NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال التنزيل من غير ايد

شباب انا دي تاني مره بسال ازاي انزل من اغير ايدي والناس اللي عامله خبره انا اتنكت من احجام كبيره وجربت الخيار بكل مقاساته وفي كل الاوضاع عايز نصيحه حد مجرب ومش طالبه فتي عشان الموضوع مضايقني جدا

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Khaled6, هيبة رجل, Kokik و شخص آخر
JinJnql.gif JinJo12.gif JinJxgS.gif JinHQOg.gif JinJ3en.gif

• عجبني
  • حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: عنتيل المحله متاح, هيبة رجل, Dark shadows و 5 آخرين
شباب انا دي تاني مره بسال ازاي انزل من اغير ايدي والناس اللي عامله خبره انا اتنكت من احجام كبيره وجربت الخيار بكل مقاساته وفي كل الاوضاع عايز نصيحه حد مجرب ومش طالبه فتي عشان الموضوع مضايقني جدا
الموضوع عايز وقت ونيك كتير هتلاقي نفسك مره في مره بتنزل من غير ما تلمسه

• عجبني
التفاعلات: Lol2024
ممكن متنزلش خالص مش كل الناس زي بعضها في الحتة دي
بتبقى بسبب مداعبة البروستاتا من جوة الخرم

• عجبني
التفاعلات: Kokik و asaad2024
ممكن متنزلش خالص مش كل الناس زي بعضها في الحتة دي
بتبقى بسبب مداعبة البروستاتا من جوة الخرم
اعتقد التصوير والحاجات ده بيعملوا تجهيزات عشان يوصولنا لحالات صعبة المشكلة ان في ناس بتصدقها وتنقتنع ببها

• عجبني
التفاعلات: Kitten Boss
اعتقد التصوير والحاجات ده بيعملوا تجهيزات عشان يوصولنا لحالات صعبة المشكلة ان في ناس بتصدقها وتنقتنع ببها
لا هو في ناس فعلا بتنزل عادي وهي بتتناك بس واضح مش كل الناس زي بعض

• عجبني
التفاعلات: Kokik و سالب جديد للفتح
لا هو في ناس فعلا بتنزل عادي وهي بتتناك بس واضح مش كل الناس زي بعض
انا بنزل عادى بس الموضوع صعب

بتفرق من شخص لشخص انا اول مرة اداعب البروستاتة جبتهم

• عجبني
التفاعلات: Kokik
على حسب خبرة الموجب اللى معاك أنه يوصلك لكده

هترجع زبك ورا بين فخادك واتفرج ع حاجة تهيجج وحرك فخادك ولو تعرف تلعب في طيزك هتنزل لوحدك

بص الموضوع دى تخصك انت اى حد يقدر ينزل من غير ما يلمسه بس الموضوع كله فى نسبه اثتثارك وهيجانك مع الى معاك مش بالاحجام خالص كل الموضوع نفسى يعنى مثلا انت الى معاك مشتقله اووى وبتحبه اووى ممكن اول ما يدخله فيك تنزل على طول اما وانت مع نفسك افضل حل انك تتخيل وانت بتتفرج على فيلم وانت بتلعب فى طبزك هتلاقى نفسك نزلت انا بقولك عن تجربه

• عجبني
التفاعلات: Lol2024 و Kokik
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بسيطه اعمل لمفشك مساج بروستاتا وهو حينزل من غير ما حتا تلمسه

بص يا سيدى اشرحهالك انا..
اولا انك تنزل من غير لمس دا بيحصل لما البروستاتا يتم تحفيزها لدرجة كبيييييرة جدا عشان تحل محل الحشفة ( مقدمة زبك اللى هى المسؤولة عن القذف ).
انت عارف المعلومة دى صح؟ حلو اوى.
اولا مش كل الناس زى بعضها ( نفس فكرة ال squirting عند الستات )
ثانيا: ٨٠٪؜ من الرجالة ممكن يجيبوا بدون لمس لكن دا خاضع لحاجة واحدة و هى الموجب اللى معاك ( ملهاش علاقة بحجم الزب تماما ( حتى الخيار كمان )
طب ازاى؟ الموجب بحركة زبة جواك ( لو هو فاهم ازاااى يخليك تجيب من غير ما تلمسة ) خبرتة بتسمحلة يعرف بالحس كدة يدخل زبة فيك ازاى عشان يداعب البروستاتا عشان توصل للمرحلة دى ( ليها زاوية معينة ) و زى ما قولنا بتختلف من شخص للتانى، الموجب الفاهم بيعرف ازاى يوصل للنقطة دى عندك مع الممارسة و ممكن يخليك تجيبهم من اول مرة ممارسة معاة.
انا عن نفسى الطبيعى بتاعى مع اى موجب انى بنزل مياة مش لبن زى الستات ( و دا عشان انا بعرف اتحكم فى عضلة طيزى ١٠٠٪؜ ) فبعرف اخد متعتى منة صح و اجيب فى نفس الوقت آقمط على زبة فاحسسة بضيق و متعة كمان.
حصلت معايا لبن من غير ما المس زبى دى مرة واحدة ( عشان كنت مع موجب حريييييف بجد و زبة كان ١٤ سنتى عادى 😂)
اتمنى مكونش رغيت كتير و افدتك ♥️

• عجبني
التفاعلات: Lol2024, hamada_x, Kokik و شخص آخر
لا بطل الموضوع فعلا واقع لما يشتد الهيجان يحصل القذف

• عجبني
التفاعلات: asaad2024
من غير هبد تدليك البروستاتا في المقام الأول و الأخير.
لو اتفرجت على افلام بورن في لقطات بتكون دائما مميزة بخصوص نقطة دخول القضيب الدبر و هي اللي بيوصل فيها للقاع حرفيا و بيحصل تحفيز البروستاتا من كتر الايلاج فبالتالي كنوع من التنشيط بيحصل القذف.
مش مسألة خبرة و لا حاجة.

دا اسمه prostate Orgasm

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%