NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

محمود 333

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
جماعة كنت بتكلم انا وجاري انو بيحرق سجائر كتير وبيشرب حشيش في الشغل مبعرفش يقعد من غير السجارة وبنصحة عشان صحتة وفلوسة لقيتو بيقولي مش ادمان انا بحبها اني مثلا زبونة تدخل تحرق دمي دا الحشيش بيخليني مش شافيها اصلا وبتعامل معاها عادي جدا واني بيكون ليا مزاج في تغير العرض ومش بيخليني ولا كسلان وديما فايق
بعدها فكرت في كلامة لقيت نفسي ديما كسلان ومخنوق ومضايق انا كنت بفكر الاول بقول الي بيشرب الحشيش بينبسط شوية وبعد كدة خلاص بس طلع أن هي هي انا علي طول مخنوق ومضايق فيها اي لما ارفه عن نفسي شوية مع العلم انا ولا بدخن سجائر ولا اي حاجة

• عجبني
التفاعلات: mo9805821 و عاشق الطيز الجامده
جماعة كنت بتكلم انا وجاري انو بيحرق سجائر كتير وبيشرب حشيش في الشغل مبعرفش يقعد من غير السجارة وبنصحة عشان صحتة وفلوسة لقيتو بيقولي مش ادمان انا بحبها اني مثلا زبونة تدخل تحرق دمي دا الحشيش بيخليني مش شافيها اصلا وبتعامل معاها عادي جدا واني بيكون ليا مزاج في تغير العرض ومش بيخليني ولا كسلان وديما فايق
بعدها فكرت في كلامة لقيت نفسي ديما كسلان ومخنوق ومضايق انا كنت بفكر الاول بقول الي بيشرب الحشيش بينبسط شوية وبعد كدة خلاص بس طلع أن هي هي انا علي طول مخنوق ومضايق فيها اي لما ارفه عن نفسي شوية مع العلم انا ولا بدخن سجائر ولا اي حاجة
كل شوية هيحتاج يزود الكمية عشان يعيش نفس المود وفى النهاية بعد فترة ماهما يشرب هتقلب معاه بنكد الا اذا دخل فى سكة مخدر اعلى دا غير صحته اللى هتكون ضاعت

كل شوية هيحتاج يزود الكمية عشان يعيش نفس المود وفى النهاية بعد فترة ماهما يشرب هتقلب معاه بنكد الا اذا دخل فى سكة مخدر اعلى دا غير صحته اللى هتكون ضاعت
بس الحشيش مش بتحتاج تزود الكمية

بس الحشيش مش بتحتاج تزود الكمية
مين قالك كدا.. ابدأ بنفس او اتنين وهتوصل انك هتخلص حته ب٢٠٠ لوحدك فى قعدة واحدة

ولله معارف انا مجربتوش بس من كتر القرف الي في واحد فكرت اجربة

ولله معارف انا مجربتوش بس من كتر القرف الي في واحد فكرت اجربة
نصيحة بلاش تجربه انزل جيم هتنسى القرف وهتظبط جسمك وبعدين سيجارة الحشيش مفعولها بيخلص وبترجع زى الاول فهتحتاج سيجارة تانية وهكذا

• عجبني
التفاعلات: محمود 333
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
نصيحة بلاش تجربه انزل جيم هتنسى القرف وهتظبط جسمك وبعدين سيجارة الحشيش مفعولها بيخلص وبترجع زى الاول فهتحتاج سيجارة تانية وهكذا
عملت كدا فعلا وبنزل جيم كل يوم

• عجبني
التفاعلات: بلا عنوان
هو مش ادمان فعلا
بس اكيد مضر فبلاش تسوح نفسك
هلكه صحه وفلوس

اي حد هيقولك التدخين مش ادمان وكيف ومزاج
اعرف انة بيحط مبررات لنفسة وعايز يوقعك في غلط
وربنا اعلم بنوايا كل واحد وهو في فعلا منبهات بس لية تاثير كبير جدا علي صحتكك مع العلم انا كنت مدمن حشيش والغرقانة بالنسبة لية العشق بس الحمد.** بطلت

مش للدرجه كله بدماغك هو اينعم طول مهو معاك هتشرب زى بالظبط

مش للدرجه كله بدماغك هو اينعم طول مهو معاك هتشرب زى بالظبط
للدرجة دى واكتر هو اه الموضوع مش بين يوم وليلة بس بيحصل

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%