نهى دى لازم انكها بس ازاى ... وشويه وانا بتفرج على ام نهى سمعت صوت نهى بينادى عليه .
نهى : سمسم .. يا سمسم خلاص .
انا : ايه يا بت بتنادى كده ليه .
نهى : بت ... ماشى يا حيلتها عشان انت في بتنا بس .
انا : حيلتها .... طب ماشى شوفي مين ال هيوصلك نت من عنده .
نهى : هههههههه ايه ياض انت قفشت وبعدين احنا مش بقينه صحاب ولا ايه .
انا : صحاب ماشى بس لسانك ده عايز قطعو.
نهى : ههههههههههه بعلش انا مع الصحابى لسانى زفر شويه .
انا : طب يله يا روح امك عشان نوصل النت ليكى .
نهى : جهزه يا بتاع اومك .
انا : ماخلاص يا كس امى .
نهى : هههه حد جه جنب الحلوه امك .
انا : لا ده انتى شكلنا كده مش هنبقه صحاب وبس .
نهى : معاك في اى حاجه انت شفها .
رحت مقرب عليها ولسه بلف ايدى حولين وسطها قامت بعدت لوره ومسكت ايدى وقلتلى .
نهى : لاء لاء .. يخربيتك .. يخربيتك يا غشيم .
انا : ايه في ايه .
نهى : مفيش حاجه بتتاخد كده يا عبييييط ..ههههههههه ... الايام جيه كتير وهعلم حاجه في حياتك عشان انت ميتسكتش عليك ... تعاله يله نخلص حوار النت ده ههههههههه ... الواد داخل يحضنى ههههه وش .. وش كده .. ده انت مصيبه .
بجد انا كسمسم اتكسفت من البت دى وعرفت انا مش سهله زى امها بس كده جت اول الفكره ال هتخلينى ايك ام نهى ام طياز ملبن دى ... وخلصنا النت وصلتلها نت من عندى وضفتها عندى على الفيس والواتس و السكاى بى والدنيا هتقول ايه وبعديه لقتها على الساعه اتنين باليل بتكلمنى فيس وبتقولى .
نهى : سمسم بقولك ايه .
انا : ايه يا نهى عيزه ايه .
نهى : بقولك تعرف تنزلى دلوقت .
انا : ايه يا نهى بقه .. انا عارف انك مش قدره .. بس بجد مليش مزاج النهارده خليها بكره .
نهى : مش قدره اييييه .. ومزاج اييييه هو انا بقولك تعاله ازنقنى ههههههههههه اللاب بتاعى بيقع نسخه وانا مهتجاه ضرورى ههههه.... بس اما اشوفك ههههه...هوريك على الكلام ده .
انا : يا بت انتى تطولى انى ازنقك اصلآ .
نهى : وانت يا روح ام تعرف اصلآ تزنقني هههههههههههه ..مش بقولك غشيم .
انا : طب وامك اما تلقينى داخل عندكوا الساعة اتنين باليل هتقول ايه .
نهى : لااااا متقلقش ... مش انا اصغر منك .. امى بتقول عليه انى بميت راجل وعقلى يوزن بلد وامى بتصق فيا اوى تعاله اخلص .
انا : حاضر .. بس انا جعان .
نهى : يا عم تعاله بس وهتفحق بس انجز هههههههههه يلا بسرعه.
خرجت من بتنا متسحب عشان محدش يصحا ونزلتلها .
نهى : خش يا جميل تعاله .
لقيت صوت ام نهى بينادى عليه .
ام نهى : سمسم ... تعاله .
نهى : روح سلم عل امى وتعاله انا على اللاب في الاوضه .. يله بسرعه .
دخلت لقيت امه قعده في الاوضه...قعده كانت بتعدل في هدومها عشان انا داخل شكلها كانت قعده برحت
ام نهى : ايه يا سمسم عامل ايه .
انا : تمام يا ام نهى عمله ايه .
