NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عامة التحرش مش حاجه كويسه لانك لو فرضا لقيت واحده متقبله الموضوع ومبسوطه وده وارد ممكن تلاقي واحده تفضحك وتتهري ضرب وتلبس قضيه محترمه

• عجبني
التفاعلات: نسوانجي راقي
عامة التحرش مش حاجه كويسه لانك لو فرضا لقيت واحده متقبله الموضوع ومبسوطه وده وارد ممكن تلاقي واحده تفضحك وتتهري ضرب وتلبس قضيه محترمه
حصل بس لما مرة الحظ يجيبك في واحده توافق بتستمتع اوي

• عجبني
  • عجبني
نفس الحظ ده ممكن يوقعك في مصيبه
وارد جدا انت علشان مجربتش قبل كده هي بيبقي في ستات معينة باينه انها هايجه وهتوافق يعني مش اي حد

• عجبني
انا من رأيي ضد التحرش بأي واحده غريبه حتى لو شايفها بتتناك قدامك لازم علشان تتحرش تكون عارفها فيه بنات كتيره بتحب التحرش في الأماكن العامه لازم نحترم الخصوصيات صح ولا كلامي غلط؟

• عجبني
انا من رأيي ضد التحرش بأي واحده غريبه حتى لو شايفها بتتناك قدامك لازم علشان تتحرش تكون عارفها فيه بنات كتيره بتحب التحرش في الأماكن العامه لازم نحترم الخصوصيات صح ولا كلامي غلط؟
فعلا انا من راي ان الحاجه اللي ممكن تعمل مشاكل بلاش منها لانك ببساطه ممكن مستقبلك يضيع فيها

• عجبني
فعلا انا من راي ان الحاجه اللي ممكن تعمل مشاكل بلاش منها لانك ببساطه ممكن مستقبلك يضيع فيها
ومتزعلش مني انا مني واحد لو شفت حد بيتحرش بواحده ههينه

• عجبني
خلاص يبقي اللي متقبلوش علي نفسك متقبلوش علي غيرك احنا مش ملايكه بس حكم العقل

• عجبني
الكلام ده ميتقلش هنا علشان هنا بيحكمو بتاعهم مش عقلهم

• عجبني
ايوه منا كدا فعلاََ انا اتحرشت مع بنات بس كنا متفقين على كدا انما عمري ما عملتها مع واحده علشان لبسها او او او

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
طب ما هو ده قصدي انا معاك ان في ناس ملفته اوي بس موديش نفسي في داهيه وبعدين الناس في المنتدي هنا بيحكمو العقل برضه بس مبيحكموش حاجه تانيه المنتدي حيعملها نقط لو كتبتها

• عجبني
طب ما هو ده قصدي انا معاك ان في ناس ملفته اوي بس موديش نفسي في داهيه وبعدين الناس في المنتدي هنا بيحكمو العقل برضه بس مبيحكموش حاجه تانيه المنتدي حيعملها نقط لو كتبتها
انا اكيد متكلمتش عن الناس كلها اكيد فى ناس كتير اوى بتكلم بعقلها بس الضاهر فعلا لحد دلوقتى هو التفكير بنص التحت بس

• عجبني
انا اكيد متكلمتش عن الناس كلها اكيد فى ناس كتير اوى بتكلم بعقلها بس الضاهر فعلا لحد دلوقتى هو التفكير بنص التحت بس
اكيد طبعا كل مكان في الكويس والوحش ومش عشان منتدي جنسي يبقي كل اللي فيه وحشين

• عجبني
اكيد طبعا كل مكان في الكويس والوحش ومش عشان منتدي جنسي يبقي كل اللي فيه وحشين
اكيد طبعا فى ناس محترمه كتير بس دايما الوحش هو البيبقى ظاهر ودى مشكله

• عجبني
لسه امبارح في زحمة العيد كنت واقف ورا واحده ولزقت فيها لدرجة اني جبتهم علي نفسي من كتر هيجانها البت لزقت طيزها فيا
جبتهم ازاى من غير ما تمسكها ، ولا تحتك وتهبد فيها حتى من بره

• عجبني
حسيت بموقف زى ده مع ست طيازها فاجرة كبيرة وعريضه ، وخبطنا جامد فى بعض ، مكنتش واخد بالى ، بس فجأه احتكيت بفلقتين طيازها كانوا طريين جدا وحسيت بمدى صلابة جسمى كله عليها ، انك تحس انا الفلقتين فاطسين على حوضك ومزنوقين فيك احساس خرافى من عالم تانى والزبر بينهم زى الاسد وملهلب يخلى الواحد يترعش من سخونته عاوز ينيك ، حسستنى فى لحظات بمدى فحولة جسمى ورجولتى عليها يمكن من شدة انوثتها ، كنت عاوز امسك طيازها وافضل مستمتع بالركنه دى بس تداركت ده وحسيت انها كمان اتفاجئت جامد زيي وحبت ده جدا وكانت عاوزه تهبد نفسها فيا تانى ، وحسيتها بتحتك بيا بس انا محبتش اوصل لنقطة زى دى لان زبرى كان شد عليا وبحاول اداريه لان ببقى محرج جدا فى الوضع ده ، مع انها لم حصل الاحتكاك القوى ده بيننا بصت عليا وعلى بتاعى جامد .. بس انا بحب التحرش يكون بالنظرات بتبقى احلى من اى حاجة

• عجبني
بالنسبه للتحرش والتحسيس ف المول و المواصلات
كتر اوى اوى اوى
بس بيعجبني جداا جدااا بجد
بعشق التحرش بتاع المواصلات بحب اركب القطر أو ادخل فى زحمه افعص واقفش وبيبقو متمتعين اوووى

• عجبني
  • عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%