NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

واقعية التصويت الأفضل لمسابقة القصة المتسلسلة الموسم الخامس خريف 2023

صوت لأفضل 3 قصص وستحصل علي 20 نقطة

• مجموع المصوتين
    215
  • الاستطلاع مغلق .
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
  • حبيته
التفاعلات: 𝔱𝓗ⓔ β𝐋𝓪℃Ҝ Ã𝓓𝔞Mˢ
@𝐓𝐇𝐄.𝐁𝐎𝐆𝐄𝐘𝐌𝐀𝐍
متطمنا ياعم علي صحبك اللي مختفي من يوم منزل الجزء الأخير ده عرفو ان وراه مسابقه شغاله أهي😂🏃
انته يا استاذ @𝐄𝐋.𝐁𝐑𝐎𝐅𝐄𝐒𝐒𝐎𝐑
وحشتك وبتاع هه و**** مشاغل وحوارات ف حياتي صدقيني مكنش عندي وقت افتح اي حاجه..ثم ان المسابقه زي مقولت ف اخر جزئي انا فاقد الأمل لان انا من الجزء التاني بجد وانا مش عايز اكتب معنديش وقت ولا اي حاجه فكتبت وطلعت مكروته ومش احسن حاجه بلص كملتها مش عشان المسابقه قد معلشان الناس اللي كانت متابعه بس مش اكتر ثم العلق ده @𝐓𝐇𝐄.𝐁𝐎𝐆𝐄𝐘𝐌𝐀𝐍 قعدنا قعده ع وتساب واقنعني اشارك معاه وهو كتب ومخمخ وخلص بدري اصلا وده ان دل علي شئ فبيدل ان محمد عنده وقت فراخ مش فراغ لا فراخ ولازم يمليه🙂🙂😂

• بيضحكني
التفاعلات: HAJAR HR و .𝐓.𝐇.𝐄.𝐁.𝐎.𝐆.𝐄.𝐘.𝐌.𝐀.𝐍
وحشتك وبتاع هه و**** مشاغل وحوارات ف حياتي صدقيني مكنش عندي وقت افتح اي حاجه..ثم ان المسابقه زي مقولت ف اخر جزئي انا فاقد الأمل لان انا من الجزء التاني بجد وانا مش عايز اكتب معنديش وقت ولا اي حاجه فكتبت وطلعت مكروته ومش احسن حاجه بلص كملتها مش عشان المسابقه قد معلشان الناس اللي كانت متابعه بس مش اكتر ثم العلق ده @𝐓𝐇𝐄.𝐁𝐎𝐆𝐄𝐘𝐌𝐀𝐍 قعدنا قعده ع وتساب واقنعني اشارك معاه وهو كتب ومخمخ وخلص بدري اصلا وده ان دل علي شئ فبيدل ان محمد عنده وقت فراخ مش فراغ لا فراخ ولازم يمليه🙂🙂😂
مخمخ مين دنا كروت اكتر منك يا متناك 😂😂😂😂😂😂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: ناقد بناء و .𝐓.𝐇.𝐄.𝐁.𝐎.𝐆.𝐄.𝐘.𝐌.𝐀.𝐍
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: ناقد بناء و .𝐓.𝐇.𝐄.𝐁.𝐎.𝐆.𝐄.𝐘.𝐌.𝐀.𝐍
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
ليه يعم؟
انتو بتكتبو بشكل كويس جدآ
مش على الكتابه ياخويا علشان المسابقه نفسها تشوف فوزت ولا لا وكل شويه تدخل تشوف وكدا شغل صداع بصراحه فالأول كنت اكتب ارمي الجزء واجري وغير كل دا ساعتها مكناش فاضيين فعلا علشان كدا بيقول كنا كارفين 😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تتعوض بقا في المسابقه الجايه وبعدين اصلا القصه حلوه مش وحشه🏃💙

بلرغم من ان عدد القصص في المسابقه قليل خالص ولكن بصراحه كل القصص جميله جدآ❤️
وانا اديت صوتي لقصه الصياد
للكاتب @Hussain AlJaziri

• حبيته
التفاعلات: Hussain AlJaziri
حقا لكم هو مؤسف هذا المشهد..
كم وددت لو رأيت المنافسة وهي مشتعلة بين كُتّابِنا..
اخذتني الذاكرة وتذكرت كم كانت حقا المتعة والاثارة في موسم المسابقات في الاعوام الماضية...

لكن الجانب المُشرق هو انه لا يهم كثرة القصص بقدر جودتها ، و لحسن الحظ ف ان جودة القصص تعوض افتقار المسابقة هذا الموسم الي المنافسة الشرسة ..

تهاني الحارة الي كل الكُتّاب و تمنياتي لهم بالمزيد من الإبداع و التقدم ، دمتم بخير اعزائي🌹..
مش انت يا صاحبي اللي سرقت قصة و عملت انها بتاعتك ؟

تصويت قصة الصياد

لا آخر نفس تصويت

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%