ام نهى : تمام ... متشكرين على النت .
انا : لا على ايه دى حاجه بسيطه .
ام نهى : لا يا حبيببى ازاى .. دى حتى نهى فضلت تشكر فيك اوى وبتقولى انك جدع .. وكمان بقيتوا صحاب .
انا : كلك زوق ... وشرف ليه ان انا ونهى نبقه صحاب .
ام نهى : صحاب نهى يعنى صحابى لازم تفهم كده .
انا : بجد ... ماشى .
ام نهى : بقولك روح براحه كده بص على نهى شفها في الاوضه وتعاله ... اتاكد بس .
انا : في حاجه ولا ايه .
ام نهى : يا واد روح اعمل ال بقولك عليه .
رحت اتاكدت ان نهى على اللاب في اوضتها ورجعتلها .
انا : ايوه في اوضتها على اللاب .
ام نهى : طب تعاله قرب هنا .... يواد قرب متخفش .. هو انا هكلك ده ايه ده .. تعاله .
انا : اهو ...فى ايه .
ام نهى : قولى يا واد وبصراحه .. ايه غيتك في النسوان الكبيره .
هيا قالت كده و وشى جاب الوان .
ام نهى : هههههههههههه يخربيتك يا واد انت مالك كشيت كده ليه متخفش ... نهى متعرفش حاجه من ال بكلمك فيه ومش هتعرف قول بس .
انا : طب هو انتى بتقولة ليه الكلام ده .
ام نهى : نعم يا روح امك .. ما انت دخلت الوضه الصبح وشفتنى وانا نيمه وكمان خت وقتك ده غير فرجتك عليه وانا بطلع الحاجه وانا بالعبايه .
انا : ايه ده .... هو انتى كنتى صحيه .
ام نهى : ههههههههههه يالهوى على الواد ... يا واد اهده كده وشك اتخطف كده ليه ما قلتلك متخفش ال معايا في الكلام كلامه في بير ....ههههههههه طلعت بتتكسف انا قلت بردوا كده .
انا : قولتي ايه .
ام نهى : انك مش بجح .. شفتك في مراية الشفونيرا وانا نيمه ولقيت في عينك نظره .. بقالى كتير مشفتهاش بعد ما كنت هقوم اديك ميت قلم على وشك ... لقيت من جوايه حاجه بتقولى سبيه .
انا : هكلمك بصراحه ... انا مش عارف ليه ..بعمل .كده .... بس انا مش بعمل كده مع كل الناس ... انتى بس شدتينى شويه وغظبن عنى بعلش متزعليش .
ام نهى : ههههههههههه يا واد انا مش زعلانه ... بس انت عجبتني انك اتكلمت بصراحه ....هههههههههههه كده يبقه انتى اطمنتلى وتكلمت على فكره انا بحب الولاد اوى كان نفسى اخلف ولد بس خلفت نهى حبيبتي مليش غيرها خلفتها وطلقت ههههههههههههه .
انا : بجد ليه .. اطلقتى ليه .
ام نهى : اهو نعمل ايه .. ملوش نصيب .
انا : اصدك ال كان جوزك ... طب .. ملوش نصيب في ايه .
ام نهى : اصل طلع ملوش في المهلبيه هههههههههههههه يا واد روق كده مالك ممشيها رسمى كده ليه .
انا : لا خالص ... ده انا حتى شكلنا فعلا هنبقه صحاب انا وانتى .
ام نهى : ايوه يا واد كده فكها وقولى .....اتفرجت على ايه بقه وانا نيمه قول متكسفش .
انا : بصراحه كده ... مش كتير يعنى ... اتفرجت عليكى من ضهرك .
ام نهى : ايه من ضهرك دى ... قول وخليك جرء وبطل الخشه ال عندك بزياده ده ..... ده ايه الزمن ال فيه الولاد بيختشوا اكتر من البنات ده ... هتخلفوا ازاى ... اتكلم يا واد .
