NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كنت حابه اعمل موضوع عن التسخين بس لاقيتو موضوع مايع كدا ومالوش قواعد ولا ماسكه معينه فحولت البوست من فضفضه لنقاش وكل واحد يقول كلمتو ونتانقش
انا شايفه ان التسخين مفهوش انواع
فيه علاقات بيبقا الطرفين مولعين جاهزبن ومش محتاجين
وفيه علاقات محتاجه تسخين فى الاول
انا عن نفسى بفضل التسخين البطئ الطويل الى على الهادى الى نرفع فيه حررتنا بهدوء وعلى مهلنا
وفى التسخين بقا كل شئ متاح وزى مشهوتك توديكالتسخين على نوع البنت

كنت حابه اعمل موضوع عن التسخين بس لاقيتو موضوع مايع كدا ومالوش قواعد ولا ماسكه معينه فحولت البوست من فضفضه لنقاش وكل واحد يقول كلمتو ونتانقش
انا شايفه ان التسخين مفهوش انواع
فيه علاقات بيبقا الطرفين مولعين جاهزبن ومش محتاجين
وفيه علاقات محتاجه تسخين فى الاول
انا عن نفسى بفضل التسخين البطئ الطويل الى على الهادى الى نرفع فيه حررتنا بهدوء وعلى مهلنا
وفى التسخين بقا كل شئ متاح وزى مشهوتك توديك
بحسن ان زى ما قلتى فى اللى سخنين على الجاهز وبيبقوا برضو على طول اسرع بكتير

التسخين.....واة من التسخين...بحرة واسع اوى فى كلام او حتى كتابة تخلي اى واحد او واحدة تسخن حتى ساعات لو شوية اهتمام بيسخن ساعات كتير
او مثلا صور اللى تحب او يحب يبص ويتخيل مع اللى معاه وفى التسخين البطىئ اللى تحب الواحد او الواحدة تسترسل اوى فى السخونة واول ما يوصل لللحظة المنسابة يبدا الاشتعال او الاكشن وفية السريع اللى بيحب السرعه بحسة عايز ينجز امورة مبفضلش النوع دا بس هو موجود وفية اللى بيحب اللمس وهنا بحس ان لازم يبقي الشخص معاه يهيج ا في بعض وبتنقسم لكتيييير سواء تفعيص على الهادى لمس خفيف بيبص فى اماكن معينه بطريقة معينه ...يالهوى طولت جامد فى الكلام.. المهم
هو التسخين بحسو عامل زى الشخصية كل واحد وشخصيتة فالتسخين ويا سلام لو رايق مثلا فى دماغه او دماغها

بالنسبالي التسخين اهم من العلاقه
لازم تستوي ع الاخر علشان اخد احلي حاجه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
عودة
أعلى أسفل
0%