NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عمركم مريتوا بمرحله فى حياتكم اضطريتوا فيها تمثلوا على شريكم فى العلاقه وايه كان السبب:unsure:
سؤال صعب جدااااااااااااا
بيحصل لما الواحد يكون مش في المود والي معي هاوزه وانا مش عاوز اقفلها

انا بقلب من زينات صدقي لامينة رزق الصراحة اا احس اني افورت

عمركم مريتوا بمرحله فى حياتكم اضطريتوا فيها تمثلوا على شريكم فى العلاقه وايه كان السبب:unsure:
هو مش تمثيل اوي بس ممكن اضحك ف وشها بس انا منبسطش هو العموم انا عمري معملت علاقه وانبسطت سواء جنسيه او علاقه عاديه

حصل و اكتر و للاسف تمثيلى حلو و بياخدو مقلب في نفسهم انهم جامدين
ماخو عشان انَتي سواء مثلتي او لاء فانتي مثيره للراكب فوقك

لم يكون في زهق وتوتر من العلاقه
بيحصل تمثيل
علي شان الحياة تستمر

لما كنت متجوز والقيها تعبت منى وانا لسه مشبعتش كنت بمثل اني شبعت منها عشان متعبهاش اكتر

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ولا مرره
لأني ممارستش مع حد مش قابلو ولا مارست ف وقت مش عايزو
وش واحد

اعتقد انك مو مضطر انك في مرحلة انك تمثل الحاجات الأساسية ما فيها مجال للتظاهر أو التغاظي
حاجات أساسية انت بتتكلم عن علاقة حساسة الافضل الحديث مع الشريك لأنها متعة متبادلة وحاجة اساسية وغريزة يجب إشباعها من كل الجوانب
هاد رأيي الشخصي طبعا

• عجبني
التفاعلات: مثير زوجتي، Moheb sex و فكرى
الرجاله مبتعرفش تمثل في العلاقه لكن الستات بتعرف انها تقول اح واوف مع انها ممكن متكونش حاسه بأي حاجه ولا مكيفه اصلا

أنا شخصيا لو دخلت معهد التمثيل سأحصل على صفر مربع . لا أجيد التمثيل اطلاقا . من الآخر أنا مدب .

• أتفق
التفاعلات: Life selector

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%