انا : يعنى ... كتافك .
ام نهى : اول ما عينك جابت جابت الكتاف .... لاء طلعت بتفهم يا واد كمل .
انا : وتقسيمت ضهرك .
ام نهى : ايه رايك في الوسط .
انا : جاااااااامد .
ام نهى : ههههههههه طب كمل يا وسخ .
انا : هههه ... حاضر ... ومن تحت طهرك كده .
ام نهى : ايه من نحت ضهرك دى .
انا : ال عندك من تحت من ضهرك ..... الكبار دول .
ام نهى : اظدك المكاوى ... الطياز .... اسمهم كده ..... ههههههههه شكلك حلو وانت بتتكسف .. ها كمل .
انا : وفخادك و رجليكى حلوين اوى .
ام نهى : ههههههههه حلوين ..... عجبوك يا واد .... كده نقصك حاجه مشفتهاش .
انا : ايه ... ايه الحاجه دى .
ام نهى : صدرى .... تشوف صدرى ... استنه .
وراحت مطلعه صدره ورتهولى زى كده .
بعد اما شفت بزازها زوبرى وقف جامد وبقيت مش قادر وخرجت بسرعه من اوضتها .
ام نهى : يا واد خد ههههههههههههه انت يا سمسم يخربيت عقلك ههههههههههههههههههههه طب اعمل نسخة اللاب كويس عشان عيزاه .
ورحت دخلت اوضت نهى وانا مش على بعضي .
نهى : مالك ياض مش على بعضك فيك ايه .
انا : انا ... لا .. لا مفيش .
نهى : ههههههههه هيا امى قرست عليك ولا ايه .
انا : ايه .
نهى : ايه ... ههههههههه هو ايه ال ايه ..... يا ماااامااااااااا .... انتى يا ست انتى .
ام نهى : ايه يااااااا بت .
نهى : خدى تعالى هنا يا وليه .
ام نهى : ايه انا جيت اهو في ايه .
نهى : عملتى ايه في الواد .
ام نهى : ههههههههههه ولا عملتله حاجه ده انا لسه كنت بنكشو لقيتو جرى .
نهى : ههههههههههه حرام عليكى يا وليه ده مش حملك .
ام نهى : انا عرفه ياختى شباب اليومين دول عملين كده ليه .
نهى : ملكيش دعوه فى الواد ..ده انا سلفاه ....امو هتجرى ورانه .
ام نهى : هههههه اهو عنك يختي .
نهى : ماشى يا موزه ... يله روحى نامى سمسم هيخلصلى اللاب وهينزل على ا
طول .
ام نهى : طيب ياختى تصبحوا على خير .
نهى كده يا وليه هتخشي تنامى وتسبيه معايا لوحد .. افرض عمل حاجه فيه وانتى نيمه .
ام نهى : ههههههههههههههه لا يا بنت الوسخه انا اتأكدت من الحاجه دى بنفسي متقلقيش .
نهى : يا وليه انتى اتجننتى ..بتشتمينى قدامه صحبى بوظتيلى البرستيج .... يله روحى نامى .
وقعدت انا ونهى نعمل اللاب وامها نامت وانا دماغى مش بتفكر في حاجه غير ام نهى .... وبزاز ام نهى ..... وطياز ام نهى ... وفخاد ام نهى ...ورجلين ام نهى .... زوبرى وقف اوى ونهى ابتدت تلاحظ طب ايه مديت ايدى براحه على رجل نهى وبحسس ونهى سكتت متكلمتش نزلت بأيدى عند كسها من على الهودوم لقيت نهى بتقولى .
نهى : يااااااه ... لدرجادى .... انتى تعبان .... ده وشك احمر .. انا قولت اسيبك تفك شويه تحسس وهتسكت بعد كده لقيتك نازل لتحت .... ايه يا عم مالك شعللت كده .
انا : مش قادر يا نهى ... بجد .
نهى : ايوه .... ايوه هيا امى ... يخربيتها وليه تهيج بلد ...طب بص امى نيهمه خد منديل اهو وقعد على السرير ال ورايا اتعامل في المنديل وانا مش هبوص بس بقولك هات المنديل بعد ما تحلص عشان عيزاه .. عشان هروق شويه على نفسي بعد ما تمشي انت.
انا : طب يا نهى متيجى خديهم علطول .
نهى : لا طبعا .
انا : انا اسف ..بعلش .
نهى : هههههههههههه اسف على ايه يا هبل انت..... يخربيت عقلك ... انا اصلآ مفتوحه بس امى متعرفش تخيل بقه لو طوعتك وام قلقت وقامت وشفتنا ... هيرمينه من البلاكونه الجنبنه .
انا : ليه .
نهى : ليه هو ايه ال ليه ... وحده قامت من النوم لقت واحد بينيك في بنتها .. مستني منها ايه تعمله الشاى .
انا : طب ايه انا مش قادر .
نهى : سمسم اهده واركب العقل .
انا : لاء مش قادر .
نهى : لاء ... سمسم اوعه ايدك .
انا : لاء مش قادر تعالي
نهى : لاء سمسم لاء ..... سبنى سبنى يخربيتك .... امى هتصحه ... ياض انا صوتى على هتسمعنى ..... ااااااه لا.... يا سمسم ....... افهم بس هقولك .... انا مش بعرف اكتم صوتى .... لاء ...لاء لاء ... لاء لاء لاء.
ورحت واخد نهى ولفيت ضهره ليه وميلتها وقلعتها البنطلون بالعفيه ودخلتو فيها ززى كد
انا : خددددددددى .
نهى : اااااااااااااه ........ براحاااااااه ...... ااااااااى ... انت مدخلو اوى ااااه لا ااااااااه
انا : عايز انيك ... خددددددى ... عايز انيك يا بت المتناكة .
نهى : ااااااي ... اااوووووووف .... اااححح .. امى هتصحه امى هتصحه ...... اااااااااااه مالك ... ااااي .. بتغرزو ...... اوووف جامد كده لييييييييييييه اااااااااااااه .
انا : متقلقيش لو صحيت هتصرف ملكيش فيه .
نهى : طيب اااه مدام كده اوووووووف ماشي يله .... ااااه ارزع اوى ااااااه .... دخل اوى ...... دخاااااااال لسه في جوه مكان ااااااااااااه ايوه ايوه نيك .. نيك اوى احححححححح كيفني كده يالهوى زبرك ملهلب ااااااااه اوى اوى اوووووووى .
انا : هكيفك ... خددددددددى .
نهى : ااااااااااااااه يخربيتك براحه هتجبني ااااا ى نصييين اوووووووف .
انا : خدى يا بت خدى خدى خدددددددددى .
نهى لااااااااه اوووووووف براحه سمسم ابعد ابعد ااااااااااااه هجبهم يا سمسم ابعد هتغرق .
انا : هتيهم وانا فيكى وملكيش دعوه .
نهى : اه ... اااااه ...... ااااااااااااه يا ماما ... ااااااااااااااااه .
انا : يا بنت المره المتناكة كل ده انا غرقت .
نهى : اوووووووووف .. اااااااااه ... ما قلتلك .... براحه ... براحه ... اااا . مش كده ...... اااااااااااااااااااااه زبرك نشف اوى مالك ااااااااااااه مالك ... اوووف انت هتجبهم ولا ايه .
انا : ايوه ... هجبهم بره ولا جوه .
نهى : اااااه امممممممم ... جوه.... هتهم جوووووه .....اااااااااه اااااى.
انا : هتحبلى يا متناكة .
نهى : وانت مال اهلك انا بعرف محبلش نفسي .
انا : ماشي .. اهو .... جايين اهوووو . اهووووووو اااااااااااه .
نهى : اممممممممممممم اااااااااااااااه يابن الوسسسسسسسخاااااااا لبنك سووووووووووخن اووووى ناااااااااااار.
جبتهم فيها ونهى قفلت كسها على زوبرى ونشفت طيزها اوى زى ما يكون كسها بيبلع زورى عشان يبلع البن زى كده
وبعد كده خرجتو منها ولبست هدومى بسرعة ونزلت البيت وانا حاسس انى فرحان اوى انا نكت نهى بجد مش ممكن
نزلت دخلة البيت وداخل الاوضه بتعتى على طول ونمت لحد الضهر صحيت على صوت امى .
امى : سمسم اصحه عشان تفطر .
صحيت عشا افطر وغسلت وشى ولسه بقعد على السفرة لقيت اومى بتقولىامى : استنه ... قوم الاول صحى ايمان بنت عمك .
انا : ايمان ... هيا ايمان هنا .. جت امتى .
امى : وانت مركز في حاجه ولا عايش معانه في البيت انت يا خارج يا نايم ... ايمان جت امبارح على العشا وانت نايم وبيتت في الاوضه الصغيره .
انا : خلاص .. خلاص مش على الصبح كده الاسطوانه دى ... قايم اصحيهاوقمت اصحى ايمان و بخبط على الباب ..... واخبط .... واخبط محدش بيرد رحت عامل الباب بتاع الاوضه بطريقه قام فتح معايا وشفت ايمان في منظر اول مره اشوفها بيه زى كده
ينهااااااااااار ايه ده كل ده بز دى طلعت حكايه انا مش هعمل صوت واقفل الباب تانى وهقول لومى اى حاجه عشان دى مينفش اصحيها وهيا كده.
امى : ايه ده مصحتش ايمان ليه .
انا : اصلها نيمه اوووى ومش قده تقوم سبيها نيمه ولما تقوم تفطر .
قعدت افطر وانا دماغى في بزاز ايمان الشفتها و ام نهى و وركها ولا نهى النكتها امبارح مش قادر خلاص مش عارف اعمل ايه وزبرى وقف اعمل ايه اعمل ايه ... خلصت فطار وقمت نمت على سريرى بفكر في كل ده ولقيت نفسي بجد خلاص عايز اى حاجة اى وحده انيك فيها ... قولت طب ما انزل للبت نهى واروح لها الشقه واحاول اعمل معاها زى امبارح وفعلا لبست ورحت لبيت ام نهى خبطت فتحتلى ام نهى .
ام نهى : سمسم .. عامل ايه خش .
انا : ازيك يا ام نهى .
ام نهى : تمام .. قعد .. قعد .
انا : ماشى .... هو فين نهى .
ام نهى : راحت عند خلتها هتبات معاها النهارده .... في حاجه ولا ايه
انا : لا مفيش .. اصل انا كنت عايزها .
ام نهى : طب نهى مش موجوده دلوقت.... مينفعش ام نهى ... سمسم انت جاى ليه .
انا : مين انا ... انا جاى .... عشان ... عشان .
ام نهى : سمسم .... بصلي كده ...... اها ... فهمت .
انا : فهمتى ايه .
ام نهى : استنه ... خليك ... هقوم اعمل حاجه .
وقامت ام نهى دخلت اوضتها وغابت اوى جوه وبعد كده ندهتلى و
قومت رحتلها ودخلتلها الاوضه واتفاجأت حاجه ولا في الاحلام حاجه زى كده
انا : ايه ده ... ايه الحلوه ... والجمال ده .
ام نهى : ليك في التقيل يا واد .
انا :ده الا ليه ... ده ليه وليه وليه .
ام نهى : بس ميخرجش بره ... ولا اى حد يعرف .
انا : ال بينك وبينى محدش يعرفوا غرنا .
ام نهى : بص عيزاك تنشف عليه ... عرفه انك هتقدر ... بس انا مره عفيه شويه .
انا : ده انا هخليكى تقعدى تلات ايام متعرفيش تقفلي رجلك .
ام نهى : ايوه بقه هههههههههههههه ً.. احبك وانت كده ... بقولك اقعد على السرير .. هوريك حاجه حلوه .
انا : ماشي .
وقعد على السرير وشفت حاجه تجنن اى حد ... ده زوبرى وقف بعده ولا اكنى واخد شريط فيجرا
اول مشفتها كده ختها ونزلت بيها على السرير.
انا : خدى يا بنت المتناكة خدددددددى .
ام نهى : اااااااااه من اول يوم شوفتك فيه اااااووووه وانا عرفه انك هتركبنى .
انا : ايوه ... خددددى يالبوه ايه الكس ده كبير وغويط اوى .
ام نهي : اوووووووف ده كس حريم مش كس بنات يا كس امك ااااااااااااه ... بتركب وحده قد اومك .
انا : ايوه يا مره خددددى كسك مليان ميه كتير يا لبوه .
ام نهى : اااااااااووووووووه نيك اوى الحريم ال زيه كده كسها عايز دكر يا روح امك اااااااااااااه ااااه اوى ارزع اوى ... ارزع اوى .
انا : خدددى.. خددددددددى .
ام نهى : ااااااااااااااااااااااااه .. قولى .. اووووف ... نمت مع البت امبارح ااااااااااااااااااه اممممممممم قول .
انا : ايوه نكتها بعد ما نمتى .
ام نهى : اوى اوى اووووووووف .... طب ليه نكتها ااااااه ما انا كنت قامك امبارح امممممممممم اووووووف.
انا : وانا اعرف منين انك عيزانى .
ام نهى : ااااااووووه .... يابن الوسخه ااااااااااااه ده انا طلعتلك بزى اووووف مفهمتش .
انا : ملحوقه خدددددددددددى .
ام نهى : ااااااااااااه اه ااااه اااااااه البت نهى متعرفش حاجه ااااااااااااي واما تجيلى اووووووف تجيلى الصبح وهيا اااااااااااه مش موجوده اممممممم واما تحب تنيك نهى تانى يا معرص ااااااااااه انا مكنش موجوده في البيت اوووووف .
انا : حاضر يا متناكة..... هجبهم ... هجبهم جواكى ..
ام نهى : ااااه لا لا لا ... بره اااأاه هتهم بره لحد ااااااااه اما اركبلك الشريط ااااااااااااه اووووووووه عشا تجبهم فيه برحتك بعد كده .
وخرجت زوبرى وجبتهم على بطنها الولاول وانا بخرجوا كده
وبعدين غرقت بطنها.
انا : ايه رايك يا مره .
ام نهى : كده اقولك صحيه مبركه يا عريس .
انا : انتى حبيبتى بس مره بجد كس وطياز وبزاز اوه كده بنيك في مره .
ام نهى : ههههه ... عشان تعرف المزاج فين .. جى بكره .
انا : طبعا.
ام نهى : هعملك سمك .
انا : ايوه بقه .. شكلى هعور كسك بكره .
ام نهي : برحتك اعمل فيه ما بدالك ... المهم ... انت يله انزل بسرعه عشان نهى زمنها على وصول ونكمل بكره .... ونولنى الجالبيه دى يله ... بسرعه ... قوم من عليه ... ههههه .
انا : حاضر ... خدى الجلبيه .... هتوحشيني يا ام نهى .
ام نهى : وانت اكتر يا حبيب كس ام نهى .
ولبست هدومى وهيا ام نهى لبست الجالبيه وهيا نيمه مسطحا على السري
ونزلت روحت بتنا وبقيت كل يوم الصبح اروح انيك ام نهى و لو مش موجوده انيك نهى وهيا دى حكيتى مع جرتنا ام نهى لو عجباكوا وعيزين الجديد ورونى تعليقتكم
احلي من القصه الصور المرفقة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%