NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

T i to

نسوانجى الاصلى
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ازيكم ياجماعه عاملين اي يارب ديما تكونوا بخير ❤️🙏

هنتكلم النهارده عن موضوع بالنسبه ليا يعتبر سخيف شويه يعني وهو"التيرند"

بص في الاول كده يا صديقي/صديقتي من الاخر كده احنا الي بنعمل التريند في اي حاجه وبنخلي ناس ملهمش لازمه في الحياه يبقوا مشاهير وعندك ابسط مثال منهم محمود حديده

وفي برضه تريندات مش عارف المفروض اتكلم عنها ولا لا بس هتكلم عندك من ضمنهم صلاح محسن لاعب النادي الاهلي وده طبعا مراته الي عملته تريند وانا شايف ان ده اكبر غلط واحنا كشعب مصري حبينا نزود الدنيا حبتين ونعمل شويه يعني مع ان ممكن يكون مظلوم اصل لاعب زي دي هيعمل حاجات زي دي ليه ؟؟!

وفي حاجات كتير اوي بس مينفعش اتكلم فيها هنا 🤷‍♂️

دلوقتي انت شايف التريند ده حاجه كويسه ولا حلوه واي السبب؟؟!
واي افضل طريقه نعالج السلبيات بتاعته ؟!

مين دول

• عجبني
التفاعلات: T i to
الترند التافه بيطلع من عندي وعندك انا لما بسيب محتوي هادف وابص لمحتوي تافه واعجب بيه واشجعه ده الي بيعمل تريند

• أتفق
متعرفيش مين محمود حديده و**** يا بنتي **** يحميكي بجد مش بتريق بس افضل ليكي وتبعدي عن التيك توك ❤️🙏
اما صلاح محسن ممكن تسريشي عليه واخر مشكله له وهتفهمي كل حاجه

الترند التافه بيطلع من عندي وعندك انا لما بسيب محتوي هادف وابص لمحتوي تافه واعجب بيه واشجعه ده الي بيعمل تريند
و**** يسطا احنا الي عملنا في نفسنا كده احنا شعب غريب بجد وفي الاخر بعد مانعمل التريند ونشهرهم نرجع نندم في الاخر بس نعمل اي بس🤷‍♂️💔

• أتفق
التفاعلات: J U B A
متعرفيش مين محمود حديده و** يا بنتي ** يحميكي بجد مش بتريق بس افضل ليكي وتبعدي عن التيك توك ❤️🙏
اما صلاح محسن ممكن تسريشي عليه واخر مشكله له وهتفهمي كل حاجه
انا تقريبا داخله في ٥ شهور عامله deactivation لي كل حاجه 😂
عامه فكره التريند انا شايفاها حاجه غبيه جدا ،انت بتقعد تعمل شير لي حاجه انت رافضها او علشان تتريق عليها فا تشهرها اكتر مش منطقي خالص بجد 🤦🏻‍♀️

• أتفق

بص في الاول كده يا صديقي/صديقتي من الاخر كده احنا الي بنعمل التريند في اي حاجه وبنخلي ناس ملهمش لازمه في الحياه يبقوا مشاهير وعندك ابسط مثال منهم محمود حديده

وفي برضه تريندات مش عارف المفروض اتكلم عنها ولا لا بس هتكلم عندك من ضمنهم صلاح محسن لاعب النادي الاهلي وده طبعا مراته الي عملته تريند وانا شايف ان ده اكبر غلط واحنا كشعب مصري حبينا نزود الدنيا حبتين ونعمل شويه يعني مع ان ممكن يكون مظلوم اصل لاعب زي دي هيعمل حاجات زي دي ليه ؟؟!

احنا بنجح اي حاجه هابطه

• أتفق
انا تقريبا داخله في ٥ شهور عامله deactivation لي كل حاجه 😂
عامه فكره التريند انا شايفاها حاجه غبيه جدا ،انت بتقعد تعمل شير لي حاجه انت رافضها او علشان تتريق عليها فا تشهرها اكتر مش منطقي خالص بجد 🤦🏻‍♀️
و**** يابنتي دي احسن حاجه بجد ونفسي اعمل كده بس للاسف مش هينفع السنه دي بجد🤦😂
و**** احنا شعب معظمنا عاوز الحرق انا اعرف ناس كتير لو كان عندها دعم كان هتبقي من احسن الناس في مصر انما احنا اخرنا نتريق علي ده وده ونجح ده وبس كده🤷‍♂️💔

• أتفق
التفاعلات: Coraline
  • بيضحكني
  • أتفق
التفاعلات: B L A C K
و**** يابنتي دي احسن حاجه بجد ونفسي اعمل كده بس للاسف مش هينفع السنه دي بجد🤦😂
و**** احنا شعب معظمنا عاوز الحرق انا اعرف ناس كتير لو كان عندها دعم كان هتبقي من احسن الناس في مصر انما احنا اخرنا نتريق علي ده وده ونجح ده وبس كده🤷‍♂️💔
فاهماك انا برضو لازم ابقي سايبه حاجه مفتوحه علشان الدراسه و الاخبار المهمه فا عامله اكونت جديد للحاجات ديه بس فا مبيظهرليش الهبل الي بيتعمله شير 🤦
عامه احسن حاجه نعملها اننا نبدأ بي نفسنا و مش اي حاجه نعملها شير و خلاص حتي لو هدف رفض

انا بطلت افتح تيك توك بسبب انو بيغتصب الباقه واصلا اغلبيتو ناس تافهه واى ترند تافهه او اى حاجه تافهه مش بعلق عليها او اى حاجه بفكنى منها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا بطلت افتح تيك توك بسبب انو بيغتصب الباقه واصلا اغلبيتو ناس تافهه واى ترند تافهه او اى حاجه تافهه مش بعلق عليها او اى حاجه بفكنى منها
كل حاجه بقيت تافهه بجد حتي الفيس تلاقي عليه حاجات عجبيه🤦

كل حاجه بقيت تافهه بجد حتي الفيس تلاقي عليه حاجات عجبيه🤦
لا الفيس عادى الى بفكنى شويه بسبب الميمز

فاهماك انا برضو لازم ابقي سايبه حاجه مفتوحه علشان الدراسه و الاخبار المهمه فا عامله اكونت جديد للحاجات ديه بس فا مبيظهرليش الهبل الي بيتعمله شير 🤦
عامه احسن حاجه نعملها اننا نبدأ بي نفسنا و مش اي حاجه نعملها شير و خلاص حتي لو هدف رفض
اي علاقه التيك توك بالاخبار والدراسه🌚
و**** انتي لو شوفتي كميه الناس والصحف وكل الحاجات دي الي مبلكهم هتتصدمي بجد🤦
وبعدين هتيجي مثلا انا وانتي وغيرنا مش هنبقي كتير الي بنعمل كده اما الباقي بيحب الحاجات اموت واعرف اي السبب مش عارف 😂🤦

• بيضحكني
التفاعلات: MOHAMMED APDEL MOHSEN
اي علاقه التيك توك بالاخبار والدراسه🌚
و**** انتي لو شوفتي كميه الناس والصحف وكل الحاجات دي الي مبلكهم هتتصدمي بجد🤦
وبعدين هتيجي مثلا انا وانتي وغيرنا مش هنبقي كتير الي بنعمل كده اما الباقي بيحب الحاجات اموت واعرف اي السبب مش عارف 😂🤦
لول قصدي فيسبوك🤦🏻‍♀️
علي الاقل هنبقي بنحاول

لول قصدي فيسبوك🤦🏻‍♀️
علي الاقل هنبقي بنحاول
الموضوع كان عن التيك توك بس كله زي بعضه معدتش فارقه كتير🤷‍♂️
**** يسهل❤️🙏

• أتفق
التفاعلات: Coraline

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%