NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: Rary
  • طب!
التفاعلات: Dr Yousef
شاركوني اراءكوا ايه الممتع في الوضع ده
بالنسبة للرجالة ايه اللي بيمتعك انك تكون بتنيك واحدة ست بس في راجل تاني بيشاركك فيها
وبتحب حاجة زي كدة وممكن تجربها ولا لا
وبالنسبة للستات نفسك تجربي حاجة زي كدة وان يكون في اتنين رجالة بيتبادلوا عليكي ولا ممكن تخافي من حاجة زي كدة
انا نفسي في العكس يكون اتنين ستات

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
تموتو ف الاختراع مفيش بعد الراجل والست لوحدهم كل شويه نشذ عن القاعده ونهبد

• أتفق
التفاعلات: فاشخ الشرموطة
  • عجبني
التفاعلات: Moheb sex و Dr Yousef
  • عجبني
بالنسبة للرجالة ايه اللي بيمتعك انك تكون بتنيك واحدة ست بس في راجل تاني بيشاركك فيها
وبالنسبة للستات نفسك تجربي حاجة زي كدة وان يكون في اتنين رجالة بيتبادلوا عليكي ولا ممكن تخافي من حاجة زي كدة
بحب كيف اثنين يستونني انا و لما وحدة فوق بيضاني والاخر بلعب فبزازها او حتى الحس ليها وبحب كيف اغير من طيز لطيز

بحب كيف اثنين يستونني انا و لما وحدة فوق بيضاني والاخر بلعب فبزازها او حتى الحس ليها وبحب كيف اغير من طيز لطيز
هوه ده الكلام

• حبيته
التفاعلات: MR khalid
مش بحب المغامرة
دى مش مغامره عادية دة جنون وفقدان حاجات كتير جدا مستحيل تكون مغامره عاديه دة علشان المراهقه بس والشهوه هي الي بتسوقك انما لما تكبري شويه هتعرف ان دة جنون والي بيعمل كدة ياما شرف راح من زمان ومش لاقي حل غير انه يكمل ياما علشان الفلوس والاثنين اوسخ من بعض

• أتفق
التفاعلات: drsniper666
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حب التغير
وانا جربتها فيها متعه كبيره

• الموضوع ده يدعو للتفكير
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: يو يو و Moheb sex
بصراحة بتمتع لما بنيك واحدة قدام جوزها خصوصا لو هو اللي خلاني اقتنع بالفكرة ، بحس إني بوصلها لمرحلة هو نفسه موصلهاش معاها ، وبتحس برعشة ومتعة اكبر وحاجات مختلفة بتجربها ، انا جربت 3 مرات الموضوع دا ومنهم كان من هنا وحقيقي ممتع فشخ ❤️

دى مش مغامره عادية دة جنون وفقدان حاجات كتير جدا مستحيل تكون مغامره عاديه دة علشان المراهقه بس والشهوه هي الي بتسوقك انما لما تكبري شويه هتعرف ان دة جنون والي بيعمل كدة ياما شرف راح من زمان ومش لاقي حل غير انه يكمل ياما علشان الفلوس والاثنين اوسخ من بعض
عندك كام سنة.....عشان تكون خبير سكس
مش لازم الشعور ب الجنس يكون عن تجربة شخصية
فقط احساس بالشهوة عن تخيل وضع معين او مشاهدته ك فيلم او فيديو ...خبرتك في الجنس للأسف...مش تمام
معظم من يتباهون برجولتهم مثلا ....لا رجولة لهم ....رجولتهم عنجهية علي الفاضي .....هذا مثال ..وليس المقصود به أي تجريح لكم ولا ينتمي لكم من قريب او بعيد
شكرا لزوقك .....

تم تعديل الموضوع (غير مسموح بنشر الصور في الموضوع)

• عجبني
الخصوصية افضل وحتي عشان التركيز مش بحب الطفاسة انا جربت مع اتنين ستات بس كل واحده لوحدها كانت احلى

طب ليه ما يكونش انه الاتنين بنات مش اتنين ولاد وبنت
ثانيا اعتقد ممكن اجربها في حاله واحدة فقط الا وهي انه تكون زوجة الشخص التاني ده وما تكونش مشاركه كامله اكون انا متحكم ف العلاقه كامله والشخص ده يكون مثلا ديوث ومازوخي شويه عشان اقدر اهينه شويه قدامها وتكون هي مستمتعه انه زوجها كدا قدامها وتكون بتحب العنف اكيد ولو بدأت تشوف نفسها ع زوجها وفكرت تهينه هي اجيبها من شعرها واعرفها قيمتها هي كمان بس الشرط الاساسي والوحيد انه تكون كل الاطراف مستمتعه بده مش مجرد انه اجي ع شخص ف سبيل متعه شخص تاني
سوري لو بقول حاجه مش منتشره او كدا بس انا ميولي ساديه شويه عشان كدا بقول الافكار دي 😂😂😂😂😂

• معجبنيش
التفاعلات: drsniper666
اعتقد هتكون متعة كبيرة للست والاتنين الرجالة اللى معاها. والكل هيستمتع

انا غيور حتي لو شرموطة شاقطها بتاعتي وبس لحد ما نخلص مشاعري ليها وبس ولا حتي اتنين اتنين اه هسد وهكيفهم لكن لا انا بحب موضوع
man vs woman الموضوع مثير اكتر مشاعرك كلها لواحدة
هيا جنون وزيادة شهوة ةنما المتعة الحقيقية لما تعملها بمشاعرك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%