NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هرجع واقولك مش قاعده عامه ومش موضوع انفتاح وابن مايند زى مابتقول.
لاكن ده جزء أو نوع من أنواع الحريه فعلا
بما انى مدخن يعنى عارف اكيد أنه ده تصرف صح او لا وليه اضرار ولا.
أن أقبل ده او ارفضه مع مراتى اكيد مالوش علاقه بتجربتى لاكن الحكم فتقبل حريتها فكده أو لا.
وده كلام بقوله من تجربتى الشخصيه مع احترامى لأى اراء لاكنها حريه شخصيه قابل بيها .
الغرض هنا ليس حكر او غلق حريت احد الغرض هو معرفت كل الاراء و اسبابها و هل عاده التدخين تفيد المراة. بتكونها الجسدي ام لا

• عجبني
التفاعلات: زوج راقى فكريا
  • عجبني
السوال واضح اخي عن التدخين ولم اتترق الي الاحترام من عدمه لان الاحترام مساله نسبيه من شخص الي اخر
يبقى فهمت سؤالك غلط يا صديقي

• عجبني
التفاعلات: الباحث2222
التدخين للمراة.هو تشبه مرفوض بالرجل ياخذ منها رقتها و انوثتها ميقوم بتغيارت فسلويجية بجسمها بعيد عن التمدن و التحضر
ده بالنسبه ليك التانيين يبقي حريه شخصيه واشمعنى الراجل يدخن التدخين مضر للطرفين

الغرض هنا ليس حكر او غلق حريت احد الغرض هو معرفت كل الاراء و اسبابها و هل عاده التدخين تفيد المراة. بتكونها الجسدي ام لا
مش مفيد فالعموم مش خاص بالست بس
عن نفسى ومازلت مش بيعجبنى منظر الست اللى تشرب شيشه لاكنه حقها وحريتها .
بالرغم من قبولى أن مراتى تشرب فيب أو تدخن احترمت أنه ليها حريه تجرب وتكمل أو لا ترجعلها.
كل حاجه بالنسبالى وده رايى الشخصى
ليها درجه قبول بالموافقه أو الرفض

ده بالنسبه ليك التانيين يبقي حريه شخصيه واشمعنى الراجل يدخن التدخين مضر للطرفين
التدخين للرجل تاثيرة. مرضي وليس مثل تاتخين المرة. الذي ياثر علي رقت صوتها و علي منظرها الانثوي

• أتفق
مش مفيد فالعموم مش خاص بالست بس
عن نفسى ومازلت مش بيعجبنى منظر الست اللى تشرب شيشه لاكنه حقها وحريتها .
بالرغم من قبولى أن مراتى تشرب فيب أو تدخن احترمت أنه ليها حريه تجرب وتكمل أو لا ترجعلها.
كل حاجه بالنسبالى وده رايى الشخصى
ليها درجه قبول بالموافقه أو الرفض
هل منظر الام امام. اولدها و هي تدخن مقبول

التدخين للرجل تاثيرة. مرضي وليس مثل تاتخين المرة. الذي ياثر علي رقت صوتها و علي منظرها الانثوي
ياسطي انا معاك هما بقي لاء حريه ومساواه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ياسطي انا معاك هما بقي لاء حريه ومساواه
حبيبي معرفت كل الاراء و التناقش بيننا ليس فرض فكرة. او رايا وبالاخر هي حيات كل انسان يعيشها كيفما شاء ولكن التفكر و تبادل الاراء هو اسلوب الحياه

• أتفق
التفاعلات: الأستااذ و زوج راقى فكريا
هل منظر الام امام. اولدها و هي تدخن مقبول
هوة مش بتكلم فالتفاصيل عموما وايه سبب رفضى أو موافقتى. الموضوع نسبى وليه اختلافات فتفاصيل مش شخص للتانى حسب ظروفهم وحياتهم ووضعهم والخ. مش هنا موضوع قبول لانه حاجه زى حاجات كتير بيعرف أنه دى حريتها الشخصيه اللى مش مسموح ليه التدخل فيها.
فا بما انك تفكيرك بره ده فا طبيعى يكون عندك عدم الاقتناع بوجهه النظر المختلفه لوجهه نظرك.
فا هنا انا اديتك رد مش للاقناع ولا المعارضه والدخول فتفاصيل لاكنها وجهه نظر مختلفه ورد لسؤالك

حبيبي معرفت كل الاراء و التناقش بيننا ليس فرض فكرة. او رايا وبالاخر هي حيات كل انسان يعيشها كيفما شاء ولكن التفكر و تبادل الاراء هو اسلوب الحياه
اتفق جدا كل شخص يعيش حياته زي ما يحب

ا
هوة مش بتكلم فالتفاصيل عموما وايه سبب رفضى أو موافقتى. الموضوع نسبى وليه اختلافات فتفاصيل مش شخص للتانى حسب ظروفهم وحياتهم ووضعهم والخ. مش هنا موضوع قبول لانه حاجه زى حاجات كتير بيعرف أنه دى حريتها الشخصيه اللى مش مسموح ليه التدخل فيها.
فا بما انك تفكيرك بره ده فا طبيعى يكون عندك عدم الاقتناع بوجهه النظر المختلفه لوجهه نظرك.
فا هنا انا اديتك رد مش للاقناع ولا المعارضه والدخول فتفاصيل لاكنها وجهه نظر مختلفه ورد لسؤالك
انا لم اتدخل في تفصيل الحياة ولكن هذا مرتبط بذاك وله تاثير علي المجتمع ككل علي المدي البعيد

• عجبني
التفاعلات: Jolie Fille
  • عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: Moheb sex و مزاجنجى كييف
  • عجبني
انا عاوزة اجربه بس خايفة
نصيحتي ليكي بلاش مش هقولك الاضرار وكده بس يكفيني اقولك هتبقا عاده سيئه اضافة في حياتك ودماغك هتاخد علي النيكوتين ده غير الاتران والمواد التانيه ارجعي عن اللي في دماغك انا بقالي خمس سنين بشرب ومش عارف ابطل

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%