NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

التعدد والمتعة

بالظبط
ما قابلتش
انما انا كست قابلت ودخلت بيوت قمة فى التحرر وممكن تصل للشذوذ
النمط دا متاح ليكي كست انما كرجل مش متاح غير في خيال الرجل المتحرر وانا مش عايز النمط دا اي المستفاد ان امارس مع واحده قدام زوجه الديوث الموضوع بالنسبالي مقرف
انا بتكلم عن الثقافه الجنسيه المتاحه هنا عند اللي فضلوا عايشين هنا نمط واحد من غير ابداع بعكس الجنسيات التانيه
مره مثلا مع روسيه فكر غير الباكستانيه غير الفليبيينيه او التايلانديه

النمط دا متاح ليكي كست انما كرجل مش متاح غير في خيال الرجل المتحرر وانا مش عايز النمط دا اي المستفاد ان امارس مع واحده قدام زوجه الديوث الموضوع بالنسبالي مقرف
انا بتكلم عن الثقافه الجنسيه المتاحه هنا عند اللي فضلوا عايشين هنا نمط واحد من غير ابداع بعكس الجنسيات التانيه
مره مثلا مع روسيه فكر غير الباكستانيه غير الفليبيينيه او التايلانديه
حضرتك مش فاهمنى
لدرجة ان حضرتك فاهم ان التحرر دياثة وبس
انا كلامى بالخصوص عن الثقافة الجنسية ولكن انت كراجل مش هتوصلها فى مصر بسهولة
بس المفروض من كلامك مستواك الثفافى والاجتماعى تلاقيهم بسهولة فى المجتمع المصرى فى طبقات معينة
اسفة للاطالة والفهم الخطأ

• عجبني
التفاعلات: استاذ في النيك
حضرتك مش فاهمنى
لدرجة ان حضرتك فاهم ان التحرر دياثة وبس
انا كلامى بالخصوص عن الثقافة الجنسية ولكن انت كراجل مش هتوصلها فى مصر بسهولة
بس المفروض من كلامك مستواك الثفافى والاجتماعى تلاقيهم بسهولة فى المجتمع المصرى فى طبقات معينة
اسفة للاطالة والفهم الخطأ
فاهم حضرتك وفاهم مفهوم التحرر وما وجدتيه خلف الابواب المغلقه
انا بتكلم عن مفهوم ونظرة المجتمع هنا للجنس
ومفيش اطاله ولا حاجه استمتعت بنقاشك

• عجبني
التفاعلات: talin
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ده انا الي هتناك وعيني تتكسر
يبقا تجيب لنفسك
الموضوع مش نيك وبس
الموضوع فيه ثقافة وتوافق مش مجرد واحد عايز يتناك وهو مش فاهم اصلا ميوله بتمارس ازاى
وبعدين انت ليه بتتعامل معايا على انى قوادة !

• أتفق
التفاعلات: arraw
يبقا تجيب لنفسك
الموضوع مش نيك وبس
الموضوع فيه ثقافة وتوافق مش مجرد واحد عايز يتناك وهو مش فاهم اصلا ميوله بتمارس ازاى
وبعدين انت ليه بتتعامل معايا على انى قوادة !
لا بتعامل انك ستي وتاج راسي واني كلب مذلول تحت جزمتك

• عجبني
التفاعلات: arraw
يبقا تسمع كلامى
وتحاول تعمله
يا تالين بعد اذن حضرتك و**** الموضوع مهم اوي و محتاج وحده زيك فمعلش ابعتيلي عشان مش زهرلي الخاص بتاعك و****

يا تالين بعد اذن حضرتك و** الموضوع مهم اوي و محتاج وحده زيك فمعلش ابعتيلي عشان مش زهرلي الخاص بتاعك و**
قولتلك لما توصل للخاص
انا تحت امرك

بالظبط
ما قابلتش
انما انا كست قابلت ودخلت بيوت قمة فى التحرر وممكن تصل للشذوذ
الدهن في العتاقي صحيح 😂

من اول بلوغى وانا عشقت الجنس
وفى مجتمع منفتح اوى اتعودت على تعدد العلاقات واراه دائما هو الامتع لى كامرأة تعشق الجنس ..و كل تجربة فى بدايتها بتحمل لى الاثارة الكاملة ..وعندما قررت ان اكون لرجل واحد فشلت فشل كبير وعودت مرة اخرى لتعدد العلاقات .
التعدد متعة وحرية وتحرر والى ذلك اكسبنى خبرة حياتية كبيرة ومعرفة التكوين النفسى لكل رجل .،اطلعنى على اسرار كثيرة تحدث خلف الابواب المغلقة
ومن خلال التعدد اكسبنى كثير من الاصدقاء المقربين جدا لى فى كل بلد زورتها .وهناك من احتفظ بصداقتهم على مر السنين والاعوام كانوا دايما سند لى .
انا عرفت علي مراتي كتير واتجوزت عرفي مرة يمكن غشان كنت عاوز حاجات مراتي مش بتعملها يمكن عشان التغيير اقوي من أي فياجرا يمكن غشان دي طبيعة الرجل من ايام آدم مش عارف بس بحس ان التعدد متعه لا يضاهيها متعة